Historik
Föregående · 169 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7536}: Det är lugnt. Du frågade och vi svarade, tror inte du behöver krysta fram några större reaktioner än så.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Är det inte nån råtta som brukar vara härinne och gaffla om Timrås ekonomiska moral?
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7536}:
Frågor på det? skulle det väl vara. Vad söt du är, älskar när lappmarksbor försöker vara lite sköna och kaxiga. Det ser så himla roligt ut 😂
Frågor på det? skulle det väl vara. Vad söt du är, älskar när lappmarksbor försöker vara lite sköna och kaxiga. Det ser så himla roligt ut 😂
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7536}:
Det blir rätt tydligt vem som har komplex här, är det så jävla tråkigt uppe i lappmarkerna så du sitter och bekymrar dig över vårat väl och ve? Lite gulligt är det allt 😘😂
Själv håller jag på Timrå eftersom jag har nån form av medfött fel som driver mig till självplågeri
Det blir rätt tydligt vem som har komplex här, är det så jävla tråkigt uppe i lappmarkerna så du sitter och bekymrar dig över vårat väl och ve? Lite gulligt är det allt 😘😂
Själv håller jag på Timrå eftersom jag har nån form av medfött fel som driver mig till självplågeri
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Tack, då är vi två. Men du satte ord på det jag lite famlade efter. Känner bara en instinktiv "Nej!"-känsla inför hans namn. Vajbsen från sist klingar i otakt
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Kulltorp: Inte utan att man frågar dig hur länge några lyckosamma år i förra århundradet (P. Forsberg, M. Näslund...alltså inte orginalet utan Markus, flickorna Sedin och.....ja nån till. Kommer inte på nån nu) ska få Öviksborna att leva i villfarelsen att bygden däruppe innehar någon särställning i talangproduktionen avseende hockeyspelare
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{9037}: Ja antingen har han biffat till sig eller så har han kört kolan-dieten
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Bragd-Birger: Känslan efter.....ok, bidde ingen trekant. Nu heller. Men gick hem med ställets snyggaste iaf 😁🤗
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bragd-Birger: Är det där man kan köpa hoodiesarna om att man ska lemlästa och sodomera varenda person av manligt kön som råkar titta på ens dotter? Eftersom man är en riktig karlakarl?
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Spock: Hahaha! Det är ju en del i hans storhet, lika bra som han är på isen, lika bra är han utanför på att flytta fokuset för motståndarna. Man kan tro att det är han som lägger energi på fel saker men inget kunde vara mer fel. Han är så medveten om allt han säger och gör, det är i själva verket tvärtom, han får motståndarna att spilla sin energi på det han säger och hans person 😅👌
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Filiphm: Jo jag förstod det. Mitt svar var inte tänkt att stå i motsats till ditt
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Filiphm: Det känns lite ovidkommande i sammanhanget. Emil Berglund och Jonathan Dahlén har också samma hudfärg men ingen skulle väl jämföra dem
+ 11
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Modano:
Vilka spelaregenskaper specifikt tänker du är jämförbara med Hagos?
Hagos var en hårt arbetande defensiv center, Hedberg är vinge med bra skott och är offensiv. Gillar när det smäller på lite.
Vet inte vilka likheter du ser?
Vilka spelaregenskaper specifikt tänker du är jämförbara med Hagos?
Hagos var en hårt arbetande defensiv center, Hedberg är vinge med bra skott och är offensiv. Gillar när det smäller på lite.
Vet inte vilka likheter du ser?
