Historik
Föregående · 17 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Makita: Tackar, nu fick igång cmore igen. Verkar som att Andrén fortsätter med att köra efter konceptet att han inte ens skulle stoppa en badboll om dem sköt en sån mot han.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: den som gjort den videon kan inte varit helt nykter😂😂
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Du skrev att du ville värva en målis annars skulle du få ”panik” 😃
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de ingen här inne som har reflekterat över att vi har värvat Julius Bergman som tydligen hade skrivit kontrakt med Björklöven innan?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skulle de inte kunna vara så att Alcén hade väll 1 år kvar på kontraktet som spelare med ca 150k/mån.å så gick han med på att ta ett 4 års kontrakt med ca 40k i månaden istället🤔
Brynäs IF > Sv: Uppriktigt orolig
{8399}: Nej tyvärr inte.... FW sidan är ju i princip identisk med förra säsongen minus Harper och Desch. Dem 2 nya ser jag intw som vassare än dem. Hoppet ligger i så fall till att backaidan uppgraderas REJÄLT med minst 2 riktigt vassa offensiva backar typ Kinnvall/Gundersen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silly: finns ju nått i kvällsblaskan me de är ju en plusartikel....
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Förlåt ska skärpa mig de är ju oerhört mycket mer roligt att läsa om politik i de här hockey forumet jag signade upp mig till😁
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de nån som snappat upp vilken klubb i SHL som Desch ryktas till?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har hört nå lösa rykten om att de kommer bli en Lindholm som blir fystränare
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hallå kära hockeysnacks vänner. Är de nån som har ungefärlig koll på lönerna hos våra spelare i Brynäs som skulle kunna knåpa ner en lista över samtliga. Skulle vara kul å se hur de ser ut.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nån som vet om man kan kolla på sista matchen i ödeskvalet alltså hela matchen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nån mer än jag som reflekterade över reklamen bakom Erson inför 3:e periode?? Pizzeria Biblos 😂😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag är verkligen inget fan av Gunler, men ska han vara med på isen så sätt han i första PP å på vänsterkanten. Då kan han ju iallafall få användning av den enda egentliga egenskap han besitter, att skjuta på allt chanser som ges. 1 av 10 borde sitta.....
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: kanske läge för Berglund att göra inträde i laguppställningen, han har ju ändå gjort flest mål av alla i laget.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om vi bortser deån scotts missade målchans så tycker jag han är helt iskall å ser ganska loj ut faktiskt, ser ut som de finns noll självförtroende där
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu fick man tydligen inte crosschecka i ryggen helt plötsligt 🤷🏼♂️🤷🏼♂️
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nån som har nå stats på när vi senast vann 3 matcher på rad???? Känns som de va typ 2017
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hade ex Möller haft läget Rödin nyss hade så hade den setat i nättaket
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi ser ju verkligen ut som vi vill vinna ger bort pucken så dort vi har den
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ölund skulle fan inte träffa en lagårdsvägg från 0,5m helt jävla ofattbart dålig
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
De här laget förtjänar inte en plats i Shl dem kan ju för fan varken slå eller ta emot en passning
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Parodi de finns fan ingen hejd på hur jävlas klapp sämst dem kan vara
+ 1
Föregående · 17 · Nästa