Historik
Föregående · 18 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: "Bra idé. Så kan vi som inte känner att vi måste avsluta varje inlägg med hjärtsmileysar vara kvar här."
Jag lägger in mina röd o vita hjärtan för att markera att jag älskar Timrå IK, och jag gör det utan att behöva fråga eller ta skit från dig!
Om du tar väldigt illa upp, så skrolla för helvete förbi.
❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍
Jag lägger in mina röd o vita hjärtan för att markera att jag älskar Timrå IK, och jag gör det utan att behöva fråga eller ta skit från dig!
Om du tar väldigt illa upp, så skrolla för helvete förbi.
❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: "Vaddå "håller på"? Jag kan inte hjälpa att andra är idioter"
Ännu ett exempel på att hålla sig för mer än andra.
Om jag får gissa så var du en mobbare i skolan och befäl i det militära?
Men vi slutar nu, jag är inte på nåt sätt intresserad av att fylla HS med tjafs!
Ber om ursäkt om jag klev herrn på tårna!
Jag älskar Timrå?❤️🤍❤️
Ännu ett exempel på att hålla sig för mer än andra.
Om jag får gissa så var du en mobbare i skolan och befäl i det militära?
Men vi slutar nu, jag är inte på nåt sätt intresserad av att fylla HS med tjafs!
Ber om ursäkt om jag klev herrn på tårna!
Jag älskar Timrå?❤️🤍❤️
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Charliejfz: Tror du glömde Mike Nomad som rådgivare han vet ju alltid bäst!?😂
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9682}: Helt säker på att du älskar TIK, men du törs inte erkänna!😻
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9682}: Nej, har slutat med sån skit!
Jag unnar dig att dela våra framgångar när du själv inte har ett lag som platsar!
Gott Nytt år, so sagt!🙂
Jag unnar dig att dela våra framgångar när du själv inte har ett lag som platsar!
Gott Nytt år, so sagt!🙂
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9682}: Förlåt Ove!
Vill naturligtvis önska dig och alla andra stora TIK supportrar Gott Nytt År!💥💥💥💥❤️🤍❤️💥💥💥💥
Vill naturligtvis önska dig och alla andra stora TIK supportrar Gott Nytt År!💥💥💥💥❤️🤍❤️💥💥💥💥
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9682}: Svårt att se att en dÖ-vikare skulle kunna bli dummare!?😝🤣😭
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Ni får tro vad ni vill om Rindell, jag tror iallafall på honom!
Stor rink är han inte van vid, inte heller Timrås spelmetodik.
Han kommer att bli nyttig i framförallt anfallsspelet!
Dessutom är han ung och utvecklingsbar.
Lita på Kapanen!⭐
Stor rink är han inte van vid, inte heller Timrås spelmetodik.
Han kommer att bli nyttig i framförallt anfallsspelet!
Dessutom är han ung och utvecklingsbar.
Lita på Kapanen!⭐
+ 22
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Herminator: håller med, men tycker mer att det låter som krapp.
Men petitesser, Timrå vann och det är det enda som betyder nåt, eller hur?💥💯💥
Men petitesser, Timrå vann och det är det enda som betyder nåt, eller hur?💥💯💥
+ 2
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Olli Hahl: nej, naturligtvis är det ingen panik, men är vi ett topp 6 lag och vill fortsätta vara det så behöver vi segrar.
Kan ju inte fortsätta förlustsviten länge till.
Jag är inte orolig för kval, men slutspelsplats är ju ingen garanti, den måste vi förtjäna!
Kan ju inte fortsätta förlustsviten länge till.
Jag är inte orolig för kval, men slutspelsplats är ju ingen garanti, den måste vi förtjäna!
+ 8
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Nu gäller det!
Är vi fågel eller fisk?
Ska vi slåss om topplacering eller överlevnad?
Har egentligen bara en önskan och det är att laget verkligen gör sitt bästa. Borde räcka till poäng, helst 3!❤️🤍❤️🤍❤️
Är vi fågel eller fisk?
Ska vi slåss om topplacering eller överlevnad?
Har egentligen bara en önskan och det är att laget verkligen gör sitt bästa. Borde räcka till poäng, helst 3!❤️🤍❤️🤍❤️
+ 15
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: allvarligt talat, tror du att om det hade varit Svensson hade benen i handen hållt?😭
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: ja, God Jul önskar jag dig också!
Bara att hoppas att vi hittat tillbaks till vårat spel 26/12.
❤️🤍❤️
Bara att hoppas att vi hittat tillbaks till vårat spel 26/12.
❤️🤍❤️
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: jag förstår vad du menar, men återigen.
Om Didde offrar sig för lagets skull och "råkar" bli skadad.
Vad tycker du helt ärligt?
