Historik
Föregående · 17 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Det bästa av allt var att vi nollade Karlqvist!🙂
Efter 3 poäng naturligtvis!😉
Efter 3 poäng naturligtvis!😉
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
roger_sundsvall: Förväntningarna hos oss supportrar är skyhöga. Visst det har gått bra, men realistiskt så tror jag inte vi är bättre än topp 10.
Jag är nöjd att vi slipper kvala, men naturligtvis överlycklig om vi (mot förmodan) kan delta i finalspelet.
Jag är nöjd att vi slipper kvala, men naturligtvis överlycklig om vi (mot förmodan) kan delta i finalspelet.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
{297}: Eftersom du är bland de mest kritiska på denna sajt.
Tror du att panikåtgärder typ som att kicka EP och kanske även JD kommer att få Timrå på vinnarspåret igen!?
Det går väldigt lätt att sitta och gnälla, men tänk ett steg längre.
Vem eller vilka vill du ha in istället?
Vem eller vilka finns tillgängliga?
Timrå kommer (vad du än tycker) att behålla hemvändarna, möjligt att AW kommer att lämna, men i så fall frivilligt?
Timrå har det lag vi har, vi är inne i en svacka.
Jag tror att största anledningen till förlusten igår var att vi av någon anledning fick för oss att försöka försvara en skör 2 - 0 ledning när det är 40 min speltid kvar. Antagligen Ante‘s fel!?
Sitt lugnt i båten, vi kommer inte kvala iår!
Tror du att panikåtgärder typ som att kicka EP och kanske även JD kommer att få Timrå på vinnarspåret igen!?
Det går väldigt lätt att sitta och gnälla, men tänk ett steg längre.
Vem eller vilka vill du ha in istället?
Vem eller vilka finns tillgängliga?
Timrå kommer (vad du än tycker) att behålla hemvändarna, möjligt att AW kommer att lämna, men i så fall frivilligt?
Timrå har det lag vi har, vi är inne i en svacka.
Jag tror att största anledningen till förlusten igår var att vi av någon anledning fick för oss att försöka försvara en skör 2 - 0 ledning när det är 40 min speltid kvar. Antagligen Ante‘s fel!?
Sitt lugnt i båten, vi kommer inte kvala iår!
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Bara att hoppas att det går bra idag.
Annars lär väl "gnällbältet" innefatta Medelpad också?
Annars lär väl "gnällbältet" innefatta Medelpad också?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9682}: Jag förstår att du är orolig!
Inte kul att se favoritlaget i formsvacka.😂
Inte kul att se favoritlaget i formsvacka.😂
+ 3
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
{297}: är det din idol som du har på profilbilden?😭
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
Jag tycker att Skellefteå, Växjö, Färjestad och Rögle är minst ett par snäpp bättre än oss.
Frölunda har vi konstigt nog haft lättare emot, men kan ju också vara en ren tillfällighet?
Sen tycker jag att vi bör kunna rubba Örebro, men med senaste 2 matcher på näthinnan så vete fan!?
Ante och grabbarna har ju iofs några dagar på sig att åtgärda brister.
Förhoppningsvis är Lyytinen och Didde, eller åtminstone någon av dem tillbaks då?
Frölunda har vi konstigt nog haft lättare emot, men kan ju också vara en ren tillfällighet?
Sen tycker jag att vi bör kunna rubba Örebro, men med senaste 2 matcher på näthinnan så vete fan!?
Ante och grabbarna har ju iofs några dagar på sig att åtgärda brister.
Förhoppningsvis är Lyytinen och Didde, eller åtminstone någon av dem tillbaks då?
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
Reign in red: Bara att hoppas att han har flytet med sig och gör det bra. Risken finns annars att han försatt sin chans!?
Go Timrå go!❤️🤍❤️
Go Timrå go!❤️🤍❤️
+ 3
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
Bragd-Birger: Ja, jag vill se H - H - H i andra kedjan.
Flytta ner MPS, han jobbar på bra, men är inte ett dyft produktiv, passar därför endast i brunkarkedjor.
Nya finnen skulle enligt Ante börja i 3:e eller 4:e till en början, tror han kan bli nyttig framöver.
Ska vi kunna ta poäng mot Skellett så kan vi inte ge dom något gratis!
Stenhårt defensivt arbete är vad som gäller!
Men konstigare saker har ju hänt, vi är ALDRIG chanslösa!
❤️🤍❤️
Flytta ner MPS, han jobbar på bra, men är inte ett dyft produktiv, passar därför endast i brunkarkedjor.
Nya finnen skulle enligt Ante börja i 3:e eller 4:e till en början, tror han kan bli nyttig framöver.
Ska vi kunna ta poäng mot Skellett så kan vi inte ge dom något gratis!
Stenhårt defensivt arbete är vad som gäller!
Men konstigare saker har ju hänt, vi är ALDRIG chanslösa!
❤️🤍❤️
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
O.J skadad.
