Historik
Föregående · 48 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag tror nog det är bäst att vi åtminstone tar fyra kanske fem av de återstående matcherna för att känna oss helt trygga. Och gärna merparten av dem i de närmaste fighterna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Malmö IF - Brynäs IF 2017-02-18
Så viktigt! Härligt Brynäs! Nu ska vi bara försvara den där 6:e-platsen - minst!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Zappaholic: Ja, detta race pågår nog in i kaklet. Malmös seger ikväll impar och var inte riktigt bra. Ödesmatch på lördag. Blir inte lätt men tre, möjligen två, poäng där skulle vara oerhört viktigt. Förlust, då är det knivskarpt läge igen.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Zappaholic: Gediget hittills. Men två perioder kvar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enaranger: Allt i dina ögon verkar handla om publiktillströmning när det gäller en förenings ekonomiska status. Jag tror Brynäs IF inte är tillräckligt bra på att blidka sponsorer. Det är där de största inkomstkällorna kan hämtas.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns definitivt inte bra att vi anfallsmässigt går på så kort om folk när nu serien går in i sitt avgörande läge. Ja jag kallar det "kort om folk" när vi i flera matcher på flera positioner kommer mönstra sämre spelare än de som saknas.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Sitter hur som helst inte fast med att värva som det gör hos oss, trots större behov.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
För övrigt är det ingen alltför vågad förutsägelse att tippa att Ikonens nya lag får däng av hans gamla poängbehövande på tisdag när SHL omstartar. Stockholmssyndromet har Brynäs uppenbart svårt att övervinna och jag tror inte de gör det den här gången heller med sitt sargade lag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7044}: En in och kanske tre-fyra ut då. Det räcker nog inte långt att låta udda bli jämnt på det sättet i spelarväg...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Fast återstår att se om Ikonen blir någon Ikon. Jag har mina tvivel, dels för att han inhämtas från en konkurrentförening i samma liga men också för att det är alldeles för lite kvar på säsongen att rättvist kunna begära nåt större avtryck. Men med detta sagt vill jag ändå plussa Bengtzén för att det äntligen händer nåt på spelarfronten.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{6984}: Tycker du då att det i praktiken visat sig ge betalt att gå och vara positiv kring Brynäs?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7800}: Det lag av alla som lider av nästan dagligt manfall på forwardssidan värvar ingenting vad det verkar...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5915}: "Känns som säsongen är på väg att rinna i väg. Prioritera ekonomin i år och satsa på nästa säsong!"
Tycker mig minnas att vi ifjol vid den här tidpunkten kände och uttryckte oss så också. Ska det behöva vara och bli så här vartenda j-la år...?
Tycker mig minnas att vi ifjol vid den här tidpunkten kände och uttryckte oss så också. Ska det behöva vara och bli så här vartenda j-la år...?
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Paille borta säsongen ut? Nu gör Sportbladet ett tappert försök till att ge oss magsår...
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Härligt! Laget kommer gå in i denna vila och matcherna därefter i en helt annan stämning och harmoni nu. Nästan synd att det blir uppehåll nu... Nä, kanske inte...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Jag fick så jag teg där. Suveräna pojkar ju! Håll i detta nu Brynäs!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Som flera skrivit, härligt med ungtupparna som tar för sig så här.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Inget alibispel nu bara för att hålla ledningen, då kan vi tappa det här utan åk skridskor två perioder till.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hänger inte med i matchsvängarna riktigt. Ser att Frölunda inte spelar förrän i morgon.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Det är en oerhört viktig match. Även om ett uppehåll nu föreligger tror jag den här matchen sätter ton för serieavslutningen. Tror faktiskt en förlust ikväll är liktydigt med att det blir play-in.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Allvarligt, jag tror faktiskt Redhawks kan vara en semifinalist i vår.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Just nu dinglar sjätteplatsen på en skör tråd. Malmö leder i Skellefteå och är ikapp oss.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Om vi kunde ta ett straffavgörande nu också. Men det är väl...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Hyfsad comeback i matchen trots allt. Gott. Men blir väl bara en pinne som vanligt på övertid är jag rädd.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: "Under"? Du menar väl Blunder - med stort B...
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Sicket sönderfall... Och topp-6 har vi nog lämnat för säsongen nu...
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Luleå på väg att bryta sin tunga trend. Självklart är det Brynäs som trendbrottet är på gång mot...
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Fit for fight trots allt då kanske. Vet nog inte vi bäst.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Utanför kvarten just nu. Trots 15 mål bättre målskillnad...
Brynäs IF > Sv: Bengtzen
Tjurn : Sportsligt tror jag säsongen är rökt. Men klubbledningen får inte vara så flat. De måste vara hårdare och handlingskraftigare i den situation som råder. Klippa av och göra en förändring. Sjödin-Larsson en fullt acceptabel nödlösning säsongen ut i denna krissituation.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå Matchtråd
Jan Grismöbel: Håller med. Ett fullkomligt mysterium att ett lag som ser lovande ut i flera månader bara pang bom låter sig bli värdelöst...
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå Matchtråd
Zappaholic: Inte menat att håna från min sida. I så fall missuppfattar du vad jag uttrycker. Jag är bottenkörd av besvikelse. Det är bara det.
+ 1
Föregående · 48 · Nästa