Costanza

21347 inlägg · 24462 besäkare

Historik

· 406 ·
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jensen_12:
Ja, ja, deltävlingar och försöksheat räknar jag inte. Jag har väl lite högre krav jag.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jensen_12:
Tävlingen pågår väl fortfarande..eller ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bigthelin:
Där är en tävling ni kan vinna!

MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland 2008 match II
Nu drar jag igång med lite voodoo igen. Det blev lyckat förra säsongen. Jag börjar med att sy igen Challes mun, sedan är det dags för första nålen ;-)

Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Vilka tror ni Modoliderna får möta i semifinal?

MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Enström - Per Hållberg
Viklund - Victor Hedman
Andersson - Atvars Tribuncovs
Morrison - Andreas Salomonsson
Horava - Fredrik Warg
Micke P - Marcus Jonasén
Döme - Magnus Wernblom
Kuusela - Patrick Yetman
Blatny - Jari Tolsa
Hellström - Tobias Forsberg

MoDo Hockey > Sv: Skadeläget
shinzawai:
Vi gick till final en gång med Wahlberg som förstecenter. Wernblom, Hållberg, Yetman kan nog bidra...

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Leffe:
Styf och Lindström spelar ju även om de är skadade...

Timrå IK > Sv: Kvartsfinaltråden
MoDo vill ha Timrå, ingen tvekan om det.

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK Torsdag 28/2-08
En kväll på Goya i Gävle är bättre än tre gratisbärs i Skellefteå...

MoDo Hockey > Sv: Linköping - MODO Hockey 2008-02-26
Hahahahahahaha!

MoDo Hockey > Sv: 20080221: Frölunda - Timrå
Lumber Jack:
Challe rimmar på hästballe...

MoDo Hockey > Sv: 20080221: Frölunda - Timrå
Bragd-Birger:
Är du kvar här? Det var en ny match idag eller hur var det du sa?

MoDo Hockey > Sv: 20080221: Frölunda - Timrå
Bragd-Birger:
Du är här nu och har ju hunnit nämna Modo (-lider) två gånger den senaste halvtimmen i din egna gästbok...

Komplex?

Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 21/2-08
Lesky:
Varför inte en pajas. Värva Wikegård, han tror ju på Brynäs....

MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Brynäs 2008-02-21
spud:
Precis ;-)

MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Brynäs 2008-02-21
Fan, nu slår resultatet 7-5 eller 5-7 in som jag drömt och jag har inte satsat stålar...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Nu blev jag skitnödig....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Oscar Sundh har näsa för tufft spel....eller? Är det därför han har svårare att lukta sig till en målchans nuförtiden. Vem vet, kanske han får blodad tand i slutspelet....

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
kidcox:
Backe, Sanny och Styf får väl gå hand i hand till psykologen imorrn...

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
Bragd-Birger:
Gråt inte, ni mötte ju mästarna...

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
shinzawai:
TIK-spelarna måste ju få tömma sig på sina komplex. Lite kul dock att TIK-fansen är lika skadade som sina finska idoler.

Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
actionleif:
Där gick nog Krizans guld-ljumskar sönder....

Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
shinzawai:
Sluta gnäll nu, det tillhör sporten...

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 Måndag 18/2-08
zigge:
Hade aldrig sett Wikegård i Brynäströja, men SVT hittade klippet...kolla i början..

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 Måndag 18/2-08
StoltBrynäsare:
Vill du ha mitt?

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 Måndag 18/2-08
Kan någon verkligen ta Wikegårds hockeykunskaper på allvar nu. Förra säsongen: "Modo blir 11:a". Denna säsong: "Brynäs tar guld!!!"

Kalkon....

Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-02-16
JimmyH:
Kommer du ihåg Modos förstakedja Linje 19, de var rätt skapliga....

Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-02-16
Hahaha, det låter som att det ska bli fyrverkerier i Timrå ikväll....

MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Mora 2008-02-16
NordaBoy:
Steen är ryggskadad. Det hände troligen då han hjälpte Timander att bära nybakta bullar till folkabussen.

MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Mora 2008-02-16
Icing-Ove:
..och ingen Steen?

MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Mora 2008-02-16
Ingen Tolsa idag, T.Forsberg spelar....


60. KRIZAN, Karol
Goalkeepers 30. ZAJKOWSKI, Mikael

--------------------------------------------------------------------------------

1st Line 8. HEDMAN, Oscar 7. HÅLLBERG, Per
22. YETMAN, Patrick 24. SUNDSTRÖM, Niklas 10. SKRÖDER, Per-åge

--------------------------------------------------------------------------------

2nd Line 35. HEDIN, Pierre 5. JONSSON, Hans
9. WERNBLOM, Magnus 39. SVARTVADET, Per 15. SALOMONSSON, Andreas

--------------------------------------------------------------------------------

3rd Line 34. WARGH, Tommy 23. TRIBUNCOVS, Atvars
18. ÖBERG, Peter 79. WARG, Fredrik 13. JONASÉN, Marcus

--------------------------------------------------------------------------------

4th Line 2. WESTIN, Jens
16. FORSBERG, Tobias 29. MOLINDER, Andreas

MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
oscaaaar:
Det är lätt att supa i Gävle, bra barer. Jag säger som Månsson, hellre noll poäng i matchen än poänglös kväll i Gävle.

Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
73Sjöbba:
Bra, spika upp ett altare över över Krykov och lev lyckligt. Ryck upp er för fan, och kom igen!!!

Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Uno Gordon:
Patetiskt att börja drömma om Manderville när TIK tömt sparbössan på finnar och andra legoknektar,,,

MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Paddan:
Med NordaBoy som pilot och Hasse A som flygledare kan det ju inte gå fel, det kommer att snackas hockey vid varje flygning...

MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
NordaBoy:
Ambroo fattar ju ingenting, här snackar vi hockey på alla plan :-)

MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
NordaBoy:
Det är snart dags för Dicken Tärnström att flytta in i sin öviksvilla....

MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MODO Hockey 2008-02-14
NordaBoy:
Vi har däremot rätt många på listan över vilka som var bäst då det gällde och vann guld förra säsongen..

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Danne_l:
Det är ett klassiskt TIK-knep att sänka förväntningarna, för att sedan göra en "bragd" i slutspelet.

MoDo Hockey > Sv: Trubbel i paradiset?
Det var en gång en skribent som hette Hasse A.
På svenska var han inte bra.
Han kan rätt mycket om Canucks.
Men snälla MODO, skicka honom till Komvux.
Dåliga texter vill vi hur som helst inte ha.

MoDo Hockey > Sv: Trubbel i paradiset?
knaskamilla:
Här kommer ett lästips, här kan ni hitta förklaringar på många arbetsplatsproblem....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Nu har de äntligen kommit med posten, Foppas nya kollektion "Cracks" är supersköna att ha en varm vinterdag på Nydalasjön:

MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 07-08
Wayne Gresky:
Jag lämnade Själevad för att resa mot Medelpads stad.
Jag såg ingen örn och ingen tall.
Är jag redan i Sundsvall?

MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 07-08
MorganaLefaey:
Oscar Steen? :-)

MoDo Hockey > Sv: Slutet för Foppa?
Bragd-Birger:

Zäta-lojalitet: "Skönt, nu har jag skrivit på för elitlaget Modo. Äsch nu gick Timrå upp i elitserien, ja då får jag väl fortsätta vara spela hund ett tag till"

MoDo Hockey > Sv: DM-final
Paddan:
Wernblom gjorde 14 mål gissar jag....

MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - HV 71 2008-02-02
Icing-Ove:
Du verkar ha en sån guldfrossa att du stammar fram dina kommentarer..

MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - HV 71 2008-02-02
Kakelmannen:
Känns det ändå inte lite tråkigt att Modo ändå kommer att slå ut HV när det börjar gälla lite....? Ni var ju ju chanslösa i förra slutspelet.

Timrå IK > Sv: Fallet Nubben
andyo:
Kan du berätta vilken spelare som ÄR Timrå IK?

· 406 ·
Om Costanza
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu ONLINE