Historik
Föregående · 7 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ett jävla tjat om dessa tröjor!
Fokusera på laget istället, för mig får de spela i Åsa Nisses pyjamas bara de vinner!
Fokusera på laget istället, för mig får de spela i Åsa Nisses pyjamas bara de vinner!
+ 12
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
green: Ja, grattis!
Mycket välförtjänta svepningar av lagen som överlägset vann grundserien.
Nu hoppas jag och tror att ni täpper igen käften på Skellefteå också och går för GULD!
Har aldrig haft några känslor för Rögle, men gillar när " David slår Goliat"!
Ni har ju gjort detta till ett sevärt slutspel.
Tänk en final mellan Färgestad och Väcksjö! Fy fan va booring!
Mycket välförtjänta svepningar av lagen som överlägset vann grundserien.
Nu hoppas jag och tror att ni täpper igen käften på Skellefteå också och går för GULD!
Har aldrig haft några känslor för Rögle, men gillar när " David slår Goliat"!
Ni har ju gjort detta till ett sevärt slutspel.
Tänk en final mellan Färgestad och Väcksjö! Fy fan va booring!
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Menade i första hand i åttondelsfinalen mot Rögle. Nån sa att de billigaste biljetterna kostade ~ 500.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Håller inte med. Lägre biljettpriser ger större publik och troligen inte lägre intäkter, snarare högre skulle jag tro.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Måste väl va bättre med billigare biljetter och fylla arenan än dyra och mindre publik.
I princip alla handlar ju också i kiosken och/eller i baren.
Tycker att det vid i stort sett alla evenemang sätts alldeles för höga inträdespriser.
I princip alla handlar ju också i kiosken och/eller i baren.
Tycker att det vid i stort sett alla evenemang sätts alldeles för höga inträdespriser.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Labban: "Sedan åttondelsfinaler infördes i och med namnbytet ifrån Elitserien till SHL så har bara två lag gått vidare ifrån åttondelsfinal, via kvartsfinal till semifinal. LHC första säsongen 13/14 och Malmö säsongen 16/17. Det blir kämpigt, men inte helt omöjligt."
Med ett annat lag kanske!?
Med befintligt lag skulle det inte förvåna om vi förlorar med 2 raka i åttondelsfinalen mot m0d0!
Med ett annat lag kanske!?
Med befintligt lag skulle det inte förvåna om vi förlorar med 2 raka i åttondelsfinalen mot m0d0!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Captain Crash: "Ingen annan som noterade ett extra axelskydd på vänster axel i nåt klipp dom la ut häromveckan? Kanske skada, kanske inte, som hämmar."
Jag har inte noterat detta, men jag tror att det är hans dåliga axel som är boven.
Han klev ju nyligen också av i match, tror det va i slutet på första perioden utan att nån vet varför.
Han spelade ju efterkommande match, det kom väl aldrig fram varför han klev av?
Har själv fått axeln ur led och det gör helvetes ont!
Jag har inte noterat detta, men jag tror att det är hans dåliga axel som är boven.
Han klev ju nyligen också av i match, tror det va i slutet på första perioden utan att nån vet varför.
Han spelade ju efterkommande match, det kom väl aldrig fram varför han klev av?
Har själv fått axeln ur led och det gör helvetes ont!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Kerstin_k: Ja, det vore fantastiskt!
Men tyvärr så har jag svårt att tro att det kommer hända.
Misstänker att det är hans axel som spökar?
Han lämnade ju en match nyligen och då såg det ut som att han hade ont i axeln.
Men naturligtvis hoppas jag att jag har fel.
Men hans förmåga att numera missa hela målet med en halvmeter är ju oroväckande även hans briljanta passningar har ju i det närmaste uteblivit efter juluppehållet.
Hoppas att han gör en större renovering kommande speluppehåll.
Men tyvärr så har jag svårt att tro att det kommer hända.
Misstänker att det är hans axel som spökar?
Han lämnade ju en match nyligen och då såg det ut som att han hade ont i axeln.
Men naturligtvis hoppas jag att jag har fel.
Men hans förmåga att numera missa hela målet med en halvmeter är ju oroväckande även hans briljanta passningar har ju i det närmaste uteblivit efter juluppehållet.
Hoppas att han gör en större renovering kommande speluppehåll.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-02-27
X-Län: Är säker på att axelskadan hämmar honom väldigt mycket.
Det märks tydligt när han ska gå in i närkamper, syns tydligt att han försöker undvika sådana. Hoppas att han gör en axelrenovering kommande "semester".
Tror även att just denna skada var det som stoppade hans NHL framgångar. Utan att kunna spela fysiskt så blir han tyvärr en ganska medioker lirare.
Kan det även vara förklaringen till att han missar målet i stort sett varje skottförsök numera?
Inte ens passningsspelet som tidigare var superbt funkar längre.
Det märks tydligt när han ska gå in i närkamper, syns tydligt att han försöker undvika sådana. Hoppas att han gör en axelrenovering kommande "semester".
Tror även att just denna skada var det som stoppade hans NHL framgångar. Utan att kunna spela fysiskt så blir han tyvärr en ganska medioker lirare.
Kan det även vara förklaringen till att han missar målet i stort sett varje skottförsök numera?
Inte ens passningsspelet som tidigare var superbt funkar längre.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Laken: kanske är denna Borgman dom menar? www.eliteprospects.com/player/246364/linus-borgman
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ja, jag tycker att man skulle ha bytt målvakt redan vid 2 - 0 förra matchen.
Nä, nu spelar vi av resterande matcher och hoppas på topp 6.
Som Björn Ranelid skulle ha uttryckt det "ett mirakel" behövs.
Litar helt på att Jokinen kommer att fixa guld nästa sässe!💥
Nä, nu spelar vi av resterande matcher och hoppas på topp 6.
Som Björn Ranelid skulle ha uttryckt det "ett mirakel" behövs.
Litar helt på att Jokinen kommer att fixa guld nästa sässe!💥
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TD: förstår inte varför OJ är så upphaussad?
Han är en lovande talang det håller jag med om, men definitivt inte en färdig SHL spelare.
Han är snabb på rören och duktig på att stjäla puck men har svårt att göra nåt bra av situationerna.
Tror det bästa för hans skull är om han blir utlånad till nåt HA lag nästa säsong.
Han är en lovande talang det håller jag med om, men definitivt inte en färdig SHL spelare.
Han är snabb på rören och duktig på att stjäla puck men har svårt att göra nåt bra av situationerna.
Tror det bästa för hans skull är om han blir utlånad till nåt HA lag nästa säsong.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tyvärr så har jag och min dotter fått förhinder och kan inte se matchen imorgon.
Jag har därför 2 st sittplatser över som jag skänker till någon som vill ha dem.
Krav dock att de används.
Först till kvarn!👍
Jag har därför 2 st sittplatser över som jag skänker till någon som vill ha dem.
Krav dock att de används.
Först till kvarn!👍
+ 19
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Annaaa: Jag tycker det är bra. Hur mycket tradition den än har, så är den förjävligt dålig samt tråkig.
Måste väl finnas nåt som är lite mer drag i och är roligare att sjunga.
Timrå hej, är inte en stämningshöjare, enligt mig.
Varför inte "Mera brännvin"?, eller hur Småland!😎
Måste väl finnas nåt som är lite mer drag i och är roligare att sjunga.
Timrå hej, är inte en stämningshöjare, enligt mig.
Varför inte "Mera brännvin"?, eller hur Småland!😎
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
{469}: Ja, Eddie ä ju dö, så måste va ett klockrent val!
+ 1
Föregående · 7 · Nästa
