Historik
Föregående · 19 · Nästa
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Jåkkinen: Tyvärr måste jag säga att han inte duger i SHL heller!🤢
Det räcker inte att endast göra 2 - 3 smörpass och missa ett par öppna kassar, för att i resten av matchen vara helt osynlig.
Vi behöver backar som är bra om JD ska kunna briljera.
Tycker dock att det är för tidigt att döma ut laget.
"Det är aldrig försent att ge upp!"❤️🤍❤️🤍❤️
Det räcker inte att endast göra 2 - 3 smörpass och missa ett par öppna kassar, för att i resten av matchen vara helt osynlig.
Vi behöver backar som är bra om JD ska kunna briljera.
Tycker dock att det är för tidigt att döma ut laget.
"Det är aldrig försent att ge upp!"❤️🤍❤️🤍❤️
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Labban: Får den uppfattningen att när vi skjuter skott som inte går fram får motståndarna chansen att rensa undan pöcken. I PP så är så är det ju en klar nackdel och det tror jag är största anledningen till att det går så dåligt i den spelformen. Vi måste hitta ett sätt att få igenom skotten och alltid skjuta när det inträffar, annars finns det väl inget annat än att spela runt med tålamod och trötta ut försvararna.
❤️🤍❤️🤍❤️
❤️🤍❤️🤍❤️
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Zäta75: "Vi skulle behöva titta lite på Marockos fotbollslag. De slog ut Spanien och nyss Portugal och är första afrikanska lag i semifinal i vm någonsin. Vilka kämpar!"
Lämna "bensparkarna" utanför tack, det är hockey vi snackar här!🤢
Lämna "bensparkarna" utanför tack, det är hockey vi snackar här!🤢
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Zäta75: Håller inte med när det gäller Brynäs matchen.
Trots att vi spelade dåligt så var det en stor portion otur som avgjorde. Med lite flyt så hade vi lika gärna ha tagit de 3 poängen.
Men idag måste vi skärpa oss rejält och framför allt inte lämna handikapp. Om inte så blir vi uppLeksad igen av Masarna!🤢
Trots att vi spelade dåligt så var det en stor portion otur som avgjorde. Med lite flyt så hade vi lika gärna ha tagit de 3 poängen.
Men idag måste vi skärpa oss rejält och framför allt inte lämna handikapp. Om inte så blir vi uppLeksad igen av Masarna!🤢
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Jag tycker att det är jävligt dåligt av i stort sett alla av er att använda orden usel och uselt!🤢
TIK är varken usel eller uselt, när det gäller Brynäs matchen, så kan väl alla hålla med om att "allt" avgjordes de första 6 minuterna när dom fick in ett turmål samt även ett powerplay dito.
Det är som alla vet mycket små marginaler denna säsong, för att använda en klyscha.
Alla lag har "plattmatcher", det är oundvikligt.
Denna säsong är otroligt jämn, och som många redan sagt, så kan alla lag slå alla.
Till alla som är rädd för kval säger jag, sluta oroa er!
Jag tror inte på guld i år, men är säker på att det blir slutspel, allt annat är osannolikt.
❤️🤍❤️🤍❤️
TIK är varken usel eller uselt, när det gäller Brynäs matchen, så kan väl alla hålla med om att "allt" avgjordes de första 6 minuterna när dom fick in ett turmål samt även ett powerplay dito.
Det är som alla vet mycket små marginaler denna säsong, för att använda en klyscha.
Alla lag har "plattmatcher", det är oundvikligt.
Denna säsong är otroligt jämn, och som många redan sagt, så kan alla lag slå alla.
Till alla som är rädd för kval säger jag, sluta oroa er!
Jag tror inte på guld i år, men är säker på att det blir slutspel, allt annat är osannolikt.
❤️🤍❤️🤍❤️
+ 11
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Skaderisken samt att jag anser risken är stor att spelarnas fokus på SHL minskar. Möjligen om man passar på att spela med bänknötare och juniorer.
Dessutom har jag hört att det inte ligger några pengar i det, är väl bara vinnarna som kan kamma hem några stålar, när kostnader för resor, logi etc. är betalda?
Nä, skrota skiten och kör fulla omgångar i SHL istället!
Dessutom har jag hört att det inte ligger några pengar i det, är väl bara vinnarna som kan kamma hem några stålar, när kostnader för resor, logi etc. är betalda?
Nä, skrota skiten och kör fulla omgångar i SHL istället!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Med full förståelse för att folk gillar fotboll och andra urtråkiga sporter.
Kan vi inte slippa inlägg av sådant i detta forum?
"jag mår illa!" Om man får citera Uggla!?🤢
Gällande CHL, så kommer vi med stor säkerhet att va med på den skiten nästa år, om vi fortsätter att spela bra? Känns som att högst 6:e plats i grundspelet är att föredra, så slipper vi skiten!🤢
Kan vi inte slippa inlägg av sådant i detta forum?
"jag mår illa!" Om man får citera Uggla!?🤢
Gällande CHL, så kommer vi med stor säkerhet att va med på den skiten nästa år, om vi fortsätter att spela bra? Känns som att högst 6:e plats i grundspelet är att föredra, så slipper vi skiten!🤢
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
{9829}: Tror att jag kollade på en annan match!?
Jag såg en match som likaväl kunnat slutat med 3 poäng eller 0 poäng. Okej dom hade stort övertag i skott på mål, men i stort sett ganska ofarliga. Kollar man vassa chanser så tycker jag att det var ganska jämnt.