+ 12
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
MrLöven: Håller med dig so far. Vi har bättre spets även utöver Dahlén än vad ni har. Däremot har ni bredden. Än så länge. Det som gör oss intressanta är att Nubben bara börjat lyfta lite på locket avseende spelarpåskrifter. Och det han låtit sippra ut hittills är mumma, klockrent. Men som man säger:
Det kommer mera
Och Kentää är bra! Men lite Nubben för 15-20 år sedan, hypad. Allt han rör vid tas emot som guld av media
Det kommer mera
Och Kentää är bra! Men lite Nubben för 15-20 år sedan, hypad. Allt han rör vid tas emot som guld av media
+ 8
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Kulltorp: Är man stor måste man vara snäll
Länkar:
Bamse - Intro - YouTube
Bamse - Intro - YouTube
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Kulltorp:
Vi Timråiter måste anstränga oss lite extra med ödmjukheten det här året nu när styrkeförhållandena på isen kommer skilja sig så enormt gentemot övriga lag i serien. Det blir upp till oss att vara de vuxna i rummet och vara lika överlägsna som supportrar som laget kommer vara på isen
Vi Timråiter måste anstränga oss lite extra med ödmjukheten det här året nu när styrkeförhållandena på isen kommer skilja sig så enormt gentemot övriga lag i serien. Det blir upp till oss att vara de vuxna i rummet och vara lika överlägsna som supportrar som laget kommer vara på isen
+ 19
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Silly: Hej Silly. Nu har Dahlén skrivit på för Timrå. Tänkte att du ville veta 👍
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Tom Topp:
Vi sitter ju i den för ett HA-lag tämligen unika lyxpositionen att vi inte behöver värva in spets. Vi har hockey-Sveriges mest jagade forward i laget samt ytterligare spets av bra SHL-klass.
Nu behöver vi få in stabila pjäser, pådrivare, erfarna killar som går till jobbet varje dag och har varit med länge på hög nivå.
Liljewall och Blomman känns perfekta. Inga EP-scoutade transantlanter med personligheter ingen riktigt har koll på 👍
Vi sitter ju i den för ett HA-lag tämligen unika lyxpositionen att vi inte behöver värva in spets. Vi har hockey-Sveriges mest jagade forward i laget samt ytterligare spets av bra SHL-klass.
Nu behöver vi få in stabila pjäser, pådrivare, erfarna killar som går till jobbet varje dag och har varit med länge på hög nivå.
Liljewall och Blomman känns perfekta. Inga EP-scoutade transantlanter med personligheter ingen riktigt har koll på 👍
+ 13
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Rytter: Älskar Modoiters närmast perversa behov av att predika sin outtömliga visdom. Tack för lektionen mäster Rytter 🙏
Nu jämförde ju inte snubbelfot nån rakt av utan konstaterade bara helt krasst det du avslutar med. Utan vidare värdering mer än att NCAA producerat intressanta spelare. Vilket ju är sant.
Men tack än en gång för att du låter din tangentbordstourettes få utlopp här 🙂
Nu jämförde ju inte snubbelfot nån rakt av utan konstaterade bara helt krasst det du avslutar med. Utan vidare värdering mer än att NCAA producerat intressanta spelare. Vilket ju är sant.
Men tack än en gång för att du låter din tangentbordstourettes få utlopp här 🙂
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Nubben har inte "nåt stort" på gång. Han har nåt större än stort på gång, något gigantiskt. Något bortom förståndet, ett lag så unikt starkt att Modoiter och lövare kommer skaka värre än en salig Jerry Williams från fornstora dar av skräck. De kommer se vårt lag, värja sig från det flouriscerande skenet av den bländande laguppställningen och falla till marken i kollektiva, skedande fosterställningar. Gråten och hulkningarna norröver kommer eka över den norrländska prärien.
In Nubben we trust 🙏
In Nubben we trust 🙏
+ 28
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Jolly Jumper: Känns helt ärligt sådär. En spelare som helst vill till Almtuna men kan hamna hos oss för att de inte är intresserade? Nej tack
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
AB är en märklig tidning. Inte en stavelse om faktiskt bekräftade nyförvärv och kontraktsskrivningar hos oss, däremot två stora artiklar där den ena är ett (än så länge) obekräftat rykte om Liljewall och den andra spekulationer kring Dahlén.
Själva definitionen av skvallerpress
Själva definitionen av skvallerpress
+ 9
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Bragd-Birger: Kanske kunde släppa 50 meet and greet-biljetter till varje match för 10000 st 😁
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: Vad är det ingen vet? Nä inget beslut är taget men enligt FHoM är det osannolikt att restriktionerna ang folksamlingar hävs under 2020. Pandemin spås rulla runt ca 2 år i vågor, är det någon som på allvar tror att vi står packade som sillar på västra stå om ca 4-5 månader? Det faller på sin egen orimlighet
+ 8
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{8671}: Nä restriktionerna gällande folksamlingar kommer inte släppa under 2020 så det är isf matcher utan publik. Är väl föga troligt att det sker så räkna med säsongen 20/21-cancelled
+ 4
Föregående · 169 · Nästa