Historik
Föregående · 16 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Den enda biljettförsäljningen på shl sidan som de är Underhållsarbete på är såklart Brynäs….
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kanske skulle underlätta om de gick å köpa biljetter oxå. De är ju helt omöljigt att hitta länken till å köpa en biljett
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: för min del får dem spela vilket spel dem vill bara dem tar poäng. Men i sak har du rätt presspel är väll roligare att kolla på men de verkar ju inte funka nå vidare i Brynäs då vi har för många långsamma spelare🤷🏼♂️
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag har upplevt bra tryck i div.2 med 500 på läktaren. Synd när laget på isen är bättre än på länge. Kul att kaptenen visar vägen oxå.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: ja de va väll idag som riksdörbundet för stumma skulle ha klipp å klistra event i ERP
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Får ta tillbaka de jag sa på försäsongen om Palve han har verkligen lyft sig. Undrar förresten hur mycket energi spelarna spar in till sista perren när vi inte tokpressar varje ffn vi blir av med pucken utan ställer upp med styrspel iatället
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: vart står de att läsa? tycker jag har lusläst hemsidan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nån dom vet när biljetter för matcher efter september kommer släppas?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enligt GD är Molin å Bertilsson med på träningen och hoppas på att kunna spela mot Växjö
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: dem ggr man har bänkat sig på sittplats och höjt rösten för att sjunga med klacken så tittar ju folk på en som att man är dum i huvet.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: skulle mer tippa på att de är dem stumma som dyker upp
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: jag kan bara prata för mig själv men jag kommer försöka se lika många många matcher live detta år som jag gjort innan pandemin slog till. Förövrigt tycker jag att utan KK är live hockeyn i ERP ganska så tråkig tillställning om man ser till vad som presteras utanför isen. Sen har jag ingen aning vad dem gjort som vissa stör sig på. Kan bara konstatera de jag vet med säkerhet att utan dem är Brynäs publik överlägset tråkisgast i SHL.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ett önske senario vore att PB i egenskap av ”kompis” till JA låter honom bryta kontrakten utan nägon kompesation alls då han redan ha X antal miljoner på banken redan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Djurgården spelar som ett lass skit i 55min men behöver bara 5 min halvbra hockey för att besegra ett bra spelande Brynäs med NOLL målskyttar
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Frågan är ju är ju om vi va så bra igentligen, tyckte mer att Djurgården va helt lama, noll press från deras forward vid våra uppspel börjar dem med de likt Timrå får vi problem. Snygg offensiv tackling av Molin och ett destinkt avslut av Rödda.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undrar vad oddsen ligger på att Jacke nätar ikväll, brukar ju gå troll i att gammla rejects nätar mot oss. Själv tror jag på en jämn match ikväll må bästa lag vinna så länge de är Brynäs.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: rätt sjukt igentligen om laget utanpuck inte vill ta pucken av laget med får dem väll skylla sig själva🤷🏼♂️
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: ser ut som när Tampa utövade sitt taktiska trökspel….. men ack så effektivt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: eller så här.
Ny målgörare- ny 1:center-ny målgörare
Gunler - Scott - Rödin
Molin - Ölund - Olesen
Danielsson-Sallinen-Ljungkrantz
Mannberg kvist
Ny målgörare- ny 1:center-ny målgörare
Gunler - Scott - Rödin
Molin - Ölund - Olesen
Danielsson-Sallinen-Ljungkrantz
Mannberg kvist
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de inte jävligt tragiskt när ett lag som LHC dumpar en spelare för att han inte håller klass, så tar Brynäs in denne spelare som 2:a center….. parodi säger jag bara
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Den största frågan är vem fan i de här laget ska göra målen???? Rödin kommer inte göra ett enda så länge han spelar med Palve iallafall
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi är exakt lika värdelösa som förra året dem om försöker hitta nå ljusglimtar i den här misären lever i förnekelse
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Oula Palve är helt obeskrivligt värdelös va fan erbjöd vi honom kontrakt för
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Anar jag en gnutta ironi så här på fredagskvällen. Skål på dig 🍻
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs uppspel är ju sönderläst av alla motståndare, de kommer inte bli nån större skillnad på matchen på söndag heller när vi möter ett ”sämre” lag. Vi kommer inte var nå vassare i uppspelen eller vara nå vassare i anfallszon då heller.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson: jämna? Skaplig skillnad på att vara i anfallszon å skapa chanser å vara i anfallszon å spela efter sargen hela tiden
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Å nya målvakten kommer nog inte vinna några matcher åt oss heller
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sist vi hade nån som kunde nypa dit sånna där mål va när vi hade Palushaj och Clark….
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Som jag påpekade tidigare, 1:an och 3:an i den interna poängligan från förra missersbla säsongen är borta. Om vi inte ersätter dem med minst 2 lika starka poängspelare är de ju dömt att misslyckas lika illa denna säsong. Vi skulle behöva ha in både Clark och Palushaj typ om vi ska lyfta npn placering från förra säsongen. Som laget ser ut nu är vi knappt ett topplag i HA.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Förlåt dem va bara 1:a resp 3:a i poängligan dem behöver nog inte ersättas
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Man borde ju kunna utnyttja relationen till Tommy Westlund oxå som är scout åt Pitsburgh.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: såklart är de allt för tidigt att säga nått om hur de kommer se ut när de ör dags att starta serien men man hade ju hoppas på att se nån form av annan struktur i försvaret. Jag tror och hoppasoxå på att Manner kan vända detta.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Nej de såg oroväckande lika tafatt ut som förra säsongen. Försvarsspelet MåSTE bli bättre och Finnen måste vara minst lika bra om inte än bättre än Ersson.
+ 1
Föregående · 16 · Nästa