Historik
Föregående · 14 · Nästa
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
{297}: Härlig arbetsinsats. Speciellt centrarnas defensiva hemjobb tog udden av det mesta som Västervik försökte offensivt.
+ 5
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Synct: Vad som än händer de här två matcherna så är det dags att säga farväl till Freddan. Han har gjort det bra efter sin förmåga, men det är uppenbart att det inte räcker om vi strävar mot SHL.
+ 4
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
roger_sundsvall: Tempofattigt och energilöst. Blir nästan förbannad när desperationen kommer fram sista tio. Var fanns den innan? AIK gjorde en taktiskt skicklig match, men det ska inte vara så här enkelt att överlista oss.
+ 7
Timrå IK > Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Bragd-Birger: Almtuna utan tvekan. Västerås som andraalternativ.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9108}: För min del är du välkommen tillbaka. Rykten är rykten och ibland stämmer de inte pga att något inte gick att ordna. Hellre hyfsat trovärdiga rykten än total tystnad.
+ 13
Timrå IK > Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-02
bar mofftak: Den här typen av grishockey får vi räkna med i slutspelet. Dags att lära sig hur man ska bemästra den.
+ 1
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2021-02-28
roger_sundsvall: Verkar som att vi har sportlov och tillämpar allmänhetens åkning.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Jag skulle absolut välja Almtuna. Dom är inte ofarliga men inte lika organiserade som Mora och AIK. Vi har dessutom bra statistik mot Uppsalagänget.
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
{5647}: Hoppas att du kan visa lite ödmjukhet för en gång skull och erkänna att du snackar skit.
+ 3
Timrå IK > Sv: Vita Hästen - Timrå IK 2021-02-19
roger_sundsvall: Gillar det jag ser med PW. Första matchen på evigheter och han är lugn och har väldigt bra speluppfattning. Kan bara bli bättre. Mums!
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ser verkligen fram emot att se Patrick W spela imorgon. Har stort förtroende för Antes omdöme och det han beskriver låter som ljuv musik i mina öron. Blick för spelet och Lidströmaktig med sitt backspel med lång klubba. Bra skott dessutom och han kommer att användas i PP. Visst det kommer väl att ta några matcher innan han är inne i det men jag är förväntansfull!
+ 16
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Timråhej: Jag tycker att dom senaste veckorna har visat att vi hade behövt en forward till.
Hoppas att vi får en tydlig förklaring från Nubben varför det inte blev någonting.
Hoppas att vi får en tydlig förklaring från Nubben varför det inte blev någonting.
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2021-02-13
{3405}: 162 cm och väger 52 kilo...kan inte stämma.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
rabon: Jag skaffade ett abonnemang idag och visst jag håller med. Produkten behöver verkligen utvecklas. Samtidigt så ger jag mitt kära Timrå 99 kronor i månaden och det är det viktigaste för mig.
+ 8
Timrå IK > Sv: IF Björklöven - Timrå IK back-to-back
Synct: Om Lööke är skadad plus att vi får gå kort så är det självklart extremt olyckligt.
+ 1
Timrå IK > Sv: IF Björklöven - Timrå IK back-to-back
Värsta scenariot är att vi tappar tre forwards till nästa match
+ 1
Timrå IK > Sv: IF Björklöven - Timrå IK back-to-back
Woody Jokinen: Extremt ointressant legoknektslag ledda av HA:s mest osympatiske tränare. Addera till ett gäng okunniga forumskribenter så har vi mitt nya hatlag.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Messias : Ja när vi får tillbaka våra tre bästa backar kommer vi nog att sjunka som en sten.
+ 4
Timrå IK > Sv: IF Björklöven - Timrå IK back-to-back
Kan bli intressanta intervjuer med KÅT framöver.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dead Wing: Han har ett bra skott
Länkar:
https://youtu.be/tlaFx17daJA
https://youtu.be/tlaFx17daJA
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Kulltorp: Jag vet men det kliar i fingrarna när besserwissers äntrar scenen.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{5647}: Det är ok att vara bitter, men du måste inse att du framstår som fånig när du insinuerar att Timrå har någon slags filmningsstrategi. Tycker att du på allvar borde överväga att byta JFK till det mera passande ”Trump”. Han gillar också att skylla på andra och annat.
+ 17
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{8671}: Då får vi hoppas att jag har rätt. För jag tror på vinst imorgon.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{Hockeyoraklet) Vi är definitivt i en formsvacka men vi har så mycket kapacitet i det här laget så jag är inte orolig. Det är väl inget konstigt att lag går ned sig under en period. Vi blir ju inte direkt utspelade i förlustmatcherna så det är små justeringar som behövs. Men om du hade förväntat dig trettio raka vinster så förstår jag att du är besviken. Psyket har förresten inget med detta att göra. Möjligen inställning, men det är något helt annat.
+ 12
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{8671}: Vad är det för larvkommentar. Jag tror inte man viker ned sig mot Modo två gånger. Men du har väl koll på läget antar jag.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Har man inte fart och rätt inställning så blir det så här. Modo visade fighterhjärta och det räckte. Utgår från att det blir en annan typ av match imorgon.
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Tom Topp: Kul att Albin Carlsson fick sätta ett mål. Tycker att han är en av Timrås unsung heroes. Tillsammans med Hardegård Timrås bästa back just nu.
+ 16
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rytter: Du har naturligtvis helt rätt. Inte ens en diskussionsfråga om man bara ids tänka utanför en hockeyrinks omkrets.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Smokey: Härliga minnen. Nyköping och Huddinge borta minns jag särskilt väl.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det kanske hette något annat innan men HS i sin form har funnits sedan slutet av 90-talet.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Lättkränkt... jag svarade på hur jag såg på de respektive spelarna. Försök inte köra någon slags fjantig von oben-stil mot mig. Det här är ett hockeyforum och inget snillen spekulerar. Men antar att det här lilla formatet är ditt forum för att hävda dig.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ingen kan klandra dig för att du är okunnig när det gäller Timrå. Madsen är en av många nyckelspelare i laget. Han har en enorm arbetskapacitet både defensivt och offensivt kombinerat med ett bra spelsinne. Ohlsson är beroende av rätt omgivning. Han var lysande som BP-spelare förra säsongen och lever mycket på sin snabbhet. I övrigt väldigt begränsad. Inget märkvärdigt skott och ganska medelmåttig teknik.
+ 8
Timrå IK > Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
bar mofftak: Modo är chockerande usla. Tempofattigt utan spelidé.
+ 2
Timrå IK > Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2020-10-14
Olli Hahl: Rätt talande att anfallsspelet utmärks av soloraider
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
bar mofftak: Jag är nöjd. Halvskaplig offensiv.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jag är en enkel människa. Jag gillar att läsa matchanalyser, sillyrykten och alternativa laguppställningar. Internt tjafs mellan supportrar som uppför sig som barn i förskolan får mig dock att fundera på att överge den här sidan. Herregud jag har hållit på här i över tjugo år. Dags att göra något annat.
+ 13
Timrå IK > Sv: Försäsongsmatcher 2020
Jag kan rapportera från Nordkorea att Modo är nedtränade och inte lika taggade som Timrå. Det är förklaringen just nu. Den här analysen kan ändras beroende på hur matchen utvecklas.
+ 24
Föregående · 14 · Nästa