Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: AIK-Timrå i Sollentuna
nixXz: jag har alla c + kanaler sen om jag vill ha grundutbudet kostar det 85 kr till men det har jag redan i hyran
Timrå IK > Sv: AIK-Timrå i Sollentuna
RubinCarter: jag har canal digital iptv har haft det priset i 1,5 år nu
+ 1
Timrå IK > Sv: AIK-Timrå i Sollentuna
RubinCarter: har c- max och betalar 519 då är det fotboll och hockey
Timrå IK > Sv: Njurunda Comments
lungan: det gick bra ingen fara där
hallin fick pucken i pannan blödde lite men verar ingen större fara
hallin fick pucken i pannan blödde lite men verar ingen större fara
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
The Fat Bastard: dom år 6 mille mer i tv pengar om dom är kvar i elitserien
nästa år
fina pengar att missa då man snålar i år
nästa år
fina pengar att missa då man snålar i år
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
The great one: det ska vara att man får typ Norrporten att gå in och betala lönen som man gjorde för Kenta bl.a
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
AndersN: Det finns ett problem att sparka Challe vilket stavas pengar
hört ett litet rykte att om det funnits pengar så hade vi haft en ny tränare redan
hört ett litet rykte att om det funnits pengar så hade vi haft en ny tränare redan
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-12-11
Rooster23: eller Erik Andresson som mot Linköping borta för att få 6 backar idag
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-12-11
Dåligt med backar i Timrå ikväll
Robin och Lehtonen saknas
Robin och Lehtonen saknas
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
MB: det är väl ingen som vet vad linkan o övriga gör för att värva
dom jobbar kanske på ett annat sätt än Nubben som läckte hela tiden vad han gjorde
dom jobbar kanske på ett annat sätt än Nubben som läckte hela tiden vad han gjorde
Timrå IK > Sv: Sluta fega challe.
Dryparen: en undran har inte Backlund varit bra sedan uppehållet??
tycker han varit väldigt bra
tycker han varit väldigt bra
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
-Gurra-: missar man så är det ju dåligt gjort ;-)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Per HApps: vad är det i dagens match som är så pinsam med skogs??
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Anonymous: skelefteå hade jättelägen att göra mål men dålig skärpa samt bra målvaktsspel gjorde att frölunda var kvar i matchen
vid segermålet ramlade en ske-back så det blev fritt fram
vid segermålet ramlade en ske-back så det blev fritt fram
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Dom var inte det bättre laget ikväll men hade turen på sin sida
spelet var bedrövligt
spelet var bedrövligt
Timrå IK > Sv: Fejkade publiksiffror
Anonymous: visst men det handlar om bekvämlighet också, ska man åka en buss för att komma till hockeybussen visst det går någon gång men risken finns att man stannar hemma och ser på ppv istället då och åker på dom matcher man vill se live
Timrå IK > Sv: Fejkade publiksiffror
friskan: bor man fel så måste man in till stan och då tillkommer det 50 spän
så då tar nog många bilen istället ,det blir dyrare och krångligare med bussen då
så då tar nog många bilen istället ,det blir dyrare och krångligare med bussen då
Timrå IK > Sv: Fejkade publiksiffror
Per HApps: Det är för liten öppning från stora parkeringen ut till vägen och då ingen vill släppa någon annan förbi så blir det kaos , gör den öppningen större samt som du säger låt båda filerna till rondellen vara för publiken
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2008-10-02
spud:så modo gjorde inte sarg ut/icing då typ flera gånger
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2008-10-02
spud: så modo gjorde inte sarg ut/icing då?? fast då räknas det väl inte
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2008-10-02
spud: jaha och om timrå kommit upp till normal standard så hade modo fått en ny torsk men vi kommer igen
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2008-10-02
spud: tja vilka filmningar tänker du på då??
sen var inte modos spel så väldigt bra heller och spel en man mer vad kallar du det?
sen var inte modos spel så väldigt bra heller och spel en man mer vad kallar du det?
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2008-10-02
spud: tja vilka filmningar tänker du på då??
sen var inte modos spel så väldigt bra heller och spel en man mer vad kallar du det?
sen var inte modos spel så väldigt bra heller och spel en man mer vad kallar du det?
Timrå IK > Sv: Boork tippar i Expressen
Kerstin_k: ja kanske det men om Backlund kan höja sig ett snäpp så är det ingen fara
Timrå IK > Boork tippar i Expressen
Sedan tror jag att Timrå kommer att få problem. De har tappat många spelare och Jonathan Hedström är inte tungan på vägen där. De kommer att slåss i botten, säger han.
Experten har analysen klar.
Experten har analysen klar.
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Jensen_12: Håller med dig men blev orolig då jag fick höra det idag om det skulle stämma, Nubben vet väl vad han ska locka med
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Hahl Bundy: Hörde en sak idag om Hahl av en som haft rätt om saker förut, att Hahl är överens med Frölunda om ett kontrakt om det inte blir Nhl, om det stämmer så vore det inte bra
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Per HApps: inte säkert att du alltid har ett val det beror på vad saken gäller
och familjen går alltid före idrott
och familjen går alltid före idrott
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
tamare: man hör det man vill höra, alltså vill man höra signalen efter målet så hörs den då
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
tamare: videodommaren kan inte vara partisk då bandet skickas till domarbasen för efterkontroll så att allt gått rätt till
Timrå IK > Sv: Kvartsfinaltråden
Wayne Gresky: Det är bra om ingen tar Timrå på allvar allra helst Modo vilket dom kommer att få ångra
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2007-11-01
mikenomad: Och man spelar inte bättre än vad motståndarna tillåter
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2007-11-01
berra: 2 - 1 PP1 TIK 62. TENKRAT, Petr
(37. PYÖRÄLÄ, Mika
32. HAHL, Riku)
(37. PYÖRÄLÄ, Mika
32. HAHL, Riku)
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2007-10-16
Kerstin_k: bara hoppas dom skärper sig tills på torsdag annars går det riktigt illa mot frölunda
1 · Nästa