Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Får önska Brynäs lycka till idag! Trots att domarna är emot dom, kommentatorerna håller på HV. Pucken är säkert specialgjord för att den ska passa HVs klubbor mer, och ismaskinen gör antagligen också så att HV gynnas...
+ 5
Brynäs IF > Sv: Final
Zappaholic: Har blivit några groggar och även nån öl. För mig är det ju rätt kul att få se en 7e avgörande match iaf. Jag som inte behöver vara nervös ;)
Egentligen håller jag på Brynäs... Men det finns inga HV fans att störa sig på här på hockeysnack, därför har det mer blivit att jag inte vet vilka jag ska hålla på ;P
Egentligen håller jag på Brynäs... Men det finns inga HV fans att störa sig på här på hockeysnack, därför har det mer blivit att jag inte vet vilka jag ska hålla på ;P
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gå in i Brynäs gästbok och läs kommentarerna, om ni vill få er ett gött garv!
+ 4
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Bra att ni får vara glada nu men ni kommer nog åka ur i Semi tyvärr ;) Och det kommer bara vara domarens fel ;)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Haha! Ja kan tänka mig att den ser ut som Janos ;)
Timrå IK > Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-03-14
Vad sägs som att slå ihop Modo och Timrå nästa säsong? Vi kommer fortfarande ha Modos färger och logga, men vi kan heta Modo IK... Det vore en vinst för oss alla!
+ 2
Timrå IK > Sv: Meca Race 2017
Jockz: Redan innan det vankades playoff så kände jag att varken Modo eller Timrå hade nånting i närheten av SHL att göra, speciellt inte Modo... Men ni får väl försöka iaf och jag håller mina tummar, tår och min kuk för att det ska gå bra för er! :)
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - AIK 170210
Monno: Som AIKare skulle jag faktiskt vara rätt sur nu. Om domarna får kolla på jumbotronen och ändra uppfattning så här så borde dom ju inte missa en enda utvisning?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 170125
Varför spelar Brejak hockey? Borde inte han spela in en ny Hostelfilm i Bratislava eller nåt...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Vita Hästen 170111
Confusius: Nej, men det har lagt sig nu :D Lyssnade på radiosporten och väntade bara på Sudden!
+ 1
Juniorhockey > Sv: Junior VM
Hoppas att domarna gjorde rätt angående hur många straffar som skulle läggas. Annars jävlar kommer Putin brinna av ilska!
MoDo Hockey > Sv: Modo-SSK 170103
Ska alltså behöva en bra målvakt för att klara sig mot Södertälje. Om någon sa det till mig för ett år sen hade jag garvat!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Bara en tidsfråga innan tabellen visar att Timrå är lillasyster :D
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 161219
Modo förtjänade inte 3 poäng. Fyfan vilken dålig avslutning. Skämmes tamefan!
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 161212
Vem är du Zlazenger som gillar mitt inlägg? Ska ja tvingas söka upp dig kanske?
+ 1
1 · Nästa
Haha! Det är ju tack vare såna här ignoranta fans som man hoppades lite på HV idag. Glädjs åt hans ilska nu ;)