Gavelo: helt rätt måste väl finnas nått bättre finns väl ingen som vill höra skiten jingeln är 50 år efter i tid säger väl en del
Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Vimmerby HC: 2026-01-30
Willow: ursäkta var det inte samma spelare som försökte sänka bjerselius var ungefär samma fula grej då rakt mot huvudet
MoDo Hockey > Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Thors 22: varför låter inte Modo supporterna välja lag vi vet ju hur matcherna har sett ut inte fan hade vi valt AIK iallafall
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven : 2022-11-26
Silly: skulle tro det var naturligtvis ett shl lag som fick det löneanspråket
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven : 2022-11-26
Gavelo: fick höra att Mario hade ett löneanspråk på 350000 i mån samt ville skriva 3 års avtal i höstas låter väldans dyrt med en spelare som var skadad
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: kanske jag sa fel namn men så var det svtalat om denna anläggning i Luleå arena
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: va jag vet så gick notch in med 20 milj till media kuben o ljudanläggning under förutsättning att Luleå kommun gick in med 20 milj med modos kub kostade betydligt mindre än den gamla Erken kuben som han skänkte
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bravera: Det är Glader som vill lämna Modo hade nog vilja har kvar han
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon: har hört det också promotar för att få tillbaks jobbet i Luleå han läcker mycket denne man
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Silly: har för mej att han var skadebenägen när han spela i Modo sist med
MoDo Hockey > Alla spelarövergångar till SHL skall inte gälla inför nästa
Som sagt detta borde inte kunna ske nu när säsongen blitt som den blitt . SHL pirater skall inte kunna skörda som dom vill
+ 6
1 · Nästa