Historik
Föregående · 50 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Såg att någon i grannhundens GB gottade sig i andras olycka igen. Det fångades på bild.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
Mano:
Han sög elefantballe och han vet det. Han misströstar. Ge upp eller bita ihop och köra ännu hårdare och riskera att åka på överansträngningsskador? Jag gissar på det senare.
Ljumskarna måste vara i trasor...
Han sög elefantballe och han vet det. Han misströstar. Ge upp eller bita ihop och köra ännu hårdare och riskera att åka på överansträngningsskador? Jag gissar på det senare.
Ljumskarna måste vara i trasor...
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps:
Det är ju inte för intet dom kallar sig Al Ahdrian martyrerna
Det är ju inte för intet dom kallar sig Al Ahdrian martyrerna
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
bj21:
Själv har man slumrat "en kvart" medan frugan skottade gården, haha...
Själv har man slumrat "en kvart" medan frugan skottade gården, haha...
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: T-shirt Tävling
Wayne Gresky:
Precis. Det svarta är fel och kan dra åt hellvitte :-/
Precis. Det svarta är fel och kan dra åt hellvitte :-/
+ 1
MoDo Hockey > Sv: T-shirt Tävling
Gustafsson:
Vet inte än, det är oförhandlat med tryckeriet. Det beror på upplagan. Tror att den förra tröjan med enfärgat tryck kostade 200:- /st inkl frakt.
Några tior upp på det om jag ska gissa.
Vet inte än, det är oförhandlat med tryckeriet. Det beror på upplagan. Tror att den förra tröjan med enfärgat tryck kostade 200:- /st inkl frakt.
Några tior upp på det om jag ska gissa.
MoDo Hockey > Sv: T-shirt Tävling
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:
Se det såhär. Du har hånglat med Ove Sundberg. En kändis :-)
Se det såhär. Du har hånglat med Ove Sundberg. En kändis :-)
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Herminator:
HELT säkra kan man ju aldrig vara, hahaha. Beror på om Timrå Icon var en sexig, lite för ung tjej då när det begav sig?
HELT säkra kan man ju aldrig vara, hahaha. Beror på om Timrå Icon var en sexig, lite för ung tjej då när det begav sig?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt:
Leningrad Cowboys, hehe. Då skulle jag komma. Hånglade med en för mig okänd Sundsvallstjej under den spelningen när det begav sig :-)
Leningrad Cowboys, hehe. Då skulle jag komma. Hånglade med en för mig okänd Sundsvallstjej under den spelningen när det begav sig :-)
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: T-shirt Tävling
Beställningar via mail till bisterfinnen [b] hotmail.com eller PM
Namn
Gata
Postnr
Postadress
E-postadress
Antal
Färg (vit/turkos)
Storlek (XS-XXXL)
Ex
Benke Bengtsson
Bengtsgatan 11
123 45
BENGTSFORS<20>[email protected]
1 st Vit XXL
2 st Turkos S
4 st Turkos L


Namn
Gata
Postnr
Postadress
E-postadress
Antal
Färg (vit/turkos)
Storlek (XS-XXXL)
Ex
Benke Bengtsson
Bengtsgatan 11
123 45
BENGTSFORS<20>[email protected]
1 st Vit XXL
2 st Turkos S
4 st Turkos L


Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: T-shirt Tävling
Wayne Gresky:
Det där är fan en vinnare för mig (turkos med tummen).
Vill någon ha så är det bara att pm:a en beställning. Namn, fullständig adress, storlekar och antal av resp. storlek!
Ni som horar på lj:s forum också kan ju sprida ordet.
Det där är fan en vinnare för mig (turkos med tummen).
Vill någon ha så är det bara att pm:a en beställning. Namn, fullständig adress, storlekar och antal av resp. storlek!
Ni som horar på lj:s forum också kan ju sprida ordet.
MoDo Hockey > Sv: T-shirt Tävling
Bragd-Birger:
Det där med länkar är lite av ett intelligenstest :-)
Fin tröja, men lite fantasilöst. Bättre kan du!
Det där med länkar är lite av ett intelligenstest :-)
Fin tröja, men lite fantasilöst. Bättre kan du!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johnny B Goode:
Jag tror tyvärr att du har en poäng i ditt sista stycke. Är med i lite för många sammanhang för att det ska kännas riktigt bra. Let's dance nästa?
Jag tror tyvärr att du har en poäng i ditt sista stycke. Är med i lite för många sammanhang för att det ska kännas riktigt bra. Let's dance nästa?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson:
Om man bemödar sig med att komma hit och be om frågor så kanske man skulle orka publicera svaren här också? Men han kanske inte har hunnit?
Kanske du kan fixa ?
Om man bemödar sig med att komma hit och be om frågor så kanske man skulle orka publicera svaren här också? Men han kanske inte har hunnit?
