Historik
Föregående · 23 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Utnyttja det här nu, hade varit skönt att ha en ledning i paus.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Powerfade: Bänka sopan o in med Deutsch😠
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Samma lag som senast.
Länkar:
BIF - SAIK (Line Up)
BIF - SAIK (Line Up)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Chris11: Där ser man, var övertygad om att samma domare skulle döma hela serien.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Vi hade behövt 5 min PP i förra matchen😠
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
SnowKing: Nä, där är det helt fucked up redan från början😂😂😉
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Fuck Skellefteå, Öhlund och den andra jävla lallaren. Imorgon vinner vi bara på ren jävla in i kaklet mentalitet. Vill inte se Djoos eller Kilström imorgon. Lucas Carlsson o Deutsch klarar det mycket bättre.
Tips: 4-2
Tips: 4-2
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bratwursten: Vi gör målvakter bra pga våra tafatta avslut.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Skrubben: Nu har Skellefteå värmt upp o fått tillbaka matchtempo. Vi är alldeles för ineffektiva och gör för avgörande misstag.
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Fattar inte att vi har varit så jävla ineffektiva under hela säsongen. Är det någon som har koll på i hur många matcher vi gjort 4 mål eller fler?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic: Klart att det är Widing som gör mål. Bedrövligt att vi ska behöva ha dom här domarna genom hela serien😠😠😠
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Nu ska jag natta grabben, hoppas att det står 3-4 när jag är tillbaka😃
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Tänk om vi kunde leverera ett lika bra PP som Skellefteå?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Powerfade: Då känns det som att den här matchen är fucked. Nya tag på lördag😃
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Så går det – ”Garpen” tippar kvartarna
Skellefteå–Brynäs 4–1
Trots att Brynäs överraskade och slog ut ett uddlöst Färjestad i Play in finns det ingen chans i världen att Skellefteå ska förlora mot Brynäs. SAIK har fem noll i matcher under grundserien och kommer garanterat att plocka isär Brynäs defensiv så det står härliga till. Det här blir en förhållande lätt matchserie för regerande mästarna.
Skellefteå–Brynäs 4–1
Trots att Brynäs överraskade och slog ut ett uddlöst Färjestad i Play in finns det ingen chans i världen att Skellefteå ska förlora mot Brynäs. SAIK har fem noll i matcher under grundserien och kommer garanterat att plocka isär Brynäs defensiv så det står härliga till. Det här blir en förhållande lätt matchserie för regerande mästarna.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Peja: Det snackades ju om Asplövens målspruta för inte alls så längesen, hört något där?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grabbarna kommer med all säkerhet att få sina livs jobbigaste försäsongsträning inför 2015/2016😃.
Vi kommer att vara ett av seriens mest vältränade lag.
Vi kommer att vara ett av seriens mest vältränade lag.
+ 6
Brynäs IF > Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Den var fett skön att skriva😉
Redigerad kommentar
+ 15
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Zappaholic: Ikväll var en kväll att vinna en viktig match. Sjukt jävla glad😃😃😃
Länkar:
Brynäs bröt FBK:s imponerade svit | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Brynäs bröt FBK:s imponerade svit | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
+ 8
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Gör nu 3-1 i öppen kasse, snälla gud, gör så att det händer.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Zappaholic: Börjar ju närma mig hjärtinfarktsåldern, lika bra att byta kanal😃😃😃
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Zappaholic: Hjälper föga när vi inte kan göra mål, sen är PP under all kritik😠
+ 1
Föregående · 23 · Nästa
