Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Gustens Idoltråd
Poffa: Vem älskar inte gamla LP skivor (finns det nog inge(Hammarström) bättre) dom är ju klassiker som TIMRÅ
Brynäs IF > Sv: Gustens Idoltråd
Bissett19: som jag sa
Vi föds alla med Timrå IK-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg. Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen
Vi föds alla med Timrå IK-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg. Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Bissett19: Hmm jag citterar mig själv
Vi föds alla med Timrå IK-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg. Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen
Vi föds alla med Timrå IK-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg. Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Det vi i timrå saknar är en holmström som står och köttar framför mål vaffö inte hitta en sån
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Som sagt vi har haft en tung start men jag tror och hoppas (som spelet ändå har sett ut) att det kommer att bli mycke bättre.
När nyförvärven kommer och anger med flera kommer i gång så ska vi nog avancera i tabellen och gå till slutspel och sen hämta hem guldet.
När nyförvärven kommer och anger med flera kommer i gång så ska vi nog avancera i tabellen och gå till slutspel och sen hämta hem guldet.
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Vi föds alla med Timrå IK-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg. Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen.
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Vi föds alla med Timrå IK-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg. Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Timrå IK > Sv: Timrå-Riga
Tråkigt men det ska ju inte gå bra nu men det skall bli kul att läsa om det i tidningen i morgon FAN VA KUL ATT DET ÄNTLIGEN ÄR I GÅNG
Timrå IK > Sv: Timrå-Riga
Skarin: Hmmm det är ju TIMRÅ som spelar då ska det vara live på swehockey hehe
Timrå IK > Sv: Timrå-Riga
Äre inte märkligt att man måste ut på en rysk sida för att få liverapport från arboga??
Timrå IK > Sv: Timrå-Riga
20:00 min - pirmā perioda beigas ( metienu attiecība Dinamo 7, Timra 14) 20:00 minuter - Slut på den första perioden (strö på 7 Dynamo, Timrå 14)
undra vad det menas med det
undra vad det menas med det
Timrå IK > Sv: Timrå-Riga
Någon som vet om det finns någon rapportering på nätet swehockey verkar inte ha någon
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Näe nu är det dags att ta i med hårdhanskarna och leta fram en riktig vinnar tråd.
Nu vill jag ha HJÄRTA HJÄRTA OCH MERA HJÄRTA.
Tvinga fram en 7:de och avgörande match
Nu vill jag ha HJÄRTA HJÄRTA OCH MERA HJÄRTA.
Tvinga fram en 7:de och avgörande match
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
r8n: Hej hallå någon som vet om mikko är klar i kväll??
1 · Nästa
Näe hämta hem lill kenta ,borken eller varför inte byta med sundsvall.
Sparka challe när vi möter dif så har han inte så långt hem