Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Sundsvall
Falken87: ja skulle ja nog gjort med...vilken jäkla svacka, hur lyckas dom?
Hur kan detta vara möjligt att dom spelar så dåligt?
Hur kan detta vara möjligt att dom spelar så dåligt?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Sundsvall
Boström: 2-3 till kära brynäs, luktar förlust igen...hur f-n kan man tappa 2mål så där......ARG *GrR*
Brynäs IF > Sv: Å Sulku bröt fingret...
Ja till premiären, men det var ju också sagt ett tag att sulku hade lite baklänges mål med.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Sundsvall
Falken87: och nu har dom reducerat till 1-3...Håll ställningarna bifarna
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Sundsvall
Falken87: ja vesa med va, tror han har gjort 2 / 3 mål iaf..
tycker man ska behålla Björckman han verkar vara bra, tuff med.
tycker man ska behålla Björckman han verkar vara bra, tuff med.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Sundsvall
Boström: 3-0 VESA VIITAKSKI.....nu tar det fart i brasan för brynäsarna
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Sundsvall
Falken87: ja helt rätt, ingen gjorde skit jobbet mot mora för dom trodde redan att vinsten var klar.
Men idag tror ja första kedjan blir splittrad.
Men det konstiga är ju varför han kört med samma kedjor hela tiden fast han vart missnöjd med en hela tiden.
Vinst idag!
Men idag tror ja första kedjan blir splittrad.
Men det konstiga är ju varför han kört med samma kedjor hela tiden fast han vart missnöjd med en hela tiden.
Vinst idag!
Brynäs IF > Brynäs - Sundsvall
Det var en grym match igår mot mora men trenden måste brytas.
Jag tror personligen att brynäs vinner idag men det blir nog inte något fin lir.
Jonsson snackade om att eventuellt sära på första linen med walle, björne, dacke, men inga femmor är framtagna än.
Hoppas på Brynäs vinst idag, mitt tips blir väl 4-2 till Brynäs.
Jag tror personligen att brynäs vinner idag men det blir nog inte något fin lir.
Jonsson snackade om att eventuellt sära på första linen med walle, björne, dacke, men inga femmor är framtagna än.
Hoppas på Brynäs vinst idag, mitt tips blir väl 4-2 till Brynäs.
Brynäs IF > Sv: DAGS ATT ÅTERINFÖRA HOCKEYKULTUREN I STOCKHOLM!
RavenLord: Någon som vet hur många medlemmar BSKV har?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Mora
70Igor: ja men sundsvall spelar väl i (div 1?)...
tror nog på X kanske 3-3.
men jag trodde honken skulle ha lägre insläppta mål än han har haft.
Hoppas bara på vinst imorgon och att sulku blir bra snart.
tror nog på X kanske 3-3.
men jag trodde honken skulle ha lägre insläppta mål än han har haft.
Hoppas bara på vinst imorgon och att sulku blir bra snart.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Mora
men hur kan vi förlora mot mora???
ofattbart.
men får bara hoppas det går bättre nästa match.
ofattbart.
men får bara hoppas det går bättre nästa match.
Brynäs IF > Sv: Å Sulku bröt fingret...
Lingonben86: det stod ju i GD att sulku inte var så skadad, har han BRUTIT fingret?
Usch, måste värva backar nu sundlöv.
Usch, måste värva backar nu sundlöv.
Brynäs IF > Sv: SpS - Lunarstorm
Får man nån svar på frågan om detta är nån plats där man får status?
Jag är dok inte ute efter någon status (vet inte hur man har den eller skaffar den).
Tyvärr är jag dok heller inte från lunarstorm heller om ni tror det.
Men jag satt och läste igenom tråden: om timrå, där fanns en halv sidan med meningslöst kladd som ingen verkar bry sej om men så fort nån som är yngre då hugger moderatorna som satan.
BESVIKEN SPS MEDLEM.
Jag är dok inte ute efter någon status (vet inte hur man har den eller skaffar den).
Tyvärr är jag dok heller inte från lunarstorm heller om ni tror det.
Men jag satt och läste igenom tråden: om timrå, där fanns en halv sidan med meningslöst kladd som ingen verkar bry sej om men så fort nån som är yngre då hugger moderatorna som satan.
BESVIKEN SPS MEDLEM.
Brynäs IF > Sv: Brynäsklacken i Gavlerinken
Lunkan: tror iaf inte på åldern 11år...du har varit BRYNÄSARE förr så...neka inte det!
Brynäs IF > Sv: Brynäsklacken i Gavlerinken
Fanzin: nej det gör jag inte när jag får gratis sittplats..dum du eller?
