Historik
Föregående · 184 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Appropå ingenting så slog IKO Växjö med 2-1 ikv. Försäsong är sannerligen försäsong
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sitter nere i stugan i Brynäsland och unnar mig en eller ett par extra fredagsgroggar 🤗
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Johan J: Håller med! Emil bidrar med så mkt mer än stjärnstatus och mängder av poäng, en riktig karaktärsspelare. Säkert inte särskilt attraktiv för andra klubbar att värva men jättenyttig för oss. Dock är han som du skriver lite ovårdad i sitt spel ibland och jösses om han kunde släppa sin målvaktsmage-fetisch 😍
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
ante08: Nä det är de verkligen inte men det är inte jämförbart. IKO är förmodligen historiens mest, i konkurrens med Väsby, nederlagstippade SHL-lag. En förlust mot ett div 1-lag förstärkte det ganska markant. En seger mot en konkurrent vore i det läget såklart läkande men ändrar knappast den förväntningen. Lika lite som man nu tror att Nybro inom 2 år spelar i SHL
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: ST vidhåller vid att de vet att alla inblandade parter är överens om att han ska spela i Timrå i vinter och att bara detaljer återstår för att han ska kunna presenteras. Varför det inte skedde ikväll vet de inte men antagandet är att det beror på att alla papper inte är i ordning än.
Vilket naturligtvis är ett samlingsantagande för att det kan bero på en rad saker som ingen av oss utomstående har en susning om
Vilket naturligtvis är ett samlingsantagande för att det kan bero på en rad saker som ingen av oss utomstående har en susning om
+ 8
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Ja det logiska hade såklart varit att han hade presenterats ikväll om han vore klar. Allt annat är ologiskt. Alltså är han inte klar, vilket inte innebär att han inte kan bli det. Men allt snack om att han är helt klar är ju bara snack. End of story
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: Var länge sedan jag slutade läsa den skitblaskan
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: Det vore ju på sin plats men det är väl för mkt begärt
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Det är ju klart att det inte måste offentliggöras vid en ispremiär. Men klara nyförvärv brukar presenteras då, det är liksom standard. Ett självklart tillfälle inför publik och media. Så naturligtvis är inte Jonte klar för Timrå IK 2019/20.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{3405}: Vi kan ju iaf enas om att han inte är klar som i klar KLAR om han inte presenteras ikväll. Nästan klar möjligen men det är ju inte riktigt samma sak
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
The great one: Gissar att vissa konton här inne ligger jävligt lågt en lång tid framöver
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{5647}: Sanningen är väl att ni är pseudoderbymotståndare för både Löven och oss. Ni får duga i brist på annat. Riktigt derbyhat för en Timråit hittar man bara mot nyligen pånyttfödda Sundsvall och för Löven är ju motsvarande som alla vet Schtaaan
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag har, små men ändå, förhoppningar om Filip W också. Isf ser det nog topp 3-bra ut. Utan honom och "bara" Jonte som sillybomb s k a det här laget ändå inte vara utanför topp 5. Får man sedan sillyporra riktigt så kan man ju greppa halmstrået att Laxen ff står utan klubb...
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
TIK1928: Det verkar väl mest troligt, inför publik och allt. Är ju brukligt att nyförvärv presenteras vid ispremiärer numera, blir bäst medialt genomslag då. Men det finns mig veterligen inget officiellt sagt om att det blir så, bara antaganden
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
bisterfinnen: Nä vi kommer inte ge honom det men jag antar att du har fullt upp nu med att tillverka hämd-tvåpinnars. Räkenskapens dag närmar sig, snart ska du äntligen få frid och en hel natts sömn sedan den där fruktansvärda dagen då din gud skändades på vår läktare. Det har gått lång tid, många år, och jag kan riktigt se glöden i de rödsprängda, stirriga ögonen och fradgan som skvätter ur din mun när du inte kan hålla tillbaka känsloyttringarna som härjar i din kropp.
+ 10
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Inte dagsfärskt men vackra ord från galenhöken:
"På tal om stjärnor så ska Jonathan Dahlén, enligt lokalmedia i Sundsvall, vara klar för återkomst i Timrå. En spelare som kunnat vara stjärna i SHL, väljer att lyssna på magkänslan och vad han mår bra av.
Bara att gratulera Timrå och allsvenskan, som får en superstjärna."
"På tal om stjärnor så ska Jonathan Dahlén, enligt lokalmedia i Sundsvall, vara klar för återkomst i Timrå. En spelare som kunnat vara stjärna i SHL, väljer att lyssna på magkänslan och vad han mår bra av.
Bara att gratulera Timrå och allsvenskan, som får en superstjärna."
+ 10
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
bisterfinnen: Ahhhh det är DEN gamla tvåpinnars som svider. Vem föreställer den? Den är sjukt gammal iaf, så mycket är säkert. Är det nån gammal Modospelare? Antar det eftersom du blir så förnärmad men kom gärna med en ledtråd. Den enda Foppa jag känner till spelade fotboll i giffarna men jag är inte mycket till fotbollssupporter
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
bisterfinnen: Nä men titt, bitter****** hittade in hit med sin galla också. Jösses vad det svider att ni harvar på i skuggan av oss 😂
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
En annan sak med Jonte i laget är att Freddan åter kan lämna ifrån sig uppgiften att peppa och inspirera laget. Inte hans starkaste gren kan man tänka. Det var ju rätt tydligt sist det begav sig vem som stod för upp-pumpandet av hjärta och jävlar anamma, inte minst i motluten....
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Nevink: Exakt. Det är lite gulligt med allas omsorg kring Jontes karriär men jag tror inte vi behöver vara oroliga. Han vet nog vad han gör och med tanke på hans ursprung så lär han ha goda rådgivare. Antagligen rätt hyfsade kontakter också och vad han kan prestera och kommer kunna prestera är i min värld rätt oomtvistat
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Du minns fel, åtminstone vad gäller "svin och alkoholist mm"
Föregående · 184 · Nästa
