Charliejfz

4649 inlägg · 436 besäkare

Historik

· 47 ·
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Snart match mot DIF. En viktig match för RBK. Med Gelly, Sund och McKieran tillbaka i truppen så hoppas vi på bra spel.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Kämelainen ansluter alltså från KHL och spelar först OS för Finland. En offensiv poängback som har bra produktion i KHL. Intressant värvning... Och Rosdahl samt Olofsson ansluter till nästa säsong från Oskars.

Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
Davey85: Hoppas Rbk vinner mot Dif.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: tyckte först loggan förde tankarna till SSK. Mycket märkligt val

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz: Kämelainen och Rosdahl klara tydligen.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
TickledDonkey: Ok, har hört att en back var på gång. Kul i så fall. RBK behöver även en forward.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: synd att flera backar saknades. Men tror det blir svårt att nå kvartsfinal denna säsong.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: SHLs grundomgång förlängs med 9 dagar.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}: Hoppas att Modo spelar i SHL nästa säsong.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Gameday! Öret borta idag vilket blir en utmaning. Nåväl, Bengan och Edström är med i truppen vilket är bra.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: Tack, många borta idag men hoppas på vinst.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}: troligen... blir intressant att se hur Sverige gör

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2022-01-24
Sputnik: Grattis till vinsten! Hoppas ni tar er förbi Mif.
Undrar hur många poäng som krävs för att undvika kval.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-01-22
Sputnik: Grattis Tik! Viktig vinst 😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
Rytter: Grattis Modo!

Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Peacedog: håller helt med kung Lemmy 😁

Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Kulltorp: Hoppas TIK vänder och vinner

Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
roger_sundsvall: låg domarnivå ... tråkigt att se

Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Peter Sj?kvist: det är Lakers som har 1-5 mot Leksand

Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
roger_sundsvall: TIK lyfter säkert i andra perioden. PP bra möjlighet att hamna i förarsätet.

Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Jadu: Möller utvisad


Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Sputnik: heja Tik! Hoppas ni vänder matchen.

Golf > Sv: Golf i allmänhet...
Matsuyama vinner på PGA tävlingen på Hawaii och är nu topp 10 på världsrankningen. John Rahm är etta och tidigare ettan Justin Johnson är numera trea,

Fotboll > Sv: Vmkval
puffe: synd att Halmstad inte är kvar i allsvenskan. Men Värnamo fick en plats i finrummet. Ett Värnamo som gjort en i imponerande resa genom superettan.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SHL visste hur det sett ut tidigare säsonger med Covid läget i januari och flyttade matcher. Och ändå så fortsätter de köra samma upplägg. Mitt förslag är att istället förkorta grundomgången i SHL samt Allsvenskan och köra ca 40 matcher. Då hade inte schemat blivit lika påverkat och man hade kunnat ha matchuppehåll under januari.

Kristianstads IK > Sv: Välkommen Kristianstads IK
KIK är nu trea i tabellen. Riktigt kul!


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: jag menar skottförsöket på mål... alltså ribbträffen ... inget annat

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Bra försök av Petersson

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2022-01-19
Snipan: Modo är lite passiva ... utvisning nu

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2022-01-19
Silly: bra spel av Modo nu. Riley Woods snygga dragningar

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2022-01-19
jonsson: heja Modo! Nära mål nyss

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Everberg är tydligen aktuell för OS.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Majbrasan: sorgligt att det finns sådana idrottsutövare.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: tråkigt att sådant händer. Hoppas att ishockeyförbundet och klubbarna tar krafttag mot sådant beteende. Klubbarna måste jobba mer med värdegrunden och diskutera med spelarna.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rbk får guldet och TIK kan börja bygga för en bättre säsong 😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: hur många av er vill att säsongen spelas färdigt?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Kan vi inte avsluta säsongen nu? Det lär ta till sommaren innan serien är slutspelad.

Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2022-01-15
sargad: bra möjlighet för Tik att plocka 4-6 pinnar

MoDo Hockey > Sv: Silly season
I21 Sollefteå invigs imorgon och Fältjägarkåren på måndag.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Rbk kör med en del juniorer så vi får se 😁

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Grattis BIF!

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Frölunda bättre idag. Hoppas värvningar är på g.

Frölunda HC > Sv: Ny säsong! andra möjligheter!
Mike.F: Gameday! Rbk och Frölunda är ju lite som lillebror och storebror 😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: krya! 😁

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2022-01-14
JoseGonzales: Ber också om ursäkt 😁

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2022-01-14
DrCox: vi får hoppas att du har rätt

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2022-01-14
Bad_Brett: tror tyvärr det blir konflikt innan slutspelet ens blir av. Ryssarna passerade Öresund i natt med landstignings fartyg, står på gränsen till Ukraina och Gotlands regemente patrullerar dagligen,

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: ok, Sund är definitivt överbetald om dina siffror stämmer. Nåja, åter mot TIK då.

· 47 ·
Om Charliejfz
Hejar på: 0x20-roglebklogosvg.png Rögle BK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Ängelholm