Men nån gång befinner jag mej på ståplats.
Men nån gång befinner jag mej på ståplats.
Brynäs IF > Sv: Brynäsklacken i Gavlerinken
wikström: haha roligt... ja mne e det bra med tonåringar som får skrika ihjäl sej då????
fjunis wikström.
fjunis wikström.
Brynäs IF > Sv: Brynäsklacken i Gavlerinken
Hur blir klacken då???
Kommer det bara vaqra dom gamla vanliga som försöker skrika liv i alla eller fjuniga Wikström..
Vi måste få full satt och en J*vla massa liv denna säsong
BRYNÄS IF SM GULD 2005
Kommer det bara vaqra dom gamla vanliga som försöker skrika liv i alla eller fjuniga Wikström..
Vi måste få full satt och en J*vla massa liv denna säsong
BRYNÄS IF SM GULD 2005
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - TPS Åbo
Boström: visst var det den 8/9 det var match klockan 19:00????
nån som kan informera!?
nån som kan informera!?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - TPS Åbo
64Waern: Dom planerar att ta 50kronor i inträde mot TPS ÅBO.
Och det kommer dom nog göra med, nån Caf´eteria skulle vara uppen med!
Och det kommer dom nog göra med, nån Caf´eteria skulle vara uppen med!
Brynäs IF > Sv: Brynäsklacken i Gavlerinken
HF: ja men han e ju timråar också.
Men skulle inte vi starta nån slags tifo grupp som skulle jobba på detta.??
Men skulle inte vi starta nån slags tifo grupp som skulle jobba på detta.??
Övrig hockey > Irriterande Reklamer!
Mitt i matcherna har reklamerna börjat dyka upp nu och dom säger "man missar inte nånting av matchen" men det gjorde så jag när jag kolla Sverige - Tjekien.
Nån som tycker det e bra med reklam eller?
Nån som tycker det e bra med reklam eller?
Brynäs IF > Sv: Vem blir Björks efterträdare
84 Norberg: kan man inte kolla Free agent någon stans på internet???
nån som vet!???
nån som vet!???
Brynäs IF > Sv: Inför SCA Cupen
84 Norberg: ja hoppas dom gör ett bra jobb.
Nån som vet om det går nån buss eller liknande dit?
Nån som vet om det går nån buss eller liknande dit?
Timrå IK > Sv: Bästa hockeypubliken?
GuRRa: ja tyvärr har du rätt om brynäs klacken.
men dom har tydligen startat tifo grupp och gud vet vad.
men men hoppas dom lyckas skrika iår då
men dom har tydligen startat tifo grupp och gud vet vad.
men men hoppas dom lyckas skrika iår då
Brynäs IF > Spelare vid lockout?
Kommer Brynäs ta hem nån spelare vid lockout tro?!
På eliteprospects.com hittade jag några spelare som tros komma vid lockout:
BRYNÄS
Niclas Wallin (Carolina)
Johan Holmqvist (Minnesota)
Mikael Samuelsson (Florida)
Fredrik Modin (Tampa Bay)
Får väl bara hoppas!!!
FORZA BRYNÄS
På eliteprospects.com hittade jag några spelare som tros komma vid lockout:
BRYNÄS
Niclas Wallin (Carolina)
Johan Holmqvist (Minnesota)
Mikael Samuelsson (Florida)
Fredrik Modin (Tampa Bay)
Får väl bara hoppas!!!
FORZA BRYNÄS
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Falken87: naj jag tror på 4-2 faktist. men att som du säger, honken spelar bra.
Sjödin skulle ju byta me johansson oxå.
Sjödin skulle ju byta me johansson oxå.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - MoDo
Mickis: näe vilken otur vi fick då, och sulku som vart så dukig var inne på alla baklänges målen, konstigt.
men vi vann till slut
men vi vann till slut
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF segrare i Mästarcupen igen !
Makkan: ja. När möter Brynäs Färjestad?
Var kan jag hitta fakta om matchen d?
Var kan jag hitta fakta om matchen d?
Brynäs IF > Sv: Brynässhopen flyttas till Valbo
Makkan: kanske dom har rätt trots allt och får in mera pengar till klubben.
Hoppas det blir bra bara.
Hoppas det blir bra bara.
Brynäs IF > Sv: Vem är eran absoluta favorit i Brynäs ?
magoo70: inte för att jag hängt med så länge men, jag har Molin, Bissett och Honken.
Föregående · 3 · Nästa
Passningarna går inte deras vägar m.m.