"Johansson träffades av en puck på foten i bortamatchen mot Kristianstad och han kan bli borta i mellan fyra och åtta veckor, enligt prognosen".
Så då kan vi glömma honom ett tag.
"Johansson träffades av en puck på foten i bortamatchen mot Kristianstad och han kan bli borta i mellan fyra och åtta veckor, enligt prognosen".
Så då kan vi glömma honom ett tag.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Patrick Polly: Ja, dessutom är han livrädd att ta timeout!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Vill inte förringa det dåliga spelet/insatsen igår, men Rögle var riktigt bra deras målvakt inkluderad.
Jag tror att det blir svårt att ha Rögle bakom oss i topp 6 striden?
Vi får nog försöka "snuva" Örret' istället.
Återgår vi till matchen så är det ju helt obegripligt att man kan göra säsongens bästa match för att sen 5 dagar senare göra säsongens sämsta!🤢
Bläh!🤮
Jag tror att det blir svårt att ha Rögle bakom oss i topp 6 striden?
Vi får nog försöka "snuva" Örret' istället.
Återgår vi till matchen så är det ju helt obegripligt att man kan göra säsongens bästa match för att sen 5 dagar senare göra säsongens sämsta!🤢
Bläh!🤮
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Bara lugn!
Fortfarande chans att vi vinner med 5-2!🙂
Fortfarande chans att vi vinner med 5-2!🙂
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Vi slapp tydligen avstängning på Svensson iallafall och det tyder väl på att även den 5:an var felbedömd!🤢
Klen tröst vart fan tog våra poäng vägen!?
Skulle ju ha vart 3, inte 1!🤢
Klen tröst vart fan tog våra poäng vägen!?
Skulle ju ha vart 3, inte 1!🤢
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: "Johansson 3 poäng ikväll, om det är samme Johansson på alla poäng."
Kalle Johansson 3 poäng
OJ 0 poäng
Kalle Johansson 3 poäng
OJ 0 poäng
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag tror och hoppas att vi är ett jävla tungt lag när vi kommer till slutspel, tror även att i inget lag kommer att önska att möta Timrå!?
Nu börjar vi med att utkräva hämnd på de svartvita blindgångarna och mosa ner Röggle i skiten där dom hör hemma!
Okej ni får tycka att jag Jinxar, men gör vi en lika bra match som mot Färjestad, så vinner vi 9 av 10 ggr!❤️🤍❤️
Nu börjar vi med att utkräva hämnd på de svartvita blindgångarna och mosa ner Röggle i skiten där dom hör hemma!
Okej ni får tycka att jag Jinxar, men gör vi en lika bra match som mot Färjestad, så vinner vi 9 av 10 ggr!❤️🤍❤️
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9908}: lite Ryssland över detta!🤢
Det här är förjävligt milt talat!🤢🤢🤢🤮
Det här är förjävligt milt talat!🤢🤢🤢🤮
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
OlliJanne: jag misstänker starkt mutor/matchfixning!
Känns osannolikt att domarna kan vara så jävla fucking inkompetenta!🤢🤢🤢
Det är ta mig fan skandal, vi gör våran bästa match på hela säsongen och "belönas" med att bli straffknullade i röven!🤮🤮🤮🤮
Känns osannolikt att domarna kan vara så jävla fucking inkompetenta!🤢🤢🤢
Det är ta mig fan skandal, vi gör våran bästa match på hela säsongen och "belönas" med att bli straffknullade i röven!🤮🤮🤮🤮
+ 10
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-01-07
{9386}: Ja, risken är stor.
Men jag tycker vi gör ett försök ändå!🙂
Men jag tycker vi gör ett försök ändå!🙂
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-01-05
{297}: OJ platsar som sagts knappt i en fjärdekedja i HA.
Borde isåfall bara bli bänknötare/båsdörrsöppnare hos oss!
Jag tror också mer på Värmhed isåfall.
Borde isåfall bara bli bänknötare/båsdörrsöppnare hos oss!
Jag tror också mer på Värmhed isåfall.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-01-05
EXPLORERSMÅLAND: Hade för mycke blod i spritomloppet!🤣
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-01-05
bar mofftak: Det är ju som alla vet större risk för skador när man måste belasta vissa nyckelspelare hårdare!
Men vi får hoppas att vi slipper fler skador ikväll.
Dessutom hoppas jag även på seger, borde inte va omöjligt om vi har marginalerna på vår sida!👍
Men vi får hoppas att vi slipper fler skador ikväll.
Dessutom hoppas jag även på seger, borde inte va omöjligt om vi har marginalerna på vår sida!👍
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-01-03
{9566}: Ja, håller med om att Alvarez är bättre, men han är en typisk "brunkare" och passar inte i uppsättning 1 eller 2.
Vill hellre se Hartman uppflyttad!
Vill hellre se Hartman uppflyttad!
+ 5
Föregående · 17 · Nästa
Han får göra hur många han vill, bara Timrå får fler!🙂