Historik
Föregående · 7 · Nästa
Matchtips > Sv: MatchTipset drar igång
En enkel fråga...
Om man tippar rätt på resultat typ 3-1 och satt en 1a.. Då får man 4 p?
Om man tippar rätt på resultat typ 3-3 och satt ett x Då får man 5 p?
Om man tippar rätt på resultat typ 3-1 och satt en 1a.. Då får man 4 p?
Om man tippar rätt på resultat typ 3-3 och satt ett x Då får man 5 p?
Timrå IK > Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Försökt läsa igenom en del efter matchen nu.. Men lyckas inte hitta så mycket om Bagarn.. vad hände idag? Inte ens 5 minuters istid
Timrå IK > Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Klart att Lehtonen INTE spelar idag!
Länkar:
http://www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=793338&nav_section=2&nav_order=2&nav_part=3
http://www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=793338&nav_section=2&nav_order=2&nav_part=3
Timrå IK > Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Domare: Christer Lärking
Tomas Källin, Anders Ahlström
Vet inte om något skrivit det, men jag gör de iaf nu :P
Tomas Källin, Anders Ahlström
Vet inte om något skrivit det, men jag gör de iaf nu :P
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Snoop: Står då inte de på hemsidan där Challe pratar inför imorgon.. Sonnenberg är även klar för spel!
Timrå IK > Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
jens_88: De e rätt.. Men av misstag? Är det inte så enkelt att alkoholen lockar mer än hockeyn i så fall?
Timrå IK > Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
jens_88: En match utspelar sig inte i puben hemma, utan på isen! Även du är välkommen ut till oss andra på läktaren och se matchen därifrån!
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Foyn: Tack för det... Valt att själv sluta titta nu i sista..
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Senaste uppdateringen från St... Är väl inget nytt där vad jag vet :P
Länkar:
http://www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=792890&nav_section=2&nav_order=1&nav_part=3
http://www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=792890&nav_section=2&nav_order=1&nav_part=3
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
Ice Tea: RJ vart bänkad efter 1 period och ersatt av Sebbe Erixon! Står så på st i alla fall!
Timrå IK > Sv: Per Styf till Kyrkans Hus
John K: Syftar du på våran Pär Styf eller någon annan vid namn Per Styf? ;P
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Spanarn: Undra felet på Lotvonen då? Dom har väl sagt att han är sjuk? Men då bör man vara hemma och inte ute och springa i Timrå Centrum som jag vet han gjort minst 2 gånger sen i fredags då det redan stod klart att han skulle missa Rögle borta....
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Frella: Nubben kanske är ute efter plocka en och en från oss.. För att få sitt j*vla SM-Guld.. Inge tacksamhet för åren i Timrå där inte!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bissett19: Han sa väl ändå vem han tyckte va sveriges bästa back? Åh om han tycker samma om matchens bästa spelare får han svara på själv
Timrå IK > Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Hälge: Wandell Wandell Wandell! YES!
Timrå IK > Sv: Röd Vit Dynamit - Tandlösa Motorsågar 2008-12-04
Blizzard: Om du syftar på Erik Andersson så vare nog från St.nu :)
Timrå IK > Sv: Tom Wandell
WANDELL SKALL BARA VARA I DALLAS TILL DEN 19 December!!!!
Som det ser ut nu... ÅH jah hoppas att det bara blir så!
Som det ser ut nu... ÅH jah hoppas att det bara blir så!
Timrå IK > Sv: Tom Wandell
Taget från Timrås hemsida!
Wandell tillhör Dallas Stars organisation och är utlånad till Timrå IK denna säsong, och tanken denna gång är att Tom Wandell skall vara i Dallas t.o.m den 19 december och därefter komma tillbaka.
Wandell tillhör Dallas Stars organisation och är utlånad till Timrå IK denna säsong, och tanken denna gång är att Tom Wandell skall vara i Dallas t.o.m den 19 december och därefter komma tillbaka.
Timrå IK > Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
Startar denna med Challe inför matchen mot Brynäs!
Mikko Lehtonen tillbaka!
Mikko Lehtonen tillbaka!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Bigthelin: Tyckte mig höra efter matchen om någon smäll mot huvudet så hjärnskakning i så fall... Någon som kan bekräfta?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hört att de börja " bra " för Modo ikväll.. 3-0 underläge direkt + Sundström ut redan i första bytet
+ 05.32 GK in MODO 30. ZAJKOWSKI, Mikael
05.32 GK out MODO 60. KRIZAN, Karol
+ 05.32 GK in MODO 30. ZAJKOWSKI, Mikael
05.32 GK out MODO 60. KRIZAN, Karol
Matchtips > Sv: Extramatcher 10-11/11
Är detta nödvändigt med tanke på de nya Matchtipset?
Well lägger tips här också för att va säker!
Linköping-Skellefteå 4-2
Djurgården-MODO 3-2
Well lägger tips här också för att va säker!
Linköping-Skellefteå 4-2
Djurgården-MODO 3-2
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Per HApps: Visst äre bra läsning i min länk? ;) Du som är sån Sundsvalls fantast för ny hall i Sundvall!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
23.05 1 - 0 EQ IFBj 15. ANDERSSON, Erik
(16. FLOBERG, Jonas
60. DAVIDSSON, Fredrik)
(16. FLOBERG, Jonas
60. DAVIDSSON, Fredrik)
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Snoop: Om så är fallet så ligger vi nog rätt bra till... OM nu Timrå vill betala det han vill ha i lön... Lär ju vara ganska dyr skulle jag tippa på i alla fall
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Cartman: För att gå tillbaka ett par år i tiden och titta på Boggs poängskörd
2004- 2005 12 poäng
2005- 2006 17 poäng
2006- 2007 31 poäng
2007- 2008 20 poäng
2008- 2009 6 poäng fördelat på i 2 olika klubbar..
2004- 2005 12 poäng
2005- 2006 17 poäng
2006- 2007 31 poäng
2007- 2008 20 poäng
2008- 2009 6 poäng fördelat på i 2 olika klubbar..
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Välkommen då Håkan Bogg - Men någon frälsare är du fan i mig inte!
Föregående · 7 · Nästa