Historik
Föregående · 5 · Nästa
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Färjestad
Klinth: johnsson och kahnberg ska vara tillbaka, inte tolsa tror jag
Frölunda HC > Sv: Någon som är förvånad eller av annan åsikt?
ja.. vad ska man säga, skellefteå har gjort mål i 3 boxplay nu...
bäckman är lika värdelös som vanligt, och... jag vet inte vad man ska säga... det är förjävligt
bäckman är lika värdelös som vanligt, och... jag vet inte vad man ska säga... det är förjävligt
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: haha :) den som slår lundqvist skulle ändå få stryk :) så skicka gärna pikkarainen
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
pefr: haha nä, jag tänkte inte på att persson var domare ^^
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
pefr: va....? bör tillägga att jag menar spelaren och inte domaren ^^
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
nu måste ni göra mål, persson är ju dum i huvudet...
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
T T: äh, enda vägen vi får igång klacken -.-
Redigerad kommentar
Frölunda HC > Sv: Brynäs - Frölunda
inte honken som ska stå :P tyvärr, vi skulle ha vunnit med 5 mål om honken var i mål :)
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Luleå
Dragan 2k: vi behöver dock få igång första kedjan :(
men annars ser det bra ut :)
men annars ser det bra ut :)
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
hmm varför leder ni skytteligan, poängligan och assistligan? :)
Länkar:
Start - Hockeyligan.se
Start - Hockeyligan.se
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: jag tänker inte ens dra upp hur man pratar här uppe....
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
förlåt för att jag drar upp detta igen... men jag förstår fortfarande inte vad timrå fansen har imot frölunda :S
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: vad har alla i mot våra tröjor?!
+ 1
Frölunda HC > Sv: Säsongspremiär Frölunda - Växjö
Dragan 2k:nä jag tippar emot för då brukar vi vinna ^^
Frölunda HC > Sv: Säsongspremiär Frölunda - Växjö
Klinth:jag ska vara negativ i tippningen som vanligt :) 1-5
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: hmm modo 5 gånger? :S
även växjö och linköping såg jag nu
även växjö och linköping såg jag nu
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Lukko Rauma - MODO Hockey 2011-08-26
30 sekunder... 5 mot 3... kvar
5 sekunder... 5 mot 3... kvar..
haha så skönt ^^
5 sekunder... 5 mot 3... kvar..
haha så skönt ^^
Redigerad kommentar
Föregående · 5 · Nästa