Historik
Föregående · 22 · Nästa
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Sputnik: Finns tyvärr inget sådant i Snushanes värld!🤢
+ 2
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Ser att Malmö är 3:e bästa lag i PP statistiken!
Gäller att skärpa sig, MÅSTE sluta att ta meningslösa utvisningar!
En positiv sak till i matchen mot Leksand, Erixon tog inte sin obligatoriska meninglösa utvisning! Trendbrott? Hoppas!😊
Krossa Malmö!💗🤍💗
Gäller att skärpa sig, MÅSTE sluta att ta meningslösa utvisningar!
En positiv sak till i matchen mot Leksand, Erixon tog inte sin obligatoriska meninglösa utvisning! Trendbrott? Hoppas!😊
Krossa Malmö!💗🤍💗
+ 3
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Tom Topp: Ja, tycker man borde kunna se något positivt, tråkigt när allt måste va nattsvart!
Säsongen är ung och laget är på väg åt rätt håll!
Vi är besvikna på återvändarna, men det kommer att bli bättre.
Tänk positivt så blir ångesten lättare att hantera!
Timrå IK! Röd o Vit Hockeydynamit! 💖🤍💖
Säsongen är ung och laget är på väg åt rätt håll!
Vi är besvikna på återvändarna, men det kommer att bli bättre.
Tänk positivt så blir ångesten lättare att hantera!
Timrå IK! Röd o Vit Hockeydynamit! 💖🤍💖
+ 6
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
DenRöda: Äntligen en med framåtanda!😊
Jävligt trött på alla medgångssupportrar i detta forum, verkar som om dom "måste" spy galla oavsett hur matchbilden ser ut!🤢
Är det möjligen ett sätt att dämpa ångesten eller har sobrilen tagit slut? Kanske både och?
Det är varken bra eller kul att förlora matcher och jag önskar också vassare anfallsspel, Men faktum är att vi tar ett ordentligt kliv framåt denna match, men det blundar man för!🤢
Vill påstå att denna match är säsongens bästa hittills och ett stort kliv framåt.
Oerhört jämnt och små marginaler som avgör.
Hade lika gärna kunnat va 3 poäng till Timrå. Leksand hade marginalerna på sin sida, inte Timrå, tyvärr.
Gällande utvisningarnas vara eller inte vara vill jag inte yttra mig om, men även om Leksingarna inte gjorde mål, så hade de naturligtvis betydelse på matchens utveckling i stort.
Jag förstår inte vad som driver er "medgångssupportrar" framåt?
Naturligtvis så måste man få ge konstruktiv kritik, men att gapa och skrika samt ge sig på vissa individer och kräva av gång etc. är ju bara löjligt, "sandlådenivå" vill jag påstå! 🤢🤢🤢
Vi har endast spelat 8 omgångar, vi har vunnit 4 av dom.
Alldeles för tidigt att ta ut kvalångest i förtur!😊
Till alla tidigare nämnda: Timrå IK behöver inte er, byt lag!🤢
Till er andra och laget: Nu kör vi över Malmö imorgon! 💗🤍💗
Jävligt trött på alla medgångssupportrar i detta forum, verkar som om dom "måste" spy galla oavsett hur matchbilden ser ut!🤢
Är det möjligen ett sätt att dämpa ångesten eller har sobrilen tagit slut? Kanske både och?
Det är varken bra eller kul att förlora matcher och jag önskar också vassare anfallsspel, Men faktum är att vi tar ett ordentligt kliv framåt denna match, men det blundar man för!🤢
Vill påstå att denna match är säsongens bästa hittills och ett stort kliv framåt.
Oerhört jämnt och små marginaler som avgör.
Hade lika gärna kunnat va 3 poäng till Timrå. Leksand hade marginalerna på sin sida, inte Timrå, tyvärr.
Gällande utvisningarnas vara eller inte vara vill jag inte yttra mig om, men även om Leksingarna inte gjorde mål, så hade de naturligtvis betydelse på matchens utveckling i stort.
Jag förstår inte vad som driver er "medgångssupportrar" framåt?
