Historik
Föregående · 11 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: okej, "alla" idiotförklarar hela Timrå ledningen för att ha värvat en Wedda, för han kommer att va skadad, garanterat!?
Hur dum huvudet är det tillåtet att vara?
Hur kan NI VETA att han kommer bli skadad!?
Han har opererat axeln som besvärat honom flera säsonger och nu hans knä med samma historik.
Kan vi inte ens försöka att ha en någorlunda positiv inställning när serien inte ens börjat?
Om inte för er, men för Wedda, som garanterat läser detta precis som alla andra i laget!🙂
Hur dum huvudet är det tillåtet att vara?
Hur kan NI VETA att han kommer bli skadad!?
Han har opererat axeln som besvärat honom flera säsonger och nu hans knä med samma historik.
Kan vi inte ens försöka att ha en någorlunda positiv inställning när serien inte ens börjat?
Om inte för er, men för Wedda, som garanterat läser detta precis som alla andra i laget!🙂
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: hej alla jantelagare!
Ni ska inte tro att ni är någonting!
Gå och gräv ner i den grop som ni kommer ifrån!😂😂
Ni ska inte tro att ni är någonting!
Gå och gräv ner i den grop som ni kommer ifrån!😂😂
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: ännu en pessimistist!
Visst kan jag naturligtvis första en viss skepticism, men att på förhand döma ut Wedda är väl ändå att va extremt negativ.
Finns det inget i dig s.k. supporter som kan få dig att åtminstone ha en liten förhoppning?
Om inte, s tycker jag synd om dig och dina jämlikar!🤢
Visst kan jag naturligtvis första en viss skepticism, men att på förhand döma ut Wedda är väl ändå att va extremt negativ.
Finns det inget i dig s.k. supporter som kan få dig att åtminstone ha en liten förhoppning?
Om inte, s tycker jag synd om dig och dina jämlikar!🤢
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: jag är sjuuuukt trött på dina onödiga kommentarer som bara visar vilken dålig människa du är.
Ja, jag vet att du har varit befäl i det militära, men det ursäktar inte din arrogans och härskarteknik!
Angående facebook, så kan du stoppa upp det i ditt feta arsle!🤢🤮
Ja, jag vet att du har varit befäl i det militära, men det ursäktar inte din arrogans och härskarteknik!
Angående facebook, så kan du stoppa upp det i ditt feta arsle!🤢🤮
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: "kanske en måttlig hyllning? Han spelade trots allt bara i Timrå ett par säsonger och det var typ 17 säsonger sedan nu. Har absolut inget emot honom, tvärtom, men att hylla motståndare är väl inte min starkaste sida."
Du har ju hyllat m0d0 hela sommaren!🤢
Du har ju hyllat m0d0 hela sommaren!🤢
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
{7043}: jag är tyvärr ingen expert på hockey, men tror att man kanske kunde testa iallafall?
2 offensiva backar och tre vassa forwards.
Rindell, Eronen, Dahlén, Wedin och Hållander.
Hållander som skymmer och brunkar framför målisen, Dahlén som lägger smörpass till Wedin som hittar "kryllan" alternativt bakåt pass till Eronen/ Rindell som "bombar" in "puckuslingen".
Ni får gärna kalla mig idiot om ni vill, men tror att det skulle kunna va värt att testa?
2 offensiva backar och tre vassa forwards.
Rindell, Eronen, Dahlén, Wedin och Hållander.
Hållander som skymmer och brunkar framför målisen, Dahlén som lägger smörpass till Wedin som hittar "kryllan" alternativt bakåt pass till Eronen/ Rindell som "bombar" in "puckuslingen".
Ni får gärna kalla mig idiot om ni vill, men tror att det skulle kunna va värt att testa?
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Rip Kirby: okej, spännande att se om han har något positivt kvar i sig?
Men han har säkert värdefulla ledaregenskaper iallafall!
Angående Timrås iskalla silly, så tycker jag att det ser mycket positivt ut. När nu Rindell och Lyytinen får vara med från start samt även Hållander in och en skadefri Wedin.
Hur kan backsidan vara tunn när vi släppte in 3:e minst mål av alla?
Tror och hoppas att backsidan kommer att vara ännu bättre kommande till hösten.
Det jag tycker fattas är en riktig sniper, men får Wedin vara hel och spela med Jonte så kan det bli magi.
Rindell måste också få förtroende i pp, gärna tillsammans med Eronen.
Men han har säkert värdefulla ledaregenskaper iallafall!
Angående Timrås iskalla silly, så tycker jag att det ser mycket positivt ut. När nu Rindell och Lyytinen får vara med från start samt även Hållander in och en skadefri Wedin.
Hur kan backsidan vara tunn när vi släppte in 3:e minst mål av alla?
Tror och hoppas att backsidan kommer att vara ännu bättre kommande till hösten.
Det jag tycker fattas är en riktig sniper, men får Wedin vara hel och spela med Jonte så kan det bli magi.
Rindell måste också få förtroende i pp, gärna tillsammans med Eronen.
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Undra om det står nåt intressant i denna artikel?
www.aftonbladet.se/tagg/modo-hockey
Plus låst, som vanligt!🤢
www.aftonbladet.se/tagg/modo-hockey
Plus låst, som vanligt!🤢
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Zäta75: "Tycker det inte borde vara några problem med pengar" håller med, skulle inte SCA pynta in mycket mer pengar än tidigare huvudsponsor?
Om det ändå inte räcker, "låna" lite av kommande Cmore pengarna alternativt swisskampanj!?
Vad händer med Alvarez och de andra som inte är signade, där finns väl ekonomiskt utrymme?
Snart måste nånting hända, detta är ooooliiidliiigt!🥶
Om det ändå inte räcker, "låna" lite av kommande Cmore pengarna alternativt swisskampanj!?
Vad händer med Alvarez och de andra som inte är signade, där finns väl ekonomiskt utrymme?
Snart måste nånting hända, detta är ooooliiidliiigt!🥶
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Kom bara ihåg: " man ska inte kasta steen om man sitter i glashus"!😝
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Underskatta inte Svenstavik. Dom har bra målvakter, har jag hört?😂
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nej, absolut inte, men när jag växte upp på 70- 80- talet så var det bara tjejer som gillade Depeche Mode.
Men kunde väl vara nån enstaka kille åxå, vad vet jag?
Hur som helst så är den typen av musik det absolut sämsta tänkbara för mig. Jämförbar med Kalle Jularbo.
Naturligtvis får man tycka som man vill, men som sagt. För mig otänkbart.
Men kunde väl vara nån enstaka kille åxå, vad vet jag?
Hur som helst så är den typen av musik det absolut sämsta tänkbara för mig. Jämförbar med Kalle Jularbo.
Naturligtvis får man tycka som man vill, men som sagt. För mig otänkbart.
Föregående · 11 · Nästa
Äntligen en som fattar!🙂