Café

Grupper · 50539 inlägg · 1049 ämnen
« · 1029503 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: 3 från 1 idag
Inte ens HV fantasten Et tu Brute kan klaga på denna.

Det svänger ju.

www.youtube.com/watch?v=rZ8L68fl3pY&feature=related

Sv: 3 från 1 idag
Lite udda Status Quo så här på kvällskvisten.

Denna hade jag aldrig hör tills i kväll.

www.youtube.com/watch?v=CUpNaIWl3oE

www.youtube.com/watch?v=cwzWNziYZmU&feature=related

Kvaliten på denna är väl kanske inte bästa, men det svänger.

www.youtube.com/watch?v=gYkJlkotUqg&feature=related

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Per HApps:
Ericsson skall det stå.

Läser om alla som vill att vi skall bojkotta OS i Beijing, hur dum får man vara. Så fort det snackas om bojkott så är det idrottsmännen som skall dra en lans, samtidigt som Erocsson och Hennes har tillverkning där.

Vore det inte bättre om dom flyttade tillverkningen till länder som behandlar behandlade sina landsmän lite hyggligare?

Flytta till Tibet eller Taiwan då skulle det hända saker.

Sv: Iron Maiden!
Här jobbas det för lite kulturell höjning i SVT.

www.namninsamling.com/site/get.asp?maiden_svt

Sv: Lagkänslor for dummies
scim:

Kan bara hålla med dig :)
Den lilla reklam filmen säger en hel del :) Inte bara lite snack om pension.

Lagkänslor for dummies
Vi har många olika lagtillhörigheter här på Hockeysnack och vi drar inte jämt alla gånger. Något vi har gemensamt är dock att vi alla känner starkt för ett visst (eller flera) lag. Detta är inte alltid lätt att förmedla till en fullkomligt oförstående omvärld, men denna reklamfilm är definitivt det bästa försöket jag sett:

www.youtube.com/watch?v=PIY5ySoKrN0

Den bästa reklamfilm jag sett, någonsin.

Sv: Fråga experterna
Sannes: Fråga på Flashback

Finns det någon expert på Adobe Photoshop Elements 4.0?

Lumber Jack: detta får de leva med de smarta snutarna....

Sv: Raritetstråden.
Dream Team: HAHA ja verkligen:) de får sånna som ledin och jämtin att framstå som pryoelever:)

Sv: Tv-tipset
Paddan:

Jo det är en ganska lättsmält serie som jag följde tills det blev uppehåll. Ser att den börjat igen så nu är avsnitt 9 på väg hem.

Sv: Tv-tipset
Per HApps: Jag vet inte om det är för att jag är trött, eller om det är min egendomliga humor som ibland spökar.
Men "The Big Bang Theory" som just nu visas på Kanal 5 känns sevärt. Om ett gäng supernördiga fysiker och deras möte med den snygga servitrisen som bor granne med killarna.

Per HApps: Posta gärna en bild sedan, det blir säkert skitsnyggt!

Lumber Jack:
Tackar för tipset, det kommer att bli kanon. Nu blir det till att åka och köpa svartfärg på Bauhaus, Höres :))

Sv: Roliga länkar
Wayne Gresky: Men om man bara äter strutar och GB-Sandwich dårå...
Och hur gör man med Magnums rundade pinne. :-)

Nu är det bara att börja spara i sommar när ni ätit upp er glass...

Sv: Din favoritserie?
Alisandali: Efter efterforskningar måste jag ju erkänna att jag har fel.
Du har rätt, men det stod faktiskt 8/4 där jag raggade upp ena bilden, men jag hittar inte igen det.

Alisandali: Vad jag läste var hon född 1943 8/4

Helg Ernest:
Aj fan , var det 20 November i förrgår ??

Helg Ernest: Konstaterade att hon ser ut som en mörkhårig Joely Richards som spelar Julia McNamara i Nip/Tuck.

mattias - 74: Konstaterar just att tanten (Hamel fyllde 65 i förrigår ( c :

Helg Ernest:

Jo :)

mattias - 74: Mej lurar du inte!!!!