Kanske du kan fixa ?
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
arnio:
Tror ni vi får se ändringar i C+ Sports tablåer??
Nä, alla är ju ändå less på den där foppa.
Tror ni vi får se ändringar i C+ Sports tablåer??
Nä, alla är ju ändå less på den där foppa.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Lumber Jack:
Formuleringen "efter domarens omdöme" lämnar ju även denna bestämda regel öppen för domarens sätt att se på saken.
Formuleringen "efter domarens omdöme" lämnar ju även denna bestämda regel öppen för domarens sätt att se på saken.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
mikenomad:
Du har så rätt. Det är det enda som får min näsa ovanför vattenytan, det faktum att ni faktiskt tagit er i kragen och verkar säkra en plats i ingenmansland.
Du har så rätt. Det är det enda som får min näsa ovanför vattenytan, det faktum att ni faktiskt tagit er i kragen och verkar säkra en plats i ingenmansland.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Ambroo:
Får väl dra en kort dikt för att hylla de stora poeterna här i TIK GB
Jag mår inget vidare som du förstår
Surar och slickar mina öppna sår
Man borde ha lärt sig år efter år
Att det blir bittert när det blir vår
Får väl dra en kort dikt för att hylla de stora poeterna här i TIK GB
Jag mår inget vidare som du förstår
Surar och slickar mina öppna sår
Man borde ha lärt sig år efter år
Att det blir bittert när det blir vår
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Taurus:
Men ni har ju alltid fullt, även utan besökande MoDo-iter så det ska nog ordna sig.
Men ni har ju alltid fullt, även utan besökande MoDo-iter så det ska nog ordna sig.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Gustafsson:
Åslund ser att Svartvadet tänker svänga upp åt höger längst sargen och Åslund sträcker ut höger ben för att stoppa åkvägen. Därefter omfamnar Åslund Svartvadet från sidan och smäller in Svartvadet i sargen.
hastigheten är hög, kontrollen låg och tacklingen våldsam, så charging/boarding som Gresky föreslog hade nog inte varit fel.
Någon tackling i ryggen ser inte jag.
Likaväl som vi såg hur vi saknade Susse i vårt kreativa offensiva spel så kommer vi nu att märka hur vi saknar Svarten i defensiven. Det är jag säker på.
Åslund ser att Svartvadet tänker svänga upp åt höger längst sargen och Åslund sträcker ut höger ben för att stoppa åkvägen. Därefter omfamnar Åslund Svartvadet från sidan och smäller in Svartvadet i sargen.
hastigheten är hög, kontrollen låg och tacklingen våldsam, så charging/boarding som Gresky föreslog hade nog inte varit fel.
Någon tackling i ryggen ser inte jag.
Likaväl som vi såg hur vi saknade Susse i vårt kreativa offensiva spel så kommer vi nu att märka hur vi saknar Svarten i defensiven. Det är jag säker på.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
spud: Ja, jag är imponerad. Tror att han sitter och tutar lite.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Vi har störst Dick i hallen tyckte jag var en lustig kontring på Hellges tvåpinnare.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Såhär hade det kunna se ut mot Timrå också om vi hade haft en målvakt.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Poffa:
Vi kan också konstatera att litet hövve och stora, grova glasögon är en olycklig kombination, haha. Han ser fan inte klok ut Samuelsson.
Vi kan också konstatera att litet hövve och stora, grova glasögon är en olycklig kombination, haha. Han ser fan inte klok ut Samuelsson.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Bad_Brett:
Angående Madsen så blir det nog en par matchers avstängning i efterhand.
Angående Madsen så blir det nog en par matchers avstängning i efterhand.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Bad_Brett:
Jag håller inte med för fem öre, men det är lugnt, haha :-)
Jag håller inte med för fem öre, men det är lugnt, haha :-)
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
spud:
Som jag lovade vann vi andra. Nu kommer en rysare. Vi vinner tredje också.
Som jag lovade vann vi andra. Nu kommer en rysare. Vi vinner tredje också.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
bisterfinnen:
Tror dock inte att det var huvudet utan hellre höft, revben eller knä.
Tror dock inte att det var huvudet utan hellre höft, revben eller knä.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
yngwie:
Såg inga fel i tacklingen, mer än att den var hård. Svarten vände precis innan sargen och åkte in i den tacklingen.
Såg inga fel i tacklingen, mer än att den var hård. Svarten vände precis innan sargen och åkte in i den tacklingen.
Föregående · 50 · Nästa
Om man fokuserar på att stötta det egna laget (och ge fan i att önska andra olycka) så slipper man oroa sig för att det är är ödet som hoppar upp och biter en i arslet.
Hoppas att det inte är så allvarligt och att Sebbe snart är tillbaka. Han behövs i Timrå under slutspurten.