Historik
Föregående · 14 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Röda Tallen: bara en liten fråga... varför är de alltid timrå matcher som går på canal+ nu för tiden?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
fighter: ja ni brukar ju vinna över oss, men vet inte hur de går utan pääjärvi, oftast han som brukar göra målen på oss ;)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
fighter: skrattat åt "lilla" i 10 minuter nu haha,
och btw hahl blev inte sämre och lehtonen är orättvist att bedöma.
och btw hahl blev inte sämre och lehtonen är orättvist att bedöma.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jacksson 71: haha jag tror på dig :) sonnenberg är en riktigt bra spelare.
hoppas att ni får honom, blir roligare att möta er då :) ses på EON den 16 september.
hoppas att ni får honom, blir roligare att möta er då :) ses på EON den 16 september.
Frölunda HC > Sv: Silly Season 10/11
Dragan 2k: beror på om det gör att de blir mindre chans att vi får bergenheim. har hellre bergenheim än pyörälä
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
spud: det är ju de som är så roligt :D, snart ska man läsa timrå forumet. :)
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Icing-Ove: lugnt han är redan klar för frölunda ändå
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Anonymous: roligt att jag är 17 då :) så är inte nån farbror direkt :)
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Anonymous: fattar inte... du har inte reagerat på att timrå värvat mer än frölunda :)? frölunda har värvat 3 spelare. timrå... orkar inte räkna
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
RTS: så mycket? hört att bergenheim är nära frölunda så vet inte om de påverkar pyörälä affären eller nått
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
RTS: jag tror det är typ så här
KHL 40%
elitserien 60%
FHC 30%
TIK 30%
MODO 10%
LHF10%
SAIK10%
Resten 10%
KHL 40%
elitserien 60%
FHC 30%
TIK 30%
MODO 10%
LHF10%
SAIK10%
Resten 10%
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Jacksson 71: och in med de mogna namnet köplunda. ni har köpt mer, smartskalle
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Kevin O Shea: håller inte så stor koll :) men vet att många FBK och HV fans har gnällt på oss om de iaf
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: eller så har jag sett han spelat i new jersey och HIFK, fattar inte nödvändigheten med frågan
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: nä de tycker jag inte, han är en bra spelare, gör inte allt för mycket poäng men bra grovjobbare.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Icing-Ove: lär inte bli pyörälä kvalité på den. men ni kan hitta väldigt bra värvningar för lite pengar som tex. Pikkarainen och zuccarello
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
ny forward klar för er. även officielt på sidan
Länkar:
Modo har hittat sin skyttekung | Modo | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Modo har hittat sin skyttekung | Modo | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
tror hellre pyörälä går till frölunda då med tanke på att modo nyss värvade en forward, officielt idag.
Länkar:
Modo har hittat sin skyttekung | Modo | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Modo har hittat sin skyttekung | Modo | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
JimmyH: så du säger att de är frölundas fel att han hade personliga problem?
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Dream Team: kanske ska ta reda på lite fakta... riku hahl har en bra mkt mer defensiv roll i frölunda än han hade i timrå.
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: haha de är nog lugnt om nubben är smart prioriterar han en bättre spelare vid namn bergenheim
Timrå IK > Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
El Maco: patetiskt val av tråd.
och dålig rubrik av aftonbladet det var "bara" 4,5 miljoner
och dålig rubrik av aftonbladet det var "bara" 4,5 miljoner
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Mappe: haha... chansen för att frölunda ska åka ut är väldigt låg.
men drömma får man göra :)?
och finns de ingen humor i Gbg? jag bor i sundsvall :)
men drömma får man göra :)?
och finns de ingen humor i Gbg? jag bor i sundsvall :)
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Mappe: haha korkskalle... Frölunda värvar spelare som vill hellre vara i frölunda än timrå annars skulle dom stanna i timrå? så om dom sticker till frölunda så vill dom va där! inse.
Föregående · 14 · Nästa