Naturligtvis så måste man få ge konstruktiv kritik, men att gapa och skrika samt ge sig på vissa individer och kräva av gång etc. är ju bara löjligt, "sandlådenivå" vill jag påstå! 🤢🤢🤢
Vi har endast spelat 8 omgångar, vi har vunnit 4 av dom.
Alldeles för tidigt att ta ut kvalångest i förtur!😊
Till alla tidigare nämnda: Timrå IK behöver inte er, byt lag!🤢
Till er andra och laget: Nu kör vi över Malmö imorgon! 💗🤍💗
+ 14
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
{9908}: Synd! Tycker att du är en av de mest sympatiska här i HS.
Tycker att det är jävligt jobbigt med dom som tror att man når framgång genom att pissa på sitt favoritlag!🤢
Ha de bra, hoppas du återkommer!🙂👍
Tycker att det är jävligt jobbigt med dom som tror att man når framgång genom att pissa på sitt favoritlag!🤢
Ha de bra, hoppas du återkommer!🙂👍
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Skellefteå - TIK imorgon.
Enkel match 0 - 6 och 6 poäng intjänat!🙂👍
Röd o vit hockedynamit!🙂💥💥💥💥💯💥💥💥💥
Enkel match 0 - 6 och 6 poäng intjänat!🙂👍
Röd o vit hockedynamit!🙂💥💥💥💥💯💥💥💥💥
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Kulltorp: Är lite förvånad! Tycker att senaste matchen är ett fall framåt. Vi vinner skottstatistiken stort, vi har i och försig hemmaplan, men ändå som sagt betydligt bättre än matchen mot HV!
Vill inte säga att det var perfekt, men man måste även inse att vi spelade mot regerande mästarna!
Det här kommer att bli bra! Ge det lite tid, och som nån sa, "vänta till 12:e omgången innan du sågar"
Jag är inte orolig!🙂
💥❤️🤍❤️🤍❤️💥
Vill inte säga att det var perfekt, men man måste även inse att vi spelade mot regerande mästarna!
Det här kommer att bli bra! Ge det lite tid, och som nån sa, "vänta till 12:e omgången innan du sågar"
Jag är inte orolig!🙂
💥❤️🤍❤️🤍❤️💥
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Jag köpte XXL och dom passade bra. Brukar normalt tycka att 3XL funkar b a på mig, då jag uppskattar att inte alla "bilringarna" syns så tydligt!🙂
Så jag upplever dom som rymliga.👍
Så jag upplever dom som rymliga.👍
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
hockeyärnice: Behövs pengar till en bra back!
Men som det ser ut nu kanske det behövs en "måltjuv" åxå!?😅
Men som det ser ut nu kanske det behövs en "måltjuv" åxå!?😅
+ 1
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2022-09-24
{9386}: Ja, hoppet är det första som överger en!?😂
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: kanske fel att nämna en jantelagen, men den har ett starkt grepp.
Iallafall, så verkar det väldigt svårt att ta medgång utan att "riskera" åtföljder.
Fira nu, var glad, vi har vunnit 3 p.
TIK är bästa laget! ❤️🤍❤️🤍❤️
Iallafall, så verkar det väldigt svårt att ta medgång utan att "riskera" åtföljder.
Fira nu, var glad, vi har vunnit 3 p.
TIK är bästa laget! ❤️🤍❤️🤍❤️
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: tro inte att du är mer för andra.….…
Jag kan ha fel, men då får du överbevisa mig!?🙂
Jag kan ha fel, men då får du överbevisa mig!?🙂
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tråkigt att det gått så långt att supportrar inte kan ta till sig och våga hoppas!
Verkar som om "jantelagen" och skrock har ett fast grepp om TIK supportrarna?
TIK förlorar inte pga man skriver " i kväll tar vi 3 poäng"! Verkar som om många tror det!?
