Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Jack Daniels: Ja och det roligaste var idag att det var halva J20 som pissade ned S-vallarna rejält och inte något vanligt gubb-prostata-skvättande
+ 4
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Jack Daniels: Ja om inte Pettan är en tjej vill säga.
Då får jag helt plötsligt bra vibbar
Då får jag helt plötsligt bra vibbar
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Andersson: Men MoDo tog hem cup-segern så de tar nog SM-guldet ändå ;-)
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
mikenomad: Näää fasen heller. Du såg ju bara på Jonte hur han gled rakt in hos oss från Asplöven ;-)
+ 1
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
mikenomad: Ja de kedjor vi matchade ikväll kan han köra genom hela serien.
Nu behöver han bara stå med armarna i kors i båset och tugga tuggummi
Nu behöver han bara stå med armarna i kors i båset och tugga tuggummi
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
mikenomad: "Och efter segern ska vi fira - ut på stan och hinka bira!"
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Simmalugnt: Aha trodde det var en klubba i käften eller något sånt
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Simmalugnt: Och det är säkert också pga sånt skit vi inte utsätter våra bästa för sånt patrask.
Fast egentligen ska man ju inte utsätta någon för sånt
Fast egentligen ska man ju inte utsätta någon för sånt
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Simmalugnt: Det hade nästan varit roligare om de tagit av sig skridskorna :-)
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Dream Team: Ja fy fasen.
De har självfötroende som en dörrvakt
De har självfötroende som en dörrvakt
+ 5
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Per HApps: Nä skulle jag vara sponsor (SCA) skulle jag nästan bli lite sur över prioriteringen....
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Simmalugnt: Haha! Samtidigt som vi skickar dit J20.
Det säger det mesta om vilka olika ambitionsnivåer vi har inför den här matchen
Det säger det mesta om vilka olika ambitionsnivåer vi har inför den här matchen
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
zita: Ja egentligen är det fascinerande att de inte färgar av sig.
Eller att de inte krymper i tvätten och blir som tajta 70-tals tröjor hehe
Eller att de inte krymper i tvätten och blir som tajta 70-tals tröjor hehe
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Både sämre och fulare!
Vilka tröjor vi har!! Ska det ändå gå åt helsike så ska det vara med klass!
Vilka tröjor vi har!! Ska det ändå gå åt helsike så ska det vara med klass!
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Möjligen. Men du glömmer en detalj. Det spelar ingen roll vilka spelare Perra har i laget.
Han lyckas ändå på något sätt fucka upp allt till slut
Han lyckas ändå på något sätt fucka upp allt till slut
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mappe: Ja precis. Men för oss passar han som handen i handsken i AIK som är en trolig kandidat om sistaplatsen i es hehe
Jag har hört något om det där med Perras vara eller icke vara i Timrå då det var som tyngst men nu är jag för full för att minnas alla snaskiga detaljer :-(
Jag har hört något om det där med Perras vara eller icke vara i Timrå då det var som tyngst men nu är jag för full för att minnas alla snaskiga detaljer :-(
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Segrarna kommer med andra ord mot lite tuffare motstånd än soporna vi mött hittills :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Hahaha!!
Vi får hoppas att Eon Arena fortsätter att vara hans otursarena likt ifjol
Vi får hoppas att Eon Arena fortsätter att vara hans otursarena likt ifjol
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Ja Bellissimo har några uppenbara svagheter. Känns som att farhågorna besannas lite där.
Däremot har han vinnarskalle med kniven mot strupen
Däremot har han vinnarskalle med kniven mot strupen
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jack Daniels: Salming är bättre på att ta de där hårda puckarna
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja undra om Montén fixar det här egentligen? Stort ansvar för en som är relativt ny
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bigthelin: Det är väl dålig mottagning i den där plåtlådan de spelar i ;-)
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Precis. Som jag sa i onsdags;
Risken är stor att vi inte vinner en match i SCA-Cupen :-(
Risken är stor att vi inte vinner en match i SCA-Cupen :-(
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 120831
Enaranger: Nä inte så där som en isolerad händelse men jämför man med er så ser vi blekare ut än tänderna på Blondin-Bella
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 120831
Hälge: Då får vi se om de nya tröjorna för tur med sig :-).
Nu ska Perra få se hur laget skulle coachats!
Nu ska Perra få se hur laget skulle coachats!
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Berglund: Tänk att det alltid ska vara lika jobbigt att vara Timråsupporter.
Jag skulle också vilja glida runt på plats 1-4 ungefär som Färjestad år efter år istället för att sluta som ett nedsupet vrak varje vår :-(.
Jag skulle också vilja glida runt på plats 1-4 ungefär som Färjestad år efter år istället för att sluta som ett nedsupet vrak varje vår :-(.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jacob Åhlander: Vad kostar det då? Allt under en hunka är ju ett fynd
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Ja men man ska aldrig säga aldrig.
Derby är derby. Men vinner vi inte med minst fem mål så vette fasen
Derby är derby. Men vinner vi inte med minst fem mål så vette fasen
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Satt och funderade på en hemsk sak; det finns faktiskt en risk att vi inte vinner en enda match i SCA-Cupen....
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nä precis så är det ju. Låt de andra lagen tömma fickorna redan nu ;-)
Föregående · 3 · Nästa