Historik
Föregående · 23 · Nästa
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
{297}: Nja, personligen så är Löven mitt favoritlag denna säsong i HA.👍
Kan varken unna "pest" (Aphuset) eller "kolera" (Mo Do),
att få komma in i "finrummet", fast Löven spelare är farliga att möta, dom alla vet!🤢
Kan varken unna "pest" (Aphuset) eller "kolera" (Mo Do),
att få komma in i "finrummet", fast Löven spelare är farliga att möta, dom alla vet!🤢
+ 2
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
{9908}: Jag tror att även Wedin har missvisande stor skadebenägenhet.
Jag tror och hoppas att det är axeln som spökat mestadels och den har ju opererats nu.
Enligt läkaren så är axeln permanent fixad nu.
Jag tror att Wedin kommer att bli Timrås största utropstecken kommande säsong!?🙂👍
Jag tror och hoppas att det är axeln som spökat mestadels och den har ju opererats nu.
Enligt läkaren så är axeln permanent fixad nu.
Jag tror att Wedin kommer att bli Timrås största utropstecken kommande säsong!?🙂👍
+ 12
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
Pyrret: Tror att vi är kraftigt underskattade?
Våran lagkänsla och sammanhållning är säkert inget som "experterna" tagit med i beräkningen.
Jag tror att topp 6 är inom räckhåll, och väl där kan det i finalspelet gå hur långt som helst!❤️🤍❤️
Våran lagkänsla och sammanhållning är säkert inget som "experterna" tagit med i beräkningen.
Jag tror att topp 6 är inom räckhåll, och väl där kan det i finalspelet gå hur långt som helst!❤️🤍❤️
+ 5
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
{9682}: Nä, Modoidioter är så jävla snikna!
Swisha 54:-, du älskar ju TIK!🙂
Swisha 54:-, du älskar ju TIK!🙂
+ 2
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
{9682}: Möjligheten finns och så länge ingen kan bevisa att jag har fel så väljer jag att tro på det!👍💥💯
Modo däremot kommer INTE att spela i "finrummet" nästa säsong heller!😅🤣😭
Modo däremot kommer INTE att spela i "finrummet" nästa säsong heller!😅🤣😭
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9682}: nä nu har du missuppfattat allt!
Ni platsade ju inte, men ni var ju inte så dåliga som väntat.
Ni slog ju Hudik!😂
Grattis!👍
Ni platsade ju inte, men ni var ju inte så dåliga som väntat.
Ni slog ju Hudik!😂
Grattis!👍
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Smetovish: Håller med!
En positiv person mår bättre än en negativ alla dagar i veckan.
Sikta högt! Går det åt helvete så gör det det oavsett!🙂
Enda risken att vi ska behöva kvala är om vi drabbas av en massa skador, som jag ser det.
Jag tror som sagt att Wedda håller ihop, Jonte ansluter och Timrå kommer topp 6!❤️🤍❤️
En positiv person mår bättre än en negativ alla dagar i veckan.
Sikta högt! Går det åt helvete så gör det det oavsett!🙂
Enda risken att vi ska behöva kvala är om vi drabbas av en massa skador, som jag ser det.
Jag tror som sagt att Wedda håller ihop, Jonte ansluter och Timrå kommer topp 6!❤️🤍❤️
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
{9908}: ja, det kan man ju önska!
Lite synd att han inte blev kvar hos oss, tänk alla Jonte pass som han skulle kunna sprätta in.
Men jag tror ändå att vi klarar oss bra ändå, vi borde räcka till minst topp 6 om Jonte ansluter och Wedda håller ihop!🙂
Lite synd att han inte blev kvar hos oss, tänk alla Jonte pass som han skulle kunna sprätta in.
Men jag tror ändå att vi klarar oss bra ändå, vi borde räcka till minst topp 6 om Jonte ansluter och Wedda håller ihop!🙂
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
{9682}: funderar över vad du egentligen gör här?
Men inser att du måste älska TIK!😉
Du blir mer välkommen här, bara du "kryper till korset"!🙂👍
Men inser att du måste älska TIK!😉
Du blir mer välkommen här, bara du "kryper till korset"!🙂👍
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: jag vill säga att före ryktet om att Jonte skulle spela för TIK, så var det ju ytterst osannolikt att det skulle hända, men så fort det händer rakar ju sannolikheten upp till inte mindre än 100 procent så det är nästan sant att det hade hänt.
Men bara nästan sant. Det är det som är så konstigt?
Men bara nästan sant. Det är det som är så konstigt?
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
{9630}: jag tror att bilden lagts ut medvetet för att locka fler till ladan på onsdag?
Isåfall, smart upplägg!🥃
Isåfall, smart upplägg!🥃
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
{9630}: men det är ju tveklöst Jontes hjälm.
Även om han bara är där för att träffa kompisar och träna, så förstår jag inte varför just denna bild lagts ut?
Måste finnas nån anledning.
Tror han klar till 100%!🙂👍
Även om han bara är där för att träffa kompisar och träna, så förstår jag inte varför just denna bild lagts ut?
Måste finnas nån anledning.
Tror han klar till 100%!🙂👍
Föregående · 23 · Nästa