Helg Ernest:

HAHa jag dregglade mest efter Victoria Prinipal ( Pam ) i Dallas :-)

mattias - 74: Det säger du bara för att du alltid satt och dreglade efter Veronica Hamel ( c :

scim: Skickade ett alternativ till dig på msn. Men inte har du orkat svara heller. Vet inte riktigt vad man ska tro om den, men du vet att man inte är så sugen på Mac. Även om man tycker det fungerar bra hos dig så lär det aldrig göra det hos mig.

scim:

Tillägg, AppleTV vore ju ett klockrent alternativ om den hade lite vettigt formatstöd och kostade ungefär vad den går lös på i US of A. Det är ju riktigt nice att kunna hyra filmer över nätet!

MorganaLefaey:

Haha, det fattas ju bara att du köper en Mac sedan är transformationen solklar. Ärligt talat finns det ingen bra lösning för ditt problem ännu, det bästa är dock en Mac Mini med TV-tuner. (eller utan, om man inte behöver det).

willysson: Chris Drapers ansikte såg lätt svullet ut efter Claude Lemieux cross-checking, eller vad man nu ska kalla den.. ;)

Metal Guru: hehe rariteter här med:)

Salle: Hahaha, ja det är alltså han som började smitta av sig den här säsongen.

MorganaLefaey: Det kanske går så långt att du börjar hålla på Citeh och tom slutar gå på hockey... :-)

Salle: Det kommer väl sluta på det sättet, men då han är en Mac älskare så lär han bara vilja konvertera en.

Jag flyttar inte till Venezuela iaf, den saken är klar!

www.expressen.se/noje/tvsajten/1.1116705/pamela-anderson-barnvanligare-an-homer-simpson

För övrigt måste jag säga att den där reklamen för tv4 är det mest psykande jag sett.

JD: Homocide och The Wire (båda av David Simon) som utspelar sig i Baltiore är så j-a grymma. Realistiska och bra personporträtt. Tyvärr har dom varit lite undanskuffade i SVT´s tablåer emellanåt men jag missar aldrig ett avsnitt.

The Wire som sänds nu (sista säsongen tyvärr) är intressantare än Homocide då det speglar båda sidorna av kampen mellan poliserna och knarklangarna i detta fallet.

mattias - 74: Den bästa t.o.m. Det ska vara de två första säsongerna av Homicide (Uppdrag: Mord) som ska kunna tävla då.

MorganaLefaey: Fick ett tips på [url=www.popcornhour.com/onlinestore/]Popcorn [/url] men jag vet inte riktigt om det är rätt väg att gå. Mitt tips är att du konfererar lite med Scim. Han brukar ju ha koll på hur man löser sånt härna på bra sätt.

Metal Guru: Jag vet inte om det här egentligen platsar i den här tråden, men men...

Första bootlegvideon med the Pixies från -86. Lägg märke till hur smal Frank Black aka Black Francis och vid den tiden ännu vid namn Charles Thompson är! Låten är på skiva outgivna "Boom Chickaboom".

Kör en fråga här och får se om man får något svar.
Funderar starkt på att köpa ett mediacenter. Någon som har någon erfarenhet och vet vad man skall titta efter.

Paddan: V gick nyss på någon kanal, min åttaåriges sons favoritserie. På min tid vågade man inte se såna hemska program förrän man tolv.

Här kommer i stället en serie som man vågade se på.

Alias Smith & Jones

Åren var 1971-73

www.youtube.com/watch?v=Os5K2fQEzUM

Salle: hehe Jamie kennedy gillar jag skarpt, men detta är mitt favoritklipp från serien.... u been X....:)

Helg Ernest:

Här är en av de bästa Polisserier som gått på Tv

Dream Team:

Falcon Crest på vardagsmornar på Kanal 9 =)

willysson: Jag har i stort sett alla avsnitt av Kvinnofängelset inspelade på VHS. Så när man vill kan man bänka sig för en helnatt:-)

Helg Ernest: Det är klart jag såg V, satt som klistrad vid teven under varje avsnitt. Hmm, av någon anledning kändes det där avsnittet mycket verkligare när jag såg det första gången.

« · 1029503 · »