Om Didde offrar sig för lagets skull och "råkar" bli skadad.
Vad tycker du helt ärligt?
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: tycker du helt ärligt att det är Diddes fel att han fick en puck på handen, ja jag vet att han även fick en liknande skada förra säsongen. Jag är helt övertygad om att han ko.mer att va oersättlig när vi är i slutspel.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: Tycker ändå att handfraturer är ett bevis på att spelaren offrar sig och täcker skott!
Nån sa att han borde skaffa bättre handskar, vem vet!?
Nån sa att han borde skaffa bättre handskar, vem vet!?
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Fy fan vilken hockey abstinens som börjar infinna sig!
Drygt 2 dagar kvar!🤢
Sen är det ju lite ångest åxå!🤢
Bara att hoppas att svackan är över!?❤️🤍❤️
Drygt 2 dagar kvar!🤢
Sen är det ju lite ångest åxå!🤢
Bara att hoppas att svackan är över!?❤️🤍❤️
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Om nu idrotten överhuvudtaget har nån betydelse, varför bojkottades inte fotbolls VM i Katar?
Tycker det är en hel del dubbelmoral!
Kriget i Ukraina är naturligtvis en tragedi, jag tar också klart avstånd till allt som har med denna vansinneshandling att göra. Men som jag sagt, att blanda in en massa oväsentligheter såsom idrott etc. tycker jag är löjligt och det står jag för!
Tycker det är en hel del dubbelmoral!
Kriget i Ukraina är naturligtvis en tragedi, jag tar också klart avstånd till allt som har med denna vansinneshandling att göra. Men som jag sagt, att blanda in en massa oväsentligheter såsom idrott etc. tycker jag är löjligt och det står jag för!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Det har ju alltid varit så att USA kan göra i princip vad som helst!🤢
Kapitalet styr, det vet alla sedan gammalt!🤢🤢🤢
Kapitalet styr, det vet alla sedan gammalt!🤢🤢🤢
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
angeroath: Vi kanske ska bojkotta alla Amerikaner också med tanke på hur många dom mördat världen över!?
Orkar inte diskutera detta.
De som drabbas hårdast i kriget är ju främst de fattiga människorna i både Ryssland och Ukraina, alla dessa ÄR människor!
Denna diskussion kan fylla ett helt eget forum.
Vi fokuserar på hockeylaget Timrå istället!
Orkar inte diskutera detta.
De som drabbas hårdast i kriget är ju främst de fattiga människorna i både Ryssland och Ukraina, alla dessa ÄR människor!
Denna diskussion kan fylla ett helt eget forum.
Vi fokuserar på hockeylaget Timrå istället!
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bössa 68: "vad vet du om kriget i ukraina? Tydligen inget! Hur många barn och civila har dödats pga din putins krig? Kanske 600k skärp dej!"
Ingen ide att diskutera detta med en som inte har förmågan att tänka längre än näsan räcker!🤢
Ingen ide att diskutera detta med en som inte har förmågan att tänka längre än näsan räcker!🤢
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag är säkert ensam men jag förstår inte varför vi bojkottar Ryssland när det gäller idrott!?
Jag är helt övertygad att inte att Ukrainska folket får det bättre, inte heller att kriget tar slut snabbare.
Det är bara vanliga oskyldiga människor, idrottare m.m. som drabbas. Putin bryr sig inte!
Jag är helt övertygad att inte att Ukrainska folket får det bättre, inte heller att kriget tar slut snabbare.
Det är bara vanliga oskyldiga människor, idrottare m.m. som drabbas. Putin bryr sig inte!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Läckert mål av Axel Rindell!❤️🤍❤️
twitter.com/NLGrowlers/status/1586464460470124545?t=eAQuMipcI3mSZE9xRU-G8A&s=19
twitter.com/NLGrowlers/status/1586464460470124545?t=eAQuMipcI3mSZE9xRU-G8A&s=19
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9829}: "det går fort i hockeyn.. 3 förluster till då man är i botten."
Nu förutsätter du att alla bottenlag vinner samtidigt som Timrå förlorar 3 matcher vilket ärhelt osannolikt om du frågar mig, men inte omöjligt.
Jag tror inte att det står och faller med 3 förluster, men laget måste börja spela hockey igen. Återgå till den spelstil som ger segrar.❤️🤍❤️🤍❤️
Nu förutsätter du att alla bottenlag vinner samtidigt som Timrå förlorar 3 matcher vilket ärhelt osannolikt om du frågar mig, men inte omöjligt.
Jag tror inte att det står och faller med 3 förluster, men laget måste börja spela hockey igen. Återgå till den spelstil som ger segrar.❤️🤍❤️🤍❤️
+ 6
Föregående · 18 · Nästa