Historik
Föregående · 49 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå Matchtråd
Zappaholic: Jag vet bara att det är så bland de som inte gillar BIF. Det var bara det jag menade.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå Matchtråd
Jan Grismöbel: Dessutom hånflinar många över vårt sönderfall och vår hjälplöshet.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå Matchtråd
"Favorit" (?) i repris: patetiskt med klanket på domarna match efter match. Inse att vi har ett lag som inte räcker till nu, pojkar. Majoriteten kommer med segertips inför varje match - och vad blir utfallet. Nä, om än en liten uppryckning kanske kommer som slutkläm på säsongen så kommer vi inte långt i år heller. Ännu en förlorad säsong att fejsa...
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå Matchtråd
{7225}: "Kallt"? Din förhoppning är nog "iskall". Men ha en fin resa!
Brynäs IF > Sv: Brynäs - MIF Redhawks 28/1-17
Inkazar: "... spelar inte så jävla stor roll"
De där orden har du rätt i. Det spelar ingen roll vart Brynäs hamnar till slut. Högre eller längre än en kvartsfinal blir det banne mig inte i år heller. Kanske t o m bara ett play-in. Finns inga vi slår i en matchserie med detta laget.
De där orden har du rätt i. Det spelar ingen roll vart Brynäs hamnar till slut. Högre eller längre än en kvartsfinal blir det banne mig inte i år heller. Kanske t o m bara ett play-in. Finns inga vi slår i en matchserie med detta laget.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - MIF Redhawks 28/1-17
{5915}: Med en knaper ekonomi som under säsong bl a hindrar inköp av ersättare till långtidsskadade kan man inte prata om guldambitioner. Går inte ihop.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - MIF Redhawks 28/1-17
{5915}: Det var det jag skrev eller hur. Men då ska man inte uttala såna högtflygande mål heller hos högsta hönset (sportchefen).
Brynäs IF > Sv: Brynäs - MIF Redhawks 28/1-17
{5915}: Om det är av nöd att spara slantarna så visst.Men nån 14:e flagga i taket lär det inte bli av att "hålla i pengarna".
Brynäs IF > Sv: Brynäs - MIF Redhawks 28/1-17
{5915}: Jo egentligen känner jag också att värvningar nu är lite sent. Det skulle ha haft mening och gjorts senast till årsskiftet ca.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - MIF Redhawks 28/1-17
{1570}: Jo ligger nog en del i dina teorier. Laget väger nog för lätt långsiktigt under en säsong.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - MIF Redhawks 28/1-17
Auchinleck: För Brynäs. Andra får in spelare, typ Leksand.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - MIF Redhawks 28/1-17
Känns som att laget aldrig pallar för trycket att få minsta förväntningar/förhoppningar på sig, typ ikväll efter torsdagens fina insats.
Som sagt, fara värt att vi halkar under topp-6 till landskampsuppehållet.
Som sagt, fara värt att vi halkar under topp-6 till landskampsuppehållet.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - MIF Redhawks 28/1-17
Brynäsgubbe: Tror inte de kan vända 0-2 två matcher i rad. För j... fyra raka hemmaförluster i så fall...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - MIF Redhawks 28/1-17
Forsberg 1978: Tänk om de kunde gå in och ta ledningen i nån match ändå... Nåja vi vann en match av de sju senaste i alla fall...
Brynäs IF > Sv: Brynäs - MIF Redhawks 28/1-17
{1570}: Får faktiskt inte bli förlust en match till hemma ikväll. Fjärde raka väl i så fall. Då tror jag vi kan ligga 8:a till Sweden Hockey Games.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Januari snart slut. Frågan hänger fortfarande i luften. Blir det några ersättare för Enter och Zaborsky? Snart för lite kvar av säsongen att kunna spela in nya i laget på ett fair sätt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 2017-01-26
Fast en seger kvittar väl inte direkt sex förluster, så de vita rockarna kan väl finnas i beredskapsläge så länge i alla fall.
Förlust i morgon kväll och vi är nere på jorden igen.
Förlust i morgon kväll och vi är nere på jorden igen.
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 2017-01-26
Oerhört viktig match i övermorgon nu. Finns ett par luriga hot där till lag närmast under strecket som måste hållas på distans.
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 2017-01-26
Förlåt mig boys om jag uttryckte mig tjurigare än tjurigt där kring första periodpausen. Vi verkade ju faktiskt vara på väg mot att kamma noll igen. Men vilken slutperiod. Sjujädrans moral att komma igen så av laget. Imponerande!
+ 17
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 2017-01-26
Och allas ständiga, återkommande gnäll på domarna är också patetiskt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 2017-01-26
{7800}: Ditt "okej" är rätt patetiskt. Underläge igen, det är aldrig "okej"...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Chatta med Bengtzén idag 25/1
Jag tycker ändå det är helvetiskt fel och omoraliskt att det är framkomligt för spelare och ledare så långt på förhand få göra klart med nya arbetsgivare mitt i säsong så här. Inte tusan gör du eller jag klart med en ny arbetsgivare ett halvår innan tillträdesdag...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: Bara han inte "missar" april också. Liksom hela laget...
Brynäs IF > Sv: Mot Saik Saik
Allvarligt, ska det bara få fortsätta rulla på så här tycker den s k ledningen av laget?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Mot Saik Saik
{5915}: Det är ju det tugget många försöker framföra som orsak till lagets abrupta kollaps.
Brynäs IF > Sv: Mot Saik Saik
O m spelarna vet att Bulan sticker och därför inte ger allt så kan man ändå undra vad de vinner på att inte vilja prestera?
Nu tror jag i och för sig att det är kunnandet som faktiskt inte räcker till.
Nu tror jag i och för sig att det är kunnandet som faktiskt inte räcker till.
Brynäs IF > Sv: Mot Saik Saik
Berglund borde inte få leda laget vidare om han är klar för Norrbotten.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 2017-01-19
Allvarligt så tycker jag det här känns närmast löjligt. Sån spelglädje, beslutsamhet under en hel höst och så faller bara allt pladask - igen...
+ 9
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 2017-01-19
Kvartsfinal sen ut. Såvida vi inte missar topp-6. Då kan det vara slut redan i play-in...
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
{7225}: Möjligt att de tar trappan istället. En mer stegvis nedgång.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Brynäsgubbe: Och frånsett Mästarsäsongen är nog inte post-julstatistiken från en rad år innan särdeles munter heller.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Brynäsgubbe: Även om laget troligen kommer lyfta sig lite igen från det här mörkret kan vi nog i alla fall sluta se oss som ett lag för guldracet. Jag tror på kvartsfinal, där det tar stopp.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Forsberg 1978: Kan det vara så att han bestämt sig och att spelarna fått outtalade signaler om detta?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Man undrar vad som gör att vi så många säsonger rasar ihop under januari-februari ?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Hög högstanivå - bottendjup lägstanivå. Brynäs är ett av de gåtfullare lagen.
Föregående · 49 · Nästa