Historik
Föregående · 24 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: nä, det tror jag inte.
Om man får "jinxa" lite, så är jag ganska övertygad om att Jonte är väldigt lockad och sugen på att spela i TIK kommande säsong. Vore väldigt konstigt annars!?
Med andra ord: Jonte är klar!🙂
Angående Wedda, så hoppas och tror jag att han kommer att hålla ihop mycket bättre, helt utan belägg så är det väl så att axeln krånglat en längre tid, och att det är permanent fixat nu? Fotskador däremot är ju väldigt svåra att undvika.
Alltså, Timrå fixar slutspel i år!🙂👍
Om man får "jinxa" lite, så är jag ganska övertygad om att Jonte är väldigt lockad och sugen på att spela i TIK kommande säsong. Vore väldigt konstigt annars!?
Med andra ord: Jonte är klar!🙂
Angående Wedda, så hoppas och tror jag att han kommer att hålla ihop mycket bättre, helt utan belägg så är det väl så att axeln krånglat en längre tid, och att det är permanent fixat nu? Fotskador däremot är ju väldigt svåra att undvika.
Alltså, Timrå fixar slutspel i år!🙂👍
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: smaken är som sagt som baken, men att du kan total "dissa" Nannes låt förstår jag inte? Själv är jag verkligen ingen dansbands vurmare, men tycker Nannes låt har både adrenalin och puls, nackhåren reser sig varje gång jag hör den!😁
Speciellt inne på arenan med publikens hjälp!
Hur kan man gilla hårdrock och samtidigt tycka att Depeche mode är bäst!?😭
Speciellt inne på arenan med publikens hjälp!
Hur kan man gilla hårdrock och samtidigt tycka att Depeche mode är bäst!?😭
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
cloon: nä, men jag förknippar den starkt med Timrå.
Håret lyfter när man är inne på arenan och låten spelas!
Dessutom kan man ju faktiskt få publiken att fylla i på de ställen Nanne sjunger "åååå" med "timråååå", och då är det ju helt plötsligt en Timrå låt!🙂👍
Håret lyfter när man är inne på arenan och låten spelas!
Dessutom kan man ju faktiskt få publiken att fylla i på de ställen Nanne sjunger "åååå" med "timråååå", och då är det ju helt plötsligt en Timrå låt!🙂👍
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
palleparling: jag tycker att Nanne`s "vi är dom tuffaste" är den bästa låten!
Hoppas den kommer att spelas kommande säsong.
Hoppas den kommer att spelas kommande säsong.
+ 8
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
{9386}: är tyvärr inte så bevandrad i gammal engelsk punk. Clash, Sex Pistols, Ramones (men som va kanske jänkare!?)
Men allt är bättre än Depeche Mode, t.o.m. Christer Sjögren!
Men allt är bättre än Depeche Mode, t.o.m. Christer Sjögren!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
roger_sundsvall: känslolöst hyperaktivt positivspel!🤢
Nej tack!🤢🤢🤢🤢
Men bättre än Depeche mode iallafall!
Lyssna på Likström/Växelström istället!🙂👍
Nej tack!🤢🤢🤢🤢
Men bättre än Depeche mode iallafall!
Lyssna på Likström/Växelström istället!🙂👍
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Jåkkinen: tänker mig en wedda som är skadefri efter operationen.
Skadan som nu kommer eller har åtgärdats, har säkert hämmat honom ett bra tag? Har troligtvis påverkat negativt ett längre tag?
Jag tror att han kommer att va guld värd till hösten!
Bara att hoppas att jag inte har fel!?
Skadan som nu kommer eller har åtgärdats, har säkert hämmat honom ett bra tag? Har troligtvis påverkat negativt ett längre tag?
Jag tror att han kommer att va guld värd till hösten!
Bara att hoppas att jag inte har fel!?
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Villervalla: håller med fullt och fast!
