Historik
Föregående · 4 · Nästa
Frölunda HC > Sv: Nyförvärv i skuggan av tunga skador...
Dragan 2k: kolla difs 3-2 mål, kolla vart spelaren är med skridskorna då
Frölunda HC > Sv: Nyförvärv i skuggan av tunga skador...
Dragan 2k: vad jag såg så stog han på linjen, har bara hört dig och wikegård säga att det var rätt dömt hittills
Timrå IK > Sv: Kommer du skänka 500 kr till föreningens värvarpott?
Skarin: japp, frölunda har skada på halva laget typ... pyörälä,fredrik eriksson, christoffer persson, Joel och kahnberg..
Färjestads BK > Sv: Surstart
hur många matchstraff har ni i år? ni måste ju leda den ligan ganska rejält :)
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
ersson: håller med, hade varit bättre för båda våra lag om han stannat :(
+ 2
Tre Kronor > Sv: Tre Kronor
ser att ingen skrivit nått här än, angående matcherna så ser det värdelöst ut...
Frölunda HC > Sv: Tunga, onödiga skador
nu är det klart, det blev "endast" 11 matcher :/borde ha varit mer+böter...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: jag förstår inte... hedman?
vad har jag missat?
vad har jag missat?
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: japp, det var ju så det gick till ja...
så går det när man möter ett lag som gör allt för att skada och skiter i att spela hockey
så går det när man möter ett lag som gör allt för att skada och skiter i att spela hockey
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
det är sjukt vad joel filmar asså, käkfraktur, borta 4-6 veckor, jodå han filmar :)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
DariusK: nej, men tycker att han är lite orättvis :/
MoDo Hockey > Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
där kan ni ju tacka domaren, vilken idiot
MoDo Hockey > Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
DariusK: haha du är en sån här som bara se att ni gör bra saker va?
MoDo Hockey > Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Berka: haha, vi har näst MINST utvisningar med oss, så det där höll inte :)
btw, älskar det här forumet :)
btw, älskar det här forumet :)
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
spAps: obegåvad? hahahha nominerad till guldpucken, jaja... men såklart, man måste väl vara nhl proffs för att vara begåvad :)
MoDo Hockey > Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Berka: :), är det inte under 1,50 man är dvärg? och tollefsen skadade tydligen andersen när han körde på honom, stäng av den jäveln
MoDo Hockey > Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
DariusK: tror inte det var det dom tänkte på ;)
och hur mkt får ni göra innan ni blir utvisad? tollefsens cross-checking över handlederna var riktigt ful... aja
och hur mkt får ni göra innan ni blir utvisad? tollefsens cross-checking över handlederna var riktigt ful... aja
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Qvarre: äh, ni har ju domarna med er iaf :)
Frölunda HC > Sv: Säsongen 2011/12
hahahha roligaste jag sett! tolsa tog ledins klubba från båset ^^
och ledin grinade som ett litet barn som vanligt :)
och ledin grinade som ett litet barn som vanligt :)
Redigerad kommentar
+ 1
Frölunda HC > Sv: Säsongen 2011/12
Svanru: tycker ni spelade väldigt bra idag, samtidigt som vi var väldigt dålig :(
MoDo Hockey > Sv: Luleå HF - MoDo Hockey 111008
skicka ett medelande till mig så ger jag er stream länk
MoDo Hockey > Sv: Luleå HF - MoDo Hockey 111008
hoppas verkligen ni vinner ikväll!
föresten får man inte länka streams i chatten?
föresten får man inte länka streams i chatten?
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Djurgården
Klinth: skönt med vinst! :) skönt att dragkedjan är tillbaka också, dom gjorde en riktigt bra match :)
Frölunda HC > Sv: Någon som är förvånad eller av annan åsikt?
vad har hänt med bäckman.... han har 20 minuter+ speltid varje match, det ända han gör på isen är att tappa puckar på blålinjen och tar dumma utvisningar.
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Färjestad
så orättvist..
tycker inte hellberg har varit i närheten av andersen...
tycker inte hellberg har varit i närheten av andersen...
Föregående · 4 · Nästa
Dragan 2k: okeeej...
aja, nöjd med 2 poäng med tanke på hur vi spelade
Redigerad kommentar