Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
I morgon blir det Brynäsnyheter på webben. Det törs jag nästan lova efter att jag sprang ihop med en viss person efter jobbet. #Brynäs" SPÄNNANDE!!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
micke63: han har ES klausul, men känns inte som en spelare som Brynäs behöver
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Har hört från olika håll att Karl Fabricius kan vara på gång, DOCK ingen riktigt säker källa, säkert trams men den som lever får se
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Brynäslegenden: vet med ganska stor säkerhet att Johansson inte har över 100 tusen i lön
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
alltså finns det absolut inga biljetter att få tag i? inte ens ståpålats, lr köper man dom på plats? icke uthämtade kan man köpa där iaf va?
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Gusse: skönare att hänga i en bok där det finns ett lag som fortfarande spelar, det vill säga inte ni
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2011/12
Anders Blank: man får bara ha två icke europeiska spelare i truppen
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2011/12
ryan gundersons +/- -8 i kvalserien är väl inte så bra
kanske inte är nån jättestabil back defensivt, men vad vet jag när jag knappt sett honom spela
kanske inte är nån jättestabil back defensivt, men vad vet jag när jag knappt sett honom spela
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
visst är det vår egen johan larsson som är med i truppen tillsammans med ekholm och silfverberg?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2011/12
Linström_92: synd , hade varit kul och se han i elitserien och Brynäs
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2011/12
Svedberg-Bertilsson-och-Berglind har alla skrivit nytt två års kontrakt
Länkar:
www.brynas.se
www.brynas.se
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2011/12
vad tror ni om daniel widing till nästa säsong? tänk er han med basse, basse lägger en fin pass till widing som skjuter
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2011/12
denna borde brynäs försöka värva, bra defensiv och gör bra med poäng
www.eliteprospects.com/player.php?player=11812
www.eliteprospects.com/player.php?player=11812
+ 2
Brynäs IF > Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Bissett19: stod först att basse skulle spela på två ställen men nu hade de fixat det
Brynäs IF > Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
jobbigt för basse att lira i både tredje och fjärde kedjan :/
ska nog vara Wännström i fjärde linan
ska nog vara Wännström i fjärde linan
Brynäs IF > Sv: Stephen Dixon tillbaka?
Peja: Okej men tycker iaf att det känns som om vi behöver få in en bra center snart lr?
Brynäs IF > Sv: Stephen Dixon tillbaka?
70 Rodrigues: tror du inte? enligt vad jag har hört så gillade han tiden här och kan gärna tänka sig att spela i Brynäs igen
Brynäs IF > Sv: Stephen Dixon tillbaka?
Peja: tror han skulle vara viktig att ha i laget, allra helst nu när järnkrok drar ett för tungt lass
Brynäs IF > Stephen Dixon tillbaka?
Har haft lite koll på hur det gått för Dixon i KHL och han har väl inte övertygat precis och därför tycker jag att Brynäs borde försöka värva tillbaka honom, vad tycker ni?
Har framfört mina åsikter till Sundlöv och tycker att även fler borde ligga på honom om detta.
Kanske ännu en värvarpott kan vara nått, jag kan absolut tänka mig att bidra med en slant, kan ni?
Har framfört mina åsikter till Sundlöv och tycker att även fler borde ligga på honom om detta.
Kanske ännu en värvarpott kan vara nått, jag kan absolut tänka mig att bidra med en slant, kan ni?
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Hälge: okej tack för hjälpen :) får väl hoppas att det inte är fullt då, brukar bortastå vara det?
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Hälge: ja men där står det ju att alla är slut men supporterklubben kan väl inte ha fyllt alla platser?
dom platser som dom inte köper ska väl gå tillbaka till ticnet för försäljning? lr kan man köpa i luckan innan match?
dom platser som dom inte köper ska väl gå tillbaka till ticnet för försäljning? lr kan man köpa i luckan innan match?
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
vet nån om det finns biljetter till Brynäs ståplats kvar?
lr vågar man chansa och åka till arenan och köpa där men då är det väl slut
lr vågar man chansa och åka till arenan och köpa där men då är det väl slut
Brynäs IF > Timrå Brynäs ståplats biljetter!!!!!!!!!!!!
tjabba undrar om någon vet om det finns några ståplats biljetter på borta stå kvar?
det är ju supporterklubben som ska han dom först men dom som dom inte säljer ska väll finnas tilljängliga?
vill så gärna se matchen å heja på Brynäs men behöver bara biljett till ståplats inte bussresa som brooklyn tigers sålde?
det är ju supporterklubben som ska han dom först men dom som dom inte säljer ska väll finnas tilljängliga?
vill så gärna se matchen å heja på Brynäs men behöver bara biljett till ståplats inte bussresa som brooklyn tigers sålde?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
många som ska på timrå brynäs på lördag lr?
och vet nån om man kan köpa ståplats biljett av brooklyn tigers alltså inte buss?
och vet nån om man kan köpa ståplats biljett av brooklyn tigers alltså inte buss?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bara jag som tycker Brynäs ska ta in jean luc grand pierre? vilken klippa där bak som inte viker ner sig i en fajt
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
tror brynäs vinner efter att greiss har pissat in seger målet haha
Brynäs IF > Sv: Vad gör Sundlöv i Prag?
Peja: är det alltså sant och inte skitsnack att han gett sig på elias?
Brynäs IF > Vad gör Sundlöv i Prag?
Man kan ju undra vad mormor har på g nu då? ny värvning eller en liten semester
nån som vet nåt dela med dig av infon till alla
nån som vet nåt dela med dig av infon till alla
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Timrå 2010-06-09
det verkar bli ganska bra med folk ändå va? undrar hur många som kommer till Molins match och vilka som kommer först när es matchen börjar
Brynäs IF > Sv: Laget 10/11
Wännström får a-lags kontrakt från och med nästa säsång!!!!
Länkar:
www.brynas.se
www.brynas.se
Brynäs IF > Sv: Laget 10/11
Macahan: ja iof men tänk att ha dixon och den här snubben i samma kedja? grymt va?
Brynäs IF > Sv: Laget 10/11
Jag tycker att brynäs behöver en bra leftare som är sniper och då fastnade jag för den här mannen.
Marco Charpentier
www.eliteprospects.com/player.php?player=13375
vad tycker ni?
Marco Charpentier
www.eliteprospects.com/player.php?player=13375
vad tycker ni?
1 · Nästa