Vi behöver ju inte ta guld kommande säsong.
Vi sparar det till säsong -23 -24!🙂👍
Vi behöver ju inte ta guld kommande säsong.
Vi sparar det till säsong -23 -24!🙂👍
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: först och främst: EG kommer sannolikt inte att spela i TIK nästa säsong.
Om, han skulle va aktuell så tycker jag inte att argumentet " jag gillar honom inte" håller.
Om man älskar TIK, då vill man ju (hoppas jag) att det ska gå bra för laget. Att då rata en av landets bästa backar pga att "han valde Luleå" eller " han har uttryckt sig negativt" håller inte. Absolut inte om vi vill vara ett slutspelslag till hösten.
Förstår du nu!?🙂
Om, han skulle va aktuell så tycker jag inte att argumentet " jag gillar honom inte" håller.
Om man älskar TIK, då vill man ju (hoppas jag) att det ska gå bra för laget. Att då rata en av landets bästa backar pga att "han valde Luleå" eller " han har uttryckt sig negativt" håller inte. Absolut inte om vi vill vara ett slutspelslag till hösten.
Förstår du nu!?🙂
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tåget18: tur att TIK ledningen inte bryr sig vad du tycker!🤢
Tackar man nej till en av SHL:s absolut bästa backar bara för "jag gillar honom inte", så fattar jag helt enkelt inte!?
Är du en supporter, eller är du en "Judas"!?
Tänk om, tänk rätt!
Tackar man nej till en av SHL:s absolut bästa backar bara för "jag gillar honom inte", så fattar jag helt enkelt inte!?
Är du en supporter, eller är du en "Judas"!?
Tänk om, tänk rätt!
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Hur är det med Olle Liss?
Högerskytt och sylvasst skott!
Ser honom som en drömvärvning!
Vet dock inte om han är tillgänglig?
Högerskytt och sylvasst skott!
Ser honom som en drömvärvning!
Vet dock inte om han är tillgänglig?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nä, men eftersom alla lag mer eller mindre förnyas varje år, så förstår jag inte!
Alla har ju sin rätt att tycka, men Luleå är ju ett norrlandslag, eller hur!?
Ända anledningen till att jag gör detta inlägg är att jag vill ha EG i Timrå nästa säsong!
SHL:s bästa försvar och han har mest speltid i laget.
Det säger väl allt, eller!?🙂
Alla har ju sin rätt att tycka, men Luleå är ju ett norrlandslag, eller hur!?
Ända anledningen till att jag gör detta inlägg är att jag vill ha EG i Timrå nästa säsong!
SHL:s bästa försvar och han har mest speltid i laget.
Det säger väl allt, eller!?🙂
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tror att du kört fast, som så många långsinta martyrer har gjort genom alla tider.
Vet inte vad du har i bagaget, men Luleå är trots det bästa norrländska laget och jag först inte din aggression!?
Dessutom vore EG en stark och enligt mig en stor tillgång för Timrå!
Hoppas på Guld för Luleå och EG i Timrå nästa säsong!🙂👍
Vet inte vad du har i bagaget, men Luleå är trots det bästa norrländska laget och jag först inte din aggression!?
Dessutom vore EG en stark och enligt mig en stor tillgång för Timrå!
Hoppas på Guld för Luleå och EG i Timrå nästa säsong!🙂👍
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Hej, är ny på detta forum.
Jag tycker att ni ska hålla er lugna angående Artist och LaVeggia.
Verkar inte troligt att det inte blir Timrå, det jag baserar detta på är att TIK tackar adjö till spelare och inga nya in!
Verkar klart tycker jag!
Jag tycker att ni ska hålla er lugna angående Artist och LaVeggia.
Verkar inte troligt att det inte blir Timrå, det jag baserar detta på är att TIK tackar adjö till spelare och inga nya in!
Verkar klart tycker jag!
+ 2
Föregående · 24 · Nästa