mikenomad

23250 inlägg · 32164 besäkare

Historik

· 185 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Ni Modoiter saknar verkligen all form av ödmjukhet inför det som inte rör er och är till fördel för er. Det är cyklop på från födseln 😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Jag tror alltid vi leker hem allt. Innan. Väl mött, ska bli jävligt kul trots fel serie för oss

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Äh sluta stjärta. Mödö är apkassa, vi leker hem den här jävla serien. Vi är SHL 😁

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Nä vi är inte likvärdiga med er, det är skämmigt att ens tänka tanken. Vi är ljusår bättre, ser fram emot härliga Modokrossar kommande säsong

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
atomragnar: "...gör Timrå något bättre"

😂😂😂 Nolaskogshumorn förnekar dig icke. Bara värvningen av Lööke blev i ett nafs ca 100% vassare

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Tror minsann värvningen av Lööke blev ca 100% vassare

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Själv tackar jag SMÅLAND för dagens värvningsbomb i hockey-Sverige. Världsklass på den jinxningen igår 👏👏

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
OlliJanne: Tror den gode nectis raljerar en smula. Säker som han varit på detta sedan länge 😉

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: Man kan konstatera att målvaktssidan inte på förhand blir vårt säkraste kort. Men men, vad vet man. Förra säsongen trodde vi precis tvärtom, att det var den enda trygga positionen. Och det vet vi ju hur det blev med den saken, han som skulle rädda oss spelade i själva verket oss ur serien

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: Har du HÖRE någe på denna DÄRINGA DÅMUStrappe eller yrSCHLAR du bare? Hä int gått å VETE dessa dager

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: Fan som man uttrycker sig. Självklart är Z för alltid inskriven som Timrålegend. Dock inte i klass med lillstrimma och, om han nu återvänder, Jonte

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
RasmusVS: Är det så att Jonte är klar så är det lillstrimmaklass på hans legendstatus i föreningen. Z? Inte ens på kartan...

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Jag säger ju det, Laxen är klar. Stenklar 😂

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Nä där är ju inte ryktet lika envetet heller men jag tycker vi bestämmer oss här och nu för att även han är klar. Slutjiddrat om det, ska vi säga så. Och Laxen. JÄVLAR vilken vinter det blir! 😍

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Det är lugnt, det är klart. Kulltorp, nectis, RasmusVS mfl har ju skrivit det och de är superdupersäkra. Inte ens oroliga. Jag litar blint på de som säger att det är klart, det är mycket roligare så

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
danne80: Ähhhh inte va sån nu. Partycrasher

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8399}: Han är expert på Malmö IF. Förstår inte att en rikstäckande tidning låter honom ägna spaltmeter åt sitt hjärtas lag som han gör

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8399}: Blir perfekt med Jonte och Filip, bra spets där 👍

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Fattar väl vem som helst att han inte kunde motstå möjligheten att göra "Den som ger upp nu lär jag aldrig förlåta" 2.0 när den nu dök upp. Unik chans.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
RasmusVS: De flesta unga hockeykillar har NHL som slutmål. Så finns det vissa, som Dahlen, som har större mål än så

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Det där kan tolkas som att det inte kan tolkas. Det där är bara ord, säger ingenting om hans ev framtid i höst med oss. Positivt i den meningen att det är klassisk "politikerretorik", dvs ingen bekräftelse men heller ingen dementi.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Äh, inget är klart förrän det är klart. 99% av allt som sägs och skrivs i såna här fall innan är dimridåer. Det förnekas i sten ända till det plötsligt tvärvänder och är klart. Hur jobbigt det än är får vi nog sjå oss i första hand till 6/8. Det finns inget idag som talar vare sig mer för eller emot Dahlens medverkan i Timrå IK än när ryktet först uppstod. Vad gäller Filip är det än mer substanslöst. Han har i dagsläget ingen klubb, det är det enda som är säkert.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Den som lever får se. Hoppet är det sista som överger en.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Inte mer än att han ff är deras spelare.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Dagarna efter uttåget skrev gamle Timrålegendaren Rolle Westin i en tråd om lagbygget på fb att han skulle kunna leverera en bomb. Sen skrev han inget mer. Inte utan att man funderar vad det var för substans i det....

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Andersson: Ja hur tänkte man där? Känns lite osäkert med endast en målvakt på den här nivån.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Tror ju knappast han avstår träning för att slippa ev spekulationer....

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
OlliJanne: Var gör han det?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Med tanke på hur tyst det varit kring Jonte sedan ryktet om oss (som dessutom kablades ut av etablerade Ros/Abrahamsson. Vi kan tycka vad vi vill om deras hockeykunskaper men de trycker inte vad som helst) så finner jag hans medverkan i Timrå IK 2019-20 som alltmer trolig.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
OlliJanne: Trollar han får han med min Pennywise att göra
Uppladdat:

500x0-screenshot20190716181011.jpg


Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Kulltorp: Fan ta dig om du bara är dryg nu 😁

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Tikkare: Han är klar tills motsatsen bevisas. Sen är han inte klar längre.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Puckat: För en farbror som inte har en susning om vem denne Leksell är hann tanken tänkas "Vafan, har vi värvat Victor Ejdsell?"

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Bäckis: Såja, ut med hockeyklubban ur röven nu och gläds åt att ni gjort sillys näst vassaste värvning

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: å ja jer fan i ditt explorerpimplande å dillande om Kjell Lönnå

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
mattias - 74: Han skulle passa bra i vilket SHL-lag som helst. Grejen är att i Sverige är det bara Timrå IK som passar honom bra

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Jensen_12: Har Uffe och mamma till Jonte nån låt som är "deras"? Den blir vårt intro isf

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Han skulle självklart inte välja nåt annat lag än oss om det blir spel i Sverige. Då slutar han hellre för gott med hockeyn

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
TimraStockholm: Ögon i nacken har man ju hört talas om men hörsel i ögonen var nytt

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8515}: Tack för "allt" och vassego SSK!

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Har Björklöven mycket pengar?


Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Synct: Tja, för mig är ingenting uppenbart åt nåt håll här. Den som lever får se

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Synct: Är det så?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Tikkare: Beror på vem du frågar

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Ja det där med att bränna varje sekin på målvaktsposten gick ju sådär sist

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Allt för att vi ska ha råd med Jonte Jonte vår idol....

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Tonymontana: Ohre kittlar inte nä men jag tror Brattis är tänkt som en uttalad 1:emålis nu äntligen och då tror jag Ohre är en habil backup som köper sin roll

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
RasmusVS: Eftersom vi alla(?) härinne suktat efter Brattis som 1:emålis och spaltmeter skrivits om hur mkt han är värd det samt hur misshandlad han blivit uttagningsmässigt känns Ohre som en logisk värvning

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Fast det är klart, är man SC i en förening som inte under några omständigheter k a n gå i konkurs har man ju råd med lite annat mindset än vanliga dödliga....

· 185 ·
Om mikenomad
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Sydost om Modin-Zetterberghallen