Historik
Föregående · 6 · Nästa
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Nybbe: Hockey går ut på att röra sig för att kunna skapa något.. Fast för dig kanske alla står rakt upp och ner, vad vet jag ;P
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Thörnberg slipper avstängning, blir man förvånad? Nej...
Fröken Nordberg jagar Lehtonen blir man förvånad? Nej..
Disciplinnämdel hade stängt gjort valet att stäna av om det varit tvärt om..
Nubben vill verkligen göra sig ovän med oss ännu mera....
Fröken Nordberg jagar Lehtonen blir man förvånad? Nej..
Disciplinnämdel hade stängt gjort valet att stäna av om det varit tvärt om..
Nubben vill verkligen göra sig ovän med oss ännu mera....
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Tikinmyheart: Namninsamling med andra ord? :) Bara lägga ut på alla lags gästbok och namn kommer hagla in!
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Hassebo: Ingen som gjort bort sig känns det som.. Bara deras så kallad vakter som inte kan göra ett bra jobb
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
actionleif: Men seriöst.. Vilka satans idioter.. Våga bojkotta Jönköping!
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Har jag fattat det hela rätt om 4 stycken blivit utkastade för att dom varit kritisk mot bortastå?
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Pinsamt räcker för dagen...
Tack och hej.. Nu blire 4-1 i matcher för Hv....
Tack och hej.. Nu blire 4-1 i matcher för Hv....
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Essvikare: Skulle precis länka ;P
Känns helt sjukt att han får spela... Skall man granskas så bör man inte få spela
Känns helt sjukt att han får spela... Skall man granskas så bör man inte få spela
Timrå IK > Sv: Nu stormar vi Kinnarp på lördag!
persson: Så du är helt perfekt? Går på alla hemmamatcher? Åker på alla bortaresor som blir av?
Timrå IK > Sv: Nu stormar vi Kinnarp på lördag!
persson: Du gillar att stå 2 meter från isen? Skrika helt i onödan när nästan inget ljud kommer fram pga du står för nära pleksiglaset
Timrå IK > Sv: Nu stormar vi Kinnarp på lördag!
persson: Besök den hallen och stå på bortasektion själv får du se.. Känns som att dom pissar fullständigt på dom som åker dit... Nej tack. Vill inte stå 2 meter från isen åh inte ha några andra val
Timrå IK > Sv: Nu stormar vi Kinnarp på lördag!
fredriko74: Jag åker icke, blå vägrar betala för att åka dit....
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard: Tror det bara en är väldigt bra ursäkt.. Men tror samtigt att han blå ljuger för allt och alla
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 1
tobbe_d: Lär komma en anmälan från mig.. Förutsatt att de inte blir Hv och att jag har pengar ;P
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 1
Johnny Hazard:
1an väljer bland dom 2 sista = Timrå och Brynäs
2an väljer bland dom 2 sista som är kvar Timrå/Brynäs eller Skellefteå
Och så vidare
1an väljer bland dom 2 sista = Timrå och Brynäs
2an väljer bland dom 2 sista som är kvar Timrå/Brynäs eller Skellefteå
Och så vidare
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 1
Brynäs - Färjestad
Skellefteå - Linköping
Timrå - Frölunda
Luleå - Hv71
MITT TIPS! Vad är ditt?
Skellefteå - Linköping
Timrå - Frölunda
Luleå - Hv71
MITT TIPS! Vad är ditt?
Matchtips > Sv: MatchTipset drar igång
Borås HC - Bofors IK 5-2 (1) 1 4-2 1
IK Oskarshamn - A I K IF 2-6 (2) 2 2-5 1
Störande ;P
IK Oskarshamn - A I K IF 2-6 (2) 2 2-5 1
Störande ;P
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2009-02-21
actionleif: Tvungen att ta sig till Navet då? inte bli uppplockad i Timrå?
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2009-02-21
Några tider kanske? :) Lite info skulle jag vilja ha nu!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2009-02-19
Nya femmor enligt Dagbladet... Men står inget på ST...
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2009-02-21
jens_88: Kommer slutas upp, gör det alltid! Vet själv 2 som kommer joina där nere :)
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2009-02-21
När är avresa för detta? Är i fundering på om jag skall åka eller ej :)
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2009-02-14
PERSSON, Niklas
ANDERSSON, Tobias
PIHLBLAD, Henrik
Jaha... Match avgjord
ANDERSSON, Tobias
PIHLBLAD, Henrik
Jaha... Match avgjord
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Dagbladet har alltid varit bäst och kommer förbli bäst på hockey om du frågar mig!
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Men varför?
Domare: Marcus Vinnerborg
Tomas Källin, Daniel Winge
Domare: Marcus Vinnerborg
Tomas Källin, Daniel Winge
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Cartman: Nubben...... Ligger nog till stor del i det ja... Bara hoppas att han vill tillbaka till Timrå och inte till gubben Nordberg
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Chansen finns helt klart.. Men hur stor den är? Det vet jag inte
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Ja vad säger man om dagen...
Zäta på väg mot 12 Års kontrakt, KUL!, men hade hoppats han skulle komma tillbaka före 40..
Rosa till Rögle, hmm, hur fan har dom råd? Gissar på större delen sponsorer..
Strålman jagas av Frölunda och Timrå m fl ...
Känns som det kommer hända mycket mycket mer innan Lördag 24.00!
Zäta på väg mot 12 Års kontrakt, KUL!, men hade hoppats han skulle komma tillbaka före 40..
Rosa till Rögle, hmm, hur fan har dom råd? Gissar på större delen sponsorer..
Strålman jagas av Frölunda och Timrå m fl ...
Känns som det kommer hända mycket mycket mer innan Lördag 24.00!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
Hahl Bundy: Men *räcker ut tungan* Skulle precis länka till det ju ;P
Timrå IK > Sv: Namninsamling - Vi vill ha Bagarn kvar!
Kanske något för SK att bygga vidare på?? Köra på namninsamling på matcher exempel vis.. Vad vet jag :)
Föregående · 6 · Nästa