Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Du är förlåten. Släpp det där nu och sätt alkolås på mobilen/datorn så blir det bra ska du se :-D
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Det är lungt. Eftersom det faktiskt var 4st. medlemmar ur Jonny Cutz som jobbade som musiklärare i Timrå samtidigt så var det svårt att ta ditt lilla frispel personligt och självklart accepteras ursäkten ;-)
Nu glömmer vi det och riktar in oss på att stötta TIK mot SHL igen och där gör vi i Jonny Cutz vad vi kan på vårt sätt det kan jag lova.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kongo: Kongo: Jodå, jag var där och spelade Timrå Hej med mina Cutzkamrater :-)
Det var första gången någonsin som vi lirade den utanför Timrå och det var fantastiskt att höra alla som sjöng med. /Matts D
+ 11
1 · Nästa
zita: Då tänker jag bidra med en rykande färsk "Bootleg" från fredagseftermiddagens övning för er som inte var på plats.
Det är toklive i hård vind så noter och textlappar for all världens väg, men kul hade vi ;-) /Jonny Cutz
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar