Historik
Föregående · 170 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: Jag tycker hs kan utöka titlarna (Hall of fame, legend etc) med "Timrå-hangaround" och förära suraknen, puckrensar-ove mfl denna
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Röda Tallen: Vi kan nog utgå från det och tyvärr är det nog som jag skrivit, att sillydiskussioner nu är lite pseudodiskussioner
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{7536}: Japp fast inte fan känns ruta ett så jävla illa i det här fallet. Allt är som vanligt, Jonathan Dahlén fortsätter i den enda klubb han vill spela i. Värre för er då som ville men inte hade råd
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: Du gillar att inte förstå Nubben va? Hur är det möjligt att hitta frågetecken inför v a r j e uttalande Nubben gör?
+ 9
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{9025}: Såpass. Tur du inte sa 5, hade blivit på det berömda. Var lite seg
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: Exakt. Som Nubben sa i intervjun för ett tag sedan, det finns verkligen ingen anledning till panik det här året. Timrås agerande är klokt likt en pudeltik, i år kommer det finnas spelare. Att tokvärva och spika trupper mitt under rådande pandemi är ett vansinnigt ekonomiskt hasardspel
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{9025}: Det där kan vara det mest imbecilla inlägget från en modolid härinne ever. Och det säger inte lite. Gå och skeda med syrran nu
+ 14
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
hanzon: Jag tror att han kommer berätta att Björn blev felciterad ang Leksand och att han eg sa "Modo" men att skånskan ställer till det i intervjuer
+ 8
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Silly: Det är inte Modo vi snackar om här, klubben ingen vill spela för eller träna nu för tiden. Om de har alternativ vill säga.
De som inte är intressanta i sin nuvarande förening erbjuds ju plats i Modo och då vet man ju sedan gammalt att inget stärker en Öviksbos självkänsla mer än smicker om "favoritklubb" och annat trams. För oss i den riktiga världen är det mest tragikomiskt att folket däruppe köper flosklerna gång efter gång. Björn tränade ju t.ex så sent som 2 veckor innan hans horande med Leksand enligt egen utsago Sveriges mest inspirerande hockeyförening i Sveriges mest engagerade hockeystad. Gick rätt fort att tappa den känslan....
De som inte är intressanta i sin nuvarande förening erbjuds ju plats i Modo och då vet man ju sedan gammalt att inget stärker en Öviksbos självkänsla mer än smicker om "favoritklubb" och annat trams. För oss i den riktiga världen är det mest tragikomiskt att folket däruppe köper flosklerna gång efter gång. Björn tränade ju t.ex så sent som 2 veckor innan hans horande med Leksand enligt egen utsago Sveriges mest inspirerande hockeyförening i Sveriges mest engagerade hockeystad. Gick rätt fort att tappa den känslan....
+ 10
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: Nä och de är garanterat inte de enda. Grejen är att vi kan diskutera förlängningar, nyförvärv, seriesystem etc här....det är ju det vi v i l l diskutera så det är såklart naturligt. Men dessvärre är det nog bara pseudodiskussioner under rådande omständigheter. Detta har Nubben fattat och det är garanterat anledningen till att han inte har bråttom. Det är i nuläget ingen som vet huruvida det ens startar nån säsong till hösten. Om inte restrektioner kring folksamlingar ställer till det så kan man ju även fundera över hur många föreningar som är i KHK:s läge eller värre...
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Spock: Ett jävla skitsystem dock. Trodde själva grejen var att det skulle löna sig att göra en grundserie som Löven gjorde och iom det belönas med en plats i SHL. Samtidigt kan det ju då bli som Tikkare skriver så det här handlar om att HA är förlorare gentemot SHL eftersom inte 2 lag kan gå upp längre
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{8671}: Till Kovalchuks försvar kan ju anföras att han inte förmedlade nån form av insiderinfo han hävdade ha full insyn kring utan sitt eget tips om kvalutgången.
Dock var han mer än lovligt nedlåtande mot alla oss som kände att vår SHL-plats ändå kunde ligga pyrt till så i min bok tronar han än så länge högst upp på "List of shame"
Dock var han mer än lovligt nedlåtande mot alla oss som kände att vår SHL-plats ändå kunde ligga pyrt till så i min bok tronar han än så länge högst upp på "List of shame"
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Timråhej: Ja det är det. Lite förtydligande i Ohlsson-gate samt lugnande i Nubbens strategi kring lagbygget. En positivare ton överlag när det gäller vilket lag han hoppas ställa på isen än jag hört på länge. Man får hoppas att Nubbens plan A slår väl ut för utan att ha konkreta uppgifter så läcker han förhoppningar om nåt stort
+ 9
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Bra intervju med Nubben i dagens ST, gjorde iaf mig tryggare. In Nubben we TRUST!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza: Ett ärligt grattis till Ohlsson, den sved. Samtidigt var väl det här exakt en signal som Modo behövde. Själv försöker jag hantera det med att tänka "Shit happens", "Thats life", "Det är bara hockey" etc
+ 10
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Charliejfz: Har tillbringat åtskilliga somrar därnere och varit runt på alla ställen du nämner. Nä inte Tylösand förresten. Men som du skriver, fantastiska omgivningar, åtminstone sommartid
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Charliejfz: Ängelholm har Sveriges bästa havsbad, Råbocka!
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
RasmusVS: Ja det är ju nåt sånt som ska till isf för publiklöst lär det bli. FoHM får just nu svidande kritik och är satt under stark press. Jag tror inte Sverige går mot ett ytterligare öppnare samhälle i närtid utan snarare tvärtom
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: Jag ska förtydliga, jag vet inget som ingen annan här vet. Men det är ju bara att lyssna på FoHM. Osannolikt att gränsen för 50 pers lättas på under 2020. Är det någon som tror SHL eller HA tänker köra hela hösten utan publik? Är väl bara Pantern om de ff varit i HA som hade fixat det. Snarare "Får man spela även om det inte kommer 50 pers?" i deras fall
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{4606}: Japp. Kan avslöja att det inte blir nån säsong 20/21. Så silly hit el dit känns lite lätt pseudo f.n
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
bisterfinnen: Det kommer inte bli nån hockey med publik under 2020 iaf. Sen återstår det ju att se vad det innebär för säsongen
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: I dagens pappersupplaga är den i allra högsta grad kvar. Ingen har iaf varit här och rivit ur den ännu.
Ni vet...den existerar i den formen också. Än så länge...
Ni vet...den existerar i den formen också. Än så länge...
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Vilken jävla skitartikel i ST idag, helt orimlig. De har listat tänkbara namn för Timrå, synd bara att vissa redan är klara för andra klubbar.....
+ 3
Föregående · 170 · Nästa