Domarna förstörde tyvärr även denna match, då man plockar utvisningar för ingenting. Trots det så blev det ganska rättvist ändå.
Vi hade inte rätta flytet idag helt enkelt.
Nästa gång tar vi dom!👍
Jag såg en match som likaväl kunnat slutat med 3 poäng eller 0 poäng. Okej dom hade stort övertag i skott på mål, men i stort sett ganska ofarliga. Kollar man vassa chanser så tycker jag att det var ganska jämnt.
Domarna förstörde tyvärr även denna match, då man plockar utvisningar för ingenting. Trots det så blev det ganska rättvist ändå.
Vi hade inte rätta flytet idag helt enkelt.
Nästa gång tar vi dom!👍
+ 5
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
{9386}: Undrar om det blir 0 - 5, eller 1 - 5 idag!?🙂
3 poäng oavsett, det är ju det som räknas!❤️🤍❤️
3 poäng oavsett, det är ju det som räknas!❤️🤍❤️
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Brodda13: alltså, hur kan man bara vara så jävla naiv och martyr!🤢
Tycker det är oerhört barnsligt och naivt att säga "han ratade Timrå och då är han inte välkommen"!
Jag blir uppriktigt besviken på detta inskränkta sätt att resonera. "Alla" vet ju varför han lämnade!?
Han ville ju ha en större roll, men det gick ju som det gick som alla vet.
Jag säger välkommen tillbaks Fille!
Håller tummarna för att det blir så!👍
Tycker det är oerhört barnsligt och naivt att säga "han ratade Timrå och då är han inte välkommen"!
Jag blir uppriktigt besviken på detta inskränkta sätt att resonera. "Alla" vet ju varför han lämnade!?
Han ville ju ha en större roll, men det gick ju som det gick som alla vet.
Jag säger välkommen tillbaks Fille!
Håller tummarna för att det blir så!👍
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2022-12-01
DJ Hemp: skiter högaktningsfullt i "pissig" fotboll!🤮
Sitter bara å njuter av denna bild!💥❤️🤍❤️💥
Sitter bara å njuter av denna bild!💥❤️🤍❤️💥
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2022-12-01
{9386}: hur mår du? Inte vanligt att du "jinxar"!
Har du hög feber, ska jag ringa ambulansen!?😂🤣😭
Men skämt o sido, jag håller med. Fast jag tror det blir mål snålare?
3 - 1, MPS kommer sin "vana trogen" att sätta 3:an i tom bur när Glenningarna tagit ut målisen!❤️🤍❤️
Har du hög feber, ska jag ringa ambulansen!?😂🤣😭
Men skämt o sido, jag håller med. Fast jag tror det blir mål snålare?
3 - 1, MPS kommer sin "vana trogen" att sätta 3:an i tom bur när Glenningarna tagit ut målisen!❤️🤍❤️
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
sargad: från ST: "Båda spelarna undersöktes under onsdagen, men ännu finns inget besked om hur allvarliga skadorna är.
– De missar med säkerhet kvällens match, säger lagläkaren Christian Johansson som vidare meddelar att de väntas få svar på undersökningarna under torsdagen."
Kan bli tufft ikväll, men som vanligt tror jag på seger 3 - 1.❤️🤍❤️
– De missar med säkerhet kvällens match, säger lagläkaren Christian Johansson som vidare meddelar att de väntas få svar på undersökningarna under torsdagen."
Kan bli tufft ikväll, men som vanligt tror jag på seger 3 - 1.❤️🤍❤️
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9829}: vad sägs om Weddas perfekta lyftning då?
En helt perfekt serverad "macka", Hallonet behövde inte ens sikta!💯
En helt perfekt serverad "macka", Hallonet behövde inte ens sikta!💯
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: skäms lite att erkänna att jag inte fattade galoppen!🤢 "Kulltorps skämt om Woods flög visst över trädtopparna för dig?".
Det var ju inte bara nåt enstaka träd, det var ju skogar "Woods".
Förövrigt är det väl som han sa, måste väl ingå i SCA dealen?
❤️🤍❤️
Det var ju inte bara nåt enstaka träd, det var ju skogar "Woods".
Förövrigt är det väl som han sa, måste väl ingå i SCA dealen?
❤️🤍❤️
+ 4
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
Karlsson74: stor risk att det går åt helvete ikväll.
Men hoppas ju naturligtvis på motsatsen!
Här får ni några synonymer att använda i värsta fall! 😀
www.typkanske.se/synonym/usel
Men hoppas ju naturligtvis på motsatsen!
Här får ni några synonymer att använda i värsta fall! 😀
www.typkanske.se/synonym/usel
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: You Wish! Han är väl skadad i minst en månad!?
Tror vi i första hans behöver en allround back med bra offensiva egenskaper.
Laget saknar La Leggia's offensiva kapacitet, dock inte resten.
Lyytinen och Eronen skulle ges större förtroende offensivt.
Men som sagt, skulle behöva nån back som är ännu bättre på att hitta "rätt" blad vid rätt tillfälle.
Tror vi i första hans behöver en allround back med bra offensiva egenskaper.
Laget saknar La Leggia's offensiva kapacitet, dock inte resten.
Lyytinen och Eronen skulle ges större förtroende offensivt.
Men som sagt, skulle behöva nån back som är ännu bättre på att hitta "rätt" blad vid rätt tillfälle.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: Oppps! Nej inga cellstoffstinkande MoDoidioter tack!🤢
+ 1
Föregående · 19 · Nästa