Historik
Föregående · 47 · Nästa
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Snart match mot DIF. En viktig match för RBK. Med Gelly, Sund och McKieran tillbaka i truppen så hoppas vi på bra spel.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Kämelainen ansluter alltså från KHL och spelar först OS för Finland. En offensiv poängback som har bra produktion i KHL. Intressant värvning... Och Rosdahl samt Olofsson ansluter till nästa säsong från Oskars.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: tyckte först loggan förde tankarna till SSK. Mycket märkligt val
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
TickledDonkey: Ok, har hört att en back var på gång. Kul i så fall. RBK behöver även en forward.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: synd att flera backar saknades. Men tror det blir svårt att nå kvartsfinal denna säsong.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Gameday! Öret borta idag vilket blir en utmaning. Nåväl, Bengan och Edström är med i truppen vilket är bra.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}: troligen... blir intressant att se hur Sverige gör
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2022-01-24
Sputnik: Grattis till vinsten! Hoppas ni tar er förbi Mif.
Undrar hur många poäng som krävs för att undvika kval.
Undrar hur många poäng som krävs för att undvika kval.
+ 6
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
roger_sundsvall: låg domarnivå ... tråkigt att se
+ 6
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Peter Sj?kvist: det är Lakers som har 1-5 mot Leksand
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
roger_sundsvall: TIK lyfter säkert i andra perioden. PP bra möjlighet att hamna i förarsätet.
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Sputnik: heja Tik! Hoppas ni vänder matchen.
+ 3
Golf > Sv: Golf i allmänhet...
Matsuyama vinner på PGA tävlingen på Hawaii och är nu topp 10 på världsrankningen. John Rahm är etta och tidigare ettan Justin Johnson är numera trea,
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SHL visste hur det sett ut tidigare säsonger med Covid läget i januari och flyttade matcher. Och ändå så fortsätter de köra samma upplägg. Mitt förslag är att istället förkorta grundomgången i SHL samt Allsvenskan och köra ca 40 matcher. Då hade inte schemat blivit lika påverkat och man hade kunnat ha matchuppehåll under januari.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: jag menar skottförsöket på mål... alltså ribbträffen ... inget annat
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2022-01-19
Silly: bra spel av Modo nu. Riley Woods snygga dragningar
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Majbrasan: sorgligt att det finns sådana idrottsutövare.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: tråkigt att sådant händer. Hoppas att ishockeyförbundet och klubbarna tar krafttag mot sådant beteende. Klubbarna måste jobba mer med värdegrunden och diskutera med spelarna.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Kan vi inte avsluta säsongen nu? Det lär ta till sommaren innan serien är slutspelad.
+ 3
Frölunda HC > Sv: Ny säsong! andra möjligheter!
Mike.F: Gameday! Rbk och Frölunda är ju lite som lillebror och storebror 😂
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2022-01-14
Bad_Brett: tror tyvärr det blir konflikt innan slutspelet ens blir av. Ryssarna passerade Öresund i natt med landstignings fartyg, står på gränsen till Ukraina och Gotlands regemente patrullerar dagligen,
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: ok, Sund är definitivt överbetald om dina siffror stämmer. Nåja, åter mot TIK då.
Föregående · 47 · Nästa