Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Men var inte Palve borta från PP1 idag? Isåfall, en bra start (hehe).
Håller med dig, hoppades heller inte att man skulle förlänga med scott. Bäst före har passerat. Tror också Rödin skulle må bättre av en spelare som är i ?rätt ålder? samt är en mer producerande spelare. Såg väl ändå rätt bra ut med björninen idag?
Håller med dig, hoppades heller inte att man skulle förlänga med scott. Bäst före har passerat. Tror också Rödin skulle må bättre av en spelare som är i ?rätt ålder? samt är en mer producerande spelare. Såg väl ändå rätt bra ut med björninen idag?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Kan till en viss del hålla med. Men å andra sidan vill man ju hitta bästa möjliga under en försäsong. Så att chansa bort ett par matchermed oprövade junisar känns dumt.
Det är väl inte så där svinmånga träningsmatcher kvar heller. Man vill ju inte stå där i mitten på septemver och känna att absolut ingenting funkar :)
Nu gäller det att agera rätt samt att herr alcen börjar skrapa marknaden och rekryterar korrekt. Alla vet att det att något saknas i kvalite
Däremot lär man riva den del i scott och rödins kontrakt som säger att de måste spela ihop. Det är inte 2015 längre
Det är väl inte så där svinmånga träningsmatcher kvar heller. Man vill ju inte stå där i mitten på septemver och känna att absolut ingenting funkar :)
Nu gäller det att agera rätt samt att herr alcen börjar skrapa marknaden och rekryterar korrekt. Alla vet att det att något saknas i kvalite
Däremot lär man riva den del i scott och rödins kontrakt som säger att de måste spela ihop. Det är inte 2015 längre
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: ok, jag har hört tvärtom :) visst hans kontrakt går ut. Men sägs att han trivs väldigt bra i schweiz.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}: Hade jättegärna försvarat dig men när man ber andra supportar att ”lämna oss i fred” och sedan gör man exakt samma sak själv så har jag ingen lust att ”hålla ihop” oavsett lagtillhörighet.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: allt jäkla negativitet verkar också sitta i väggarna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
AW-M89: Antar att svaret är så enkelt att han trivs bättre där än på högern. Hans ”signum” är väl hans handledskott mott borte X. Han gjorde ju ett par sånna. 1,24 min in i detta så förstår du nog vad jag menar.
m.youtube.com/watch?v=UPGehsykT4c
Ska han stå på högern lär hans direktskott vara vassare. Vilket jag tror inte är tillräckligt bra.
Däremot håller jag med om att kinnvall borde ha hans plats.
m.youtube.com/watch?v=UPGehsykT4c
Ska han stå på högern lär hans direktskott vara vassare. Vilket jag tror inte är tillräckligt bra.
Däremot håller jag med om att kinnvall borde ha hans plats.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Känns copy paste härifrån? Hans källa är nog dannebif screenshot ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Nu är jag inte helt hundra på hans 5v5 stats. Tycker ändå han hör mer hemma i topp 2 lines än scott.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Hoppas larsson inte har 14 dagars öppet köp i kontraktet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
hockeyärnice: han hade ju en fin +- stats förra säsongen :)
Jag och ett gäng polare körde SHL fantasy förra året. Laleggia var livsfarlig att ha. Man torskade alltid +- kategorin
Jag och ett gäng polare körde SHL fantasy förra året. Laleggia var livsfarlig att ha. Man torskade alltid +- kategorin
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Och Dimas pappa e också ryss. Vet inte riktigt vart du vill komma. Slutsnackat :)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Och Kinnvall har dessutom åkt ut SHL med två olika lag… ser ju inte lovande ut det här ;)
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Khall92: edit: såg nu att framtiden för den podden var osäker. Lyssnat lite men ibland var de så jäkla opålästa. Som att de satt och chansa.
Var väl även de som hypea upp en riktig värvningspodd mitt under säsongen sim helt uteblev 😅😅😅
Var väl även de som hypea upp en riktig värvningspodd mitt under säsongen sim helt uteblev 😅😅😅
+ 3
Föregående · 3 · Nästa
”Det var ett par tjatiga mail om denna lirare slm gjorde att han hamna på våran radar”