Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: "Behöver Brynäs en ny back?"
Behöver Brynäs bantas på backantal?
Behöver Brynäs bantas på backantal?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{6984}: Fast utan ett par nytillskott/injektioner vete hundan om laget "väcks" till liv?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{5915}: Tycker också detta med december känns lite... Är det inte nu, i slutet av oktober vi har akuta problem?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: " Varför skulle han ens vilja träna Brynäs? Känner du honom! Jag har känt Wiken sen knatteåren och han har sitt hjärta i grunden hos GGIK och inget annat ;) "
Du får väl snarare ställa den undran till alla andra här inne som bollat Wikegård de senaste dagarna. Själv skrev jag ju att Niklas till Brynäs inte har nån verklighetsförankring.
En grej till bara: Måhända GGIK:are men Wikegård gjorde faktiskt en säsong som spelare - i Brynäs i början av 80-talet.
Du får väl snarare ställa den undran till alla andra här inne som bollat Wikegård de senaste dagarna. Själv skrev jag ju att Niklas till Brynäs inte har nån verklighetsförankring.
En grej till bara: Måhända GGIK:are men Wikegård gjorde faktiskt en säsong som spelare - i Brynäs i början av 80-talet.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge:" Skönt att höra från dig, att vi inte är ett sjunkande skepp utan bara ett småskadat skrov som nu är inne på varv och snart kommer att återfå dess forna glans.
Och du: bottengäng?
Det tycker jag passar bättre på dig och övriga svartmålande supportrar härinne... :-) "
Så fick toppenkillen dra bottengäng ett varv till ja...Nöjd nu?
Och du: bottengäng?
Det tycker jag passar bättre på dig och övriga svartmålande supportrar härinne... :-) "
Så fick toppenkillen dra bottengäng ett varv till ja...Nöjd nu?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{2064}: Jag skulle, med viss reservation säga "ja, ja, ja" till Wikegård som tränare i Brynäs. Men kommer han att bli tränare i Brynäs? "Nej, nej, nej!"
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Rumpelstiltskin: Och du stoppar nog dessvärre huvet i sanden, å din sida.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Rumpelstiltskin: Mer än en femtedel av serien trots allt. Jag tror få konkurrenter skulle välja tålamod i detta alarmerande läge,
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: " Inte ens när vi är SIST tycker han inte det är någon fara på taket. Makalöst."
Nä hi hi, han är verkligen en makalös manick, för att citera en gammal schlager...
Nä hi hi, han är verkligen en makalös manick, för att citera en gammal schlager...
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Vi får bara inte åka ut. SHL-sagan kan vara all för gott då, är jag rädd.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Rumpelstiltskin: Där har du förstås rätt. Måste gå att hitta nån. Så här kan vi inte ha det i båset.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Anders Berg: Alltså jag trodde aldrig i min djupaste pessimism behöva fundera på detta, men jag har faktiskt glömt: åker 14:e lag direkt ur SHL eller kval?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Rumpelstiltskin: Och du är en surkart av bästa märke. Sen flera år.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: Finns flera här inne som är "nöjda" även när vi förlorar, det ser vi återkommande bevis på.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Enbart en överlevnadssäsong detta. Kan vi väl alla vara överens om efter att ha sett detta lag i över en månad nu...
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Man funderar på försäsongsträningen under sommaren. Praktiserades alls nån sån?
Föregående · 8 · Nästa