Historik
Föregående · 39 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Inkazar: Ja jag tycker inte det känns riktigt fair att kallhamrat halshugga Stefan Bengtzén i det här läget. Det är en bra kille och har han kontrakt skrivet med Brynäs för en säsong till tycker jag han ska få fullfölja det, göra bot och bättring, ta allvarlig lärdom av sina bommar och få en chans att upprätta anseendet när det gäller truppbyggnad och värvningar.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
För mig känns Brynäs IF som en vilsen förening inför framtiden. Med en organisation som i nuläget inte riktigt vet vilka knappar man ska trycka på. Allt såg i alla delar så rätt och lätt ut för bara ett knappt år sen, men idag sitter klubbledningen där åter med en bister realitet i famnen. Och säkert finns det många frågor som flyger omkring. Varför gick allt så snett och fel den här gången då?
+ 5
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Allvarligt, nån djup spricka måste ha uppstått i laget. Detta är ju bara för mycket...
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jan Grismöbel: Men i så fall är då den delikata frågan varför de inte "vill"??
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jan Grismöbel: Nej det är ytterst oroande alltihop. Alla som kommer med floskler som "det blir nog bättre nästa säsong" vet nog inte riktigt vad som kan vänta då...
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8302}: Men ska han inte synas och producera lite mer då? I JVM trodde jag han skulle vara lite mer framträdande än han var.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8302}: Vilken utvärdering av Boqvist kan vi göra? Är han verkligen en Supertalang med stort S?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Niondeplatsen fortsatt inom räckhåll. LHC verkar helt under isen.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Det här dagsaktuella som nu skrivs om att Brynäs är ute efter Markus Svensson. Betyder det att Bengtzén inte heller nu ser Eriksson/Lindbäck som ett huvudspår?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: För att de tar till alla uppkommande möjligheter att straffa ut oss för säsongen...
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8399}: Nja, ska man vara riktigt korrekt är ju åttondel en omgång matcher med16 st lag involverade..
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Ärligt, jag har inget minne alls av denne Armalis. När? Var?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ganska så genant att det bara verkar vara Brynäs som förlorar mot Karlskrona och Örebro...
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
KHK-Luleå 1-4 halvvägs...Bara vi som klappar igenom mot Karlskrona, precis som nån mycket riktigt skrev under eller efter matchen i lördags...
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Samtidigt är ju detta vi ser nåt av ett Brynäs i normaltillstånd. Vi skvalpar oftast där kring 10:e plats numera i serietabellen. År efter år med nån tillfällig positiv avvikelse.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Jaså du. Då tycker jag du och alla som tycker som du är naiva. Melins ande svävar alltså fortsatt över laget, 4 mån efter sparken?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Du inte bara förenklar där utan också förfelar. Ta och släpp Roger Melins ansvar i hur BIF i feb -18 ser ut nu.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Han glimtar till vid enstaka tillfällen. Men bättre det än aldrig. Syns att han ändå besitter nåt fördolt.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Jovissr men du verkar ta det lite med jämnmod. Vi var bättre än båda förra säsongen. Varför ska det behöva vara en tillfällighet?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: "De är ju mycket bättre lag än vad vi är"
Och det ska vi bara acceptera så där? Så var det väl knappast tänkt i höstas, sett till förra säsongen.
Och det ska vi bara acceptera så där? Så var det väl knappast tänkt i höstas, sett till förra säsongen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Det ser väl fortfarande hyfsat ut på J-sidan för klubben annars känner jag att Brynäs IF står inför en rätt dyster framtid. Fler här som ser det så?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Och fågel Fenix (Felix) har flugit sin kos... Nä men allvarligt så är detta inte bara målisarnas fel. Hela laget agerar så illa så det finns ju inte.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Sicket korthus Brynäs är. Hur dåligt ska det få bli...
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Rodrigo: Nej det är väl där skon klämmer nu också. De har inte råd. Men då undrar jag så här. Sas det inte så sent som för nån dag sen i ett uttalande från tf sportchefen eller vem det var att man inte tänkte värva "för värvandets skull". Vad är då detta??
+ 1
Föregående · 39 · Nästa