Jag har själv provat att laborera hit och dit, Bla har jag testat att ha på mig min matchtröja anno 2007. Det första som hände var att TIK förlorade 3 matcher på raken. Nästa match gav jag fan i matchtröjan och då blev det vinst. Matchen därpå så tog jag åter på min tröjan och förvånande nog så vann vi igen.
Slutsats: Det spelar fan ingen roll om man "jinxar" eller är överdrivet negativ. Dessutom så skiter lagen i vilka "trasor" man har på sig!
TIK kommer att hamna topp 6 i SHL i år!
Verkar som om "jantelagen" och skrock har ett fast grepp om TIK supportrarna?
TIK förlorar inte pga man skriver " i kväll tar vi 3 poäng"! Verkar som om många tror det!?
Jag har själv provat att laborera hit och dit, Bla har jag testat att ha på mig min matchtröja anno 2007. Det första som hände var att TIK förlorade 3 matcher på raken. Nästa match gav jag fan i matchtröjan och då blev det vinst. Matchen därpå så tog jag åter på min tröjan och förvånande nog så vann vi igen.
Slutsats: Det spelar fan ingen roll om man "jinxar" eller är överdrivet negativ. Dessutom så skiter lagen i vilka "trasor" man har på sig!
TIK kommer att hamna topp 6 i SHL i år!
+ 5
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
3 saker:
1: Vi spöar guldfavoriterna!
2: Backar o målvakt gör sitt med bravur!
3: Inga skadade spelare.
Känner ingen ångest för ev. kval, för det blir slutspel i år!
Väl där, kan det bära hur långt som helst!🙂
1: Vi spöar guldfavoriterna!
2: Backar o målvakt gör sitt med bravur!
3: Inga skadade spelare.
Känner ingen ångest för ev. kval, för det blir slutspel i år!
Väl där, kan det bära hur långt som helst!🙂
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9566}: Det enda som betyder nåt är ju att vi ska gå till slutspel, sen vet ju alla av erfaren att det blir 4 raka hela vägen till GULDET!💥💯❤️🤍❤️🤍❤️💯💥
+ 3
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
Erol Ateceae: 2 saker:
Rädd för att alla ska bedöma mig som okunnig, men hur lägger man in en ny tråd?
Jag kan svara, men vet inte hur jag gör för att lägga ett nytt "topic".
Jag är inte född -99, då skulle jag troligtvis veta hur man gör.
Fyller 60 i år född 1962 med andra ord.
Tacksam för hjälp!
Timrå tar GULD, bara så ni vet det!
Om inte i år, så nästkommande 2.
Timrå! 💥💯❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️💯💥
Rädd för att alla ska bedöma mig som okunnig, men hur lägger man in en ny tråd?
Jag kan svara, men vet inte hur jag gör för att lägga ett nytt "topic".
Jag är inte född -99, då skulle jag troligtvis veta hur man gör.
Fyller 60 i år född 1962 med andra ord.
Tacksam för hjälp!
Timrå tar GULD, bara så ni vet det!
Om inte i år, så nästkommande 2.
Timrå! 💥💯❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️💯💥
+ 14
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
{9682}: jag vill inget illa.
Generös inbjudan till att bli supporter till ett lag med framåtanda bara!🥰
Generös inbjudan till att bli supporter till ett lag med framåtanda bara!🥰
+ 5
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
{9682}: jag har sagt det förut, men upprepar igen.
Ove, byt lag så kommer du att må bättre!🙂
Köp gärna säsongskort åxå!💥❤️🤍❤️💥
Ove, byt lag så kommer du att må bättre!🙂
Köp gärna säsongskort åxå!💥❤️🤍❤️💥
+ 4
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
{9682}: framgångsrikt, eller hur?
Hur är det med Modos framgångar?😉
Hur är det med Modos framgångar?😉
+ 1
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
{9682}: Mitt nick har endast med travhästen Zoogin att göra, hade förhoppningar att han skulle vinna Elitloppet -99.
Men det sket sig!
Är nog inte mer korkad än normalt, kanske lite provocerande?
Men det sket sig!
Är nog inte mer korkad än normalt, kanske lite provocerande?
+ 2
Föregående · 22 · Nästa