Historik
Föregående · 10 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Läste att Peter Andersson är nära nytt jobb i Alpligan, vore ju bra om vi blir av med hans lönepost…. eller är den redan betald?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs silly so far ser ju bra ut på backsidan. Men de stora problemet vi hade förra säsongen var ju offensiven oxh PP. Den enda fw vi värvat hittils är väll Björnen å han är väll i ngen målspruta heller. Jag är fortfarande tveksam till om vi kommer bli så mycket vassare framåt om vi inte hittar 1 helst 2 snipers likt clark emller Palushaj. Men än är de ju i te färdigvärvat så de hinner ju ordna sig.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inte för att blåsa upp förväntningarna för mycket, men borde inte en spelarpresentation idag vara av jäkligt bra kaliber när Brynäs fyller 110år.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Ja de var jag som sa nått om de, han har ju en väldigt ovanlig stil på åkningen, å sen tyckte iallafall inte jag att han såg snabb ut. Det kan jag komma att tro blir en svårighet för honom när han kommer till Shl med ett tempostarkt presspel från många lag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: verkligen. Sen gjorde ju Lindblom 22 baljor innan han drog över pölen. Men han ser man inte som en sniper ändå. Däremot en grymt bra hockeyspelare.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de bara jag eller har inte Björninen en ganska knackig skridskoåkning?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Den affären hoppas jag inte går i lås. Känns som en dyr medelmåtta
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Våra SCer har lite å jobba på.
Vi har 10st fw på kontrakt (9st om Dima försvinner). Å där ska vi väll ha e14st.
Sen har vi 4st backar på kontrakt, där ska vi väll ha 9st.
Ingen målis har vi än heller.
Vi har 10st fw på kontrakt (9st om Dima försvinner). Å där ska vi väll ha e14st.
Sen har vi 4st backar på kontrakt, där ska vi väll ha 9st.
Ingen målis har vi än heller.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: man kan ju hoppas på en trestegsraket med Ojamäki,Saku och Jensen nu när Dima ser ut att lämna.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mäenalanen – Björninen – Ojamäki
Satan va den kedjan hade setat fint.
Satan va den kedjan hade setat fint.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har ingen aning om vilka dessa rvå finska herrar är, men efter en EP koll så känns ju de spontat inte som några snipers direkt å de va de jag trodde Brynäs letade efter….
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Fan jag hade hoppats att ni skulle vinna ikväll å sedan tysta ner HV i finalen. Tråkigt nog ser ni väldigt trötta ut ikväll.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Säkert nån som nämts tidigare men Söderlund blir kvar i DIF oxå.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Jag tror inte han har spelat alls dem sista maycherna….
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag gillade upptempo versionen vi hade av Brynäs hej 2012 men den hittar jag ingenstans man kan lyssna på igen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Emil Pettersson klar för Timrå, dem blir nästa års upplaga av detta årets Färjestad. Dem får ett grymt vasst lag på pappret.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu ser de ju inte så lysande ut. Tror inte tjejerna orkar med en forcering å gör 3 mål
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Tigerhjärta: Den här Riikola har jag missat. Det finns flera med det namnet, vilken är de å vart kommer ryktet ifrån?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Kanske sent ute… men de blir ingen Lööke till Brynäs (skönt), han drar till Finland
+ 3
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Charliejfz: Har en polare i Oskarshamns lag så måste tyvärr överge dig här😁
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jajjamen jag å 3 till åker dit å hejjar fram oss till åttondelsfinal
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kanske nått sånt här, om man får vara Pettisbif för en dag.
Veini-Lindbäck
Djoos - Berra
Kinnvall - Colby Sissons
Hedberg- Samuel Johanesson
Lindstein - Bergman
Rödin - Scott- Rattie
Timashov - Palve - Malte Strömwall
Gunler - Riley Woods- Eklind
Birgersson - Ölund - Olesen
Veini-Lindbäck
Djoos - Berra
Kinnvall - Colby Sissons
Hedberg- Samuel Johanesson
Lindstein - Bergman
Rödin - Scott- Rattie
Timashov - Palve - Malte Strömwall
Gunler - Riley Woods- Eklind
Birgersson - Ölund - Olesen
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Av dem lagen som kan komma att åka ur SHL finns de några realistiskta drömnamn som vi kan roffa åt oss? Typ Lodin i Timrå som exempel. (Vet ej hur hans kontrakläge ser ut).
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Växlar Rögle upp nån procent avgör dem de här ganska fort tyvärr. Vi behöver första målet denna period så vi kan försvara hem 3 poäng sen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kommer ni ihåg Gunlers itvisning för crosscheckin i offensiv zon? Hur fan kunde vi inte då med oss en nu de var ju en exakt lika situation??
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Som är tabellen är just nu så skulle vi få möta Leksand i play in. Ett av få lag på den övre halvan av tabellen som jag tror vi faktiskt har en liten chans att slå, om än microskåpisk.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inte att bortse ifrån är ju även att IOK har 3 raka torsk på hemmaplan och är de nått som våra motståndare är bra på så är de ju att bryta sina negativa trender mot just Brynäs. Har ingen bra känsla alls inför kvällens match tror de blir plattfall å torsk med 5-2. Hoppas för fan att man har fel som vanligt😂
+ 2
Föregående · 10 · Nästa