Historik
Föregående · 19 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ibland kan den här ligan fara åt fanders med bedömningarna av mål eller icke. Ta tre poäng nu. Eller kan de döma bort det med?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vilka ramsor. "Vi vill se hockey" och "slå han på käften". 🤦♂️🤣
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det enda eventuella är en sparkrörelse, men den är ju inte medveten.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tragiskt när man tänker om vi undviker att släppa in ett mål i baken i vårat PP..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi behöver vind i seglet från torsdagens match för att ha en chans att hålla Timrå från oss. En bra känsla från Luleå så är matchen uppe i Sundsvall vidöppen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fortfarande allt i egna händer. Dags att vi rycker upp oss nu och får lite utdelning.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Malmö bättre än resultaten och komma igång samt vinna 5 av de återstående? De är sämst i hela ligan sista 30 matcherna.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
2-0 till Timrå. Blir väl som jag "spått" innan, Djurgården - Malmö i kvalet. Hej då Malmö. 👋
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Att Malmö tar samtliga pinnar så vi fortfarande har Timrå 9 poäng bakom. Malmö kan få blanda sig in i kampen om att undvika kval eller sista platsen till Play-in.
Det gör ingen större skillnad än att hålla Play-out lagen bakom sig nu med vår nuvarande form.
Det gör ingen större skillnad än att hålla Play-out lagen bakom sig nu med vår nuvarande form.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Kollade intervjun och presskonferensen på väg hem från Leksand och tycker på riktigt synd om Manner.
All välfärd till honom, men jag vill gärna se han i vårat bås nästa år med.
All välfärd till honom, men jag vill gärna se han i vårat bås nästa år med.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi var värda 1 poäng men det vill sig fan inte. Beroende på hur Timrå förvaltar sina två innestående matcher kan play-out börja bli läskig nära.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsbrynäs: Ja , så sett över ordinarie tid och med målvakten i målet har vi släppt in 3 mål sista 12 perioderna.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Vi spelar ju rätt bra idag mot ett offensivt starkt Leksand. Marginaler åt båda håll som håller siffrorna 0-0.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spelet fortsatt bra. Någon minut där Leksand hade ett bra rull men annars jämt. Tror fortfarande att vi tar poäng idag. Kanske ett mål med. 😅
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jo, men den aktionen höll på att kosta oss ett mål istället. Får ju vara inom någon måtta.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jämn period. Vi har ryckt upp oss mot tidigare matcher i veckan. Måste dock skärpa till att släppa till frilägen.
VV återigen väldigt bra. 🙏
VV återigen väldigt bra. 🙏
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känslan har byggts på längs vägen. Jag tror vi tar poäng idag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sitter i bilen på väg upp till match nu. Sist man var i arenan gick det inte så bra, 6-1 till Leksand, men bara hoppas på framsteg idag. 😅
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Danne66: Jag var rätt säker på slutspel för oss, men då vart spelet av en annan art. Nu är jag ytterst tveksam att vi tar oss dit. Även om vi har en match mindre och bättre målskillnad än LHC.
Hoppas vi gör första målet imorgon...
Hoppas vi gör första målet imorgon...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Tack. Större problem för LHC än oss, då de har 2 matcher mer än Timrå och vi en med 9 poäng mer. Sjukt nog fast vår dipp så har vi fortfarande allt i egna händer.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tog Timrå 2 eller 3 poäng? Står 4-2 men efter sudden. Vart det 4-2 eller 3-2 efter sudden?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kollade sista 6 matcherna för Leksand och de har släppt in en väldig massa mål. Nog ska vi kunna spräcka nollan mot ett lag som är ihåligt bakåt.
25 mål i baken på 6 matcher.
25 mål i baken på 6 matcher.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Och så ligger LHC under med 0-2. Kan de inte börja ta en massa poäng så kan man döda platsen till Play-in för sin egen skull och hälsa.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vid förlust imorgon har vi spelat in 2 av 15 poäng. Idiotiskt nog tror man att det vänder snart. Kanske imorgon. 🤦♂️
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lagomt kul att åka till Leksand 16 mil imorgon med den här formen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tima gör samma sak om och om igen. Vill du veta en sak. Det resulterar inte i mål. En snurr, droppass. Igen, och igen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Spelet är inte där det en gång var, men vi får bara inte pucken när vi väl skapar lägen medan de vi möter får in den.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Några halvchanser har vi, men får vi bara in 1-1 tror jag vi tar 2 eller 3 poäng.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi behöver lite vind i seglet nu. Få in ett mål, eller en skitpuck.
+ 1
Föregående · 19 · Nästa

