Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-01-23
Synct: Hockeysnack, betyder det att man ska älta en massa skit om ett valfritt ämne som man inte har någon som helst koll på?
En sak till, om du och några andra här tror att jag gillar FB bara för att jag använder nån emoji, så fortsätt med det.
Jag bryr mig inte!🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮
En sak till, om du och några andra här tror att jag gillar FB bara för att jag använder nån emoji, så fortsätt med det.
Jag bryr mig inte!🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮
+ 2
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-01-23
Kulltorp: Ja, behövs inte heller mer än en liten ynklig gnista för att oinsatta svallerkärringar utan belägg ska göra en höna av en fjäder!
Men jag vet ju inte ett skit om vad som "kukat" ur. Med andra ord lika mycket som nån annan.
Tycker vi ska fokusera på Hockey istället för en massa spekulationer.
Vilken match våra hjältar gjorde igår!
JJ har hittat formen och när han gjort det så är han suverän!
Wedda!
EP:s mål, var länge sen jag såg nåt liknande. Var en hel del tur med i spelet och kanske lite svagt av Brattström? Men det blev ju mål och det är ju det som räknas. Power play fortsätter att strula, känns lite som att spelarna sänker tempot rejält och även tappar fokus, oroväckande när det är just fokus som måste höjas.
Men mosar bara vi m0d0 imorgon så ser det jääävligt bra ut!
Men jag vet ju inte ett skit om vad som "kukat" ur. Med andra ord lika mycket som nån annan.
Tycker vi ska fokusera på Hockey istället för en massa spekulationer.
Vilken match våra hjältar gjorde igår!
JJ har hittat formen och när han gjort det så är han suverän!
Wedda!
EP:s mål, var länge sen jag såg nåt liknande. Var en hel del tur med i spelet och kanske lite svagt av Brattström? Men det blev ju mål och det är ju det som räknas. Power play fortsätter att strula, känns lite som att spelarna sänker tempot rejält och även tappar fokus, oroväckande när det är just fokus som måste höjas.
Men mosar bara vi m0d0 imorgon så ser det jääävligt bra ut!
+ 14
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8179}: Okej, men när släpptes biljetterna?
Kan man köpa biljetter flera veckor innan match, eller hur funkar det?
Kan man köpa biljetter flera veckor innan match, eller hur funkar det?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hej alla!
Gick in och skulle köpa 2 sittplats biljetter till derbyt på torsdag.
Ser ut som att det är helt utsålt, eller har inte biljetterna släppts än?
Jag är medlem, så jag trodde att jag skulle få chansen att köpa och har även för mig att biljetterna släpps senare?
Hoppas någon av er kan förtydliga detta?
Om det är så illa, så vill jag gärna köpa 2 biljetter om någon av er har fått förhinder.
Betalar mer än vad de kostar isåfall!?❤️🤍❤️
Gick in och skulle köpa 2 sittplats biljetter till derbyt på torsdag.
Ser ut som att det är helt utsålt, eller har inte biljetterna släppts än?
Jag är medlem, så jag trodde att jag skulle få chansen att köpa och har även för mig att biljetterna släpps senare?
Hoppas någon av er kan förtydliga detta?
Om det är så illa, så vill jag gärna köpa 2 biljetter om någon av er har fått förhinder.
Betalar mer än vad de kostar isåfall!?❤️🤍❤️
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: " Det här med ”bättre laget” är väl en definitionsfråga. Vi har bra energi men spelar som vanligt med huvudet under armen. Hur länge ska det vara ok att vi har spelare, dyra och mindre dyra, som åker runt på 60-70% kapacitet?"
Hur länge ska vi va tvungen att stå ut med ditt ältande!🤢
Hur länge ska vi va tvungen att stå ut med ditt ältande!🤢
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9829}: Hörde att Donald Trump skulle gå in som assisterande coach nästa säsong!😝
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Woody Jokinen: Låter som en typisk medgångssupporter.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Henrik_Tikare: Ja fy fan rent ut sagt!
Domarjävlarna förstör ju hela matchen!🤢🤮
Domarjävlarna förstör ju hela matchen!🤢🤮
+ 4
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Varför inte inse faktum?
Vi mötte ett Rögle som helt enkelt ÄR bättre än oss!
Dom stängde ner oss effektivt och tog till vara på chanserna.
Rögle kommer att avancera uppåt i tabellen var så säker.
TIK behöver dock ta sig i kragen!
Vi mötte ett Rögle som helt enkelt ÄR bättre än oss!
Dom stängde ner oss effektivt och tog till vara på chanserna.
Rögle kommer att avancera uppåt i tabellen var så säker.
TIK behöver dock ta sig i kragen!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
{297}: Även om jag håller med till viss del, så vad är det som blir bättre av att sitta och spy galla?
Vi har det lag vi har och har fortfarande chansen att gå till slutspel.
Om man kör din linje och sparka alla inklusive Ante, vad händer då?
Som sagt, ingen vett och/eller sans!
Mår illa!🤮
Vi har det lag vi har och har fortfarande chansen att gå till slutspel.
Om man kör din linje och sparka alla inklusive Ante, vad händer då?
Som sagt, ingen vett och/eller sans!
Mår illa!🤮
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
DenRöda: Äntligen en åsikt med vett o sans!👍
Vi kommer inte att spela kval denna säsong.
Men vi kommer inte ta guld heller.
Har vi tur får vi spela kvart eller möjligen semi, men huvudsaken är att vi klarar oss kvar.
Nästa sässe blir det åka av!❤️🤍❤️
Vi kommer inte att spela kval denna säsong.
Men vi kommer inte ta guld heller.
Har vi tur får vi spela kvart eller möjligen semi, men huvudsaken är att vi klarar oss kvar.
Nästa sässe blir det åka av!❤️🤍❤️
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Håller med majoriteten här om att Ante måste bort så snabbt som möjligt om vi vill nå slutspel.
Om inte tror jag att risken är stor att vi hamnar i ingenmansland?
Tycker att han är riktigt dålig på att coacha laget vilket är nödvändigt på denna nivå med kanske tillräckligt i HA?
Om inte tror jag att risken är stor att vi hamnar i ingenmansland?
Tycker att han är riktigt dålig på att coacha laget vilket är nödvändigt på denna nivå med kanske tillräckligt i HA?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hej, jag och dottern har biljett till matchen imorgon.
Var ett tag sedan jag såg en match live, så undrar om det är nåt man behöver tänka på?
Får man ha t.ex ha med en väska?
Tacksam för hjälp.
Var ett tag sedan jag såg en match live, så undrar om det är nåt man behöver tänka på?
Får man ha t.ex ha med en väska?
Tacksam för hjälp.
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-12-28
{9566}: Jag håller med.
Men jag tycker att JD måste få mer begränsad speltid.
Han är ju en rejäl säkerhetsrisk, men med bra (bättre) couching så borde det bli bättre.
Men jag tycker att JD måste få mer begränsad speltid.
Han är ju en rejäl säkerhetsrisk, men med bra (bättre) couching så borde det bli bättre.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
God Jul alla!🥰
Om Juel står på annandag, så får vi möjlighet att fira Ju(e)l 2 ggr!💥💥💥💥💥
Om Juel står på annandag, så får vi möjlighet att fira Ju(e)l 2 ggr!💥💥💥💥💥
+ 13
Föregående · 8 · Nästa
Fråga Donald Trump!😃