Historik
Föregående · 185 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Ni Modoiter saknar verkligen all form av ödmjukhet inför det som inte rör er och är till fördel för er. Det är cyklop på från födseln 😂
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Jag tror alltid vi leker hem allt. Innan. Väl mött, ska bli jävligt kul trots fel serie för oss
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Äh sluta stjärta. Mödö är apkassa, vi leker hem den här jävla serien. Vi är SHL 😁
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Nä vi är inte likvärdiga med er, det är skämmigt att ens tänka tanken. Vi är ljusår bättre, ser fram emot härliga Modokrossar kommande säsong
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
atomragnar: "...gör Timrå något bättre"
😂😂😂 Nolaskogshumorn förnekar dig icke. Bara värvningen av Lööke blev i ett nafs ca 100% vassare
😂😂😂 Nolaskogshumorn förnekar dig icke. Bara värvningen av Lööke blev i ett nafs ca 100% vassare
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Själv tackar jag SMÅLAND för dagens värvningsbomb i hockey-Sverige. Världsklass på den jinxningen igår 👏👏
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: Man kan konstatera att målvaktssidan inte på förhand blir vårt säkraste kort. Men men, vad vet man. Förra säsongen trodde vi precis tvärtom, att det var den enda trygga positionen. Och det vet vi ju hur det blev med den saken, han som skulle rädda oss spelade i själva verket oss ur serien
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: Har du HÖRE någe på denna DÄRINGA DÅMUStrappe eller yrSCHLAR du bare? Hä int gått å VETE dessa dager
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8399}: Han är expert på Malmö IF. Förstår inte att en rikstäckande tidning låter honom ägna spaltmeter åt sitt hjärtas lag som han gör
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Det där kan tolkas som att det inte kan tolkas. Det där är bara ord, säger ingenting om hans ev framtid i höst med oss. Positivt i den meningen att det är klassisk "politikerretorik", dvs ingen bekräftelse men heller ingen dementi.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Äh, inget är klart förrän det är klart. 99% av allt som sägs och skrivs i såna här fall innan är dimridåer. Det förnekas i sten ända till det plötsligt tvärvänder och är klart. Hur jobbigt det än är får vi nog sjå oss i första hand till 6/8. Det finns inget idag som talar vare sig mer för eller emot Dahlens medverkan i Timrå IK än när ryktet först uppstod. Vad gäller Filip är det än mer substanslöst. Han har i dagsläget ingen klubb, det är det enda som är säkert.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Dagarna efter uttåget skrev gamle Timrålegendaren Rolle Westin i en tråd om lagbygget på fb att han skulle kunna leverera en bomb. Sen skrev han inget mer. Inte utan att man funderar vad det var för substans i det....
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Med tanke på hur tyst det varit kring Jonte sedan ryktet om oss (som dessutom kablades ut av etablerade Ros/Abrahamsson. Vi kan tycka vad vi vill om deras hockeykunskaper men de trycker inte vad som helst) så finner jag hans medverkan i Timrå IK 2019-20 som alltmer trolig.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: å ja jer fan i ditt explorerpimplande å dillande om Kjell Lönnå
+ 9
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
mattias - 74: Han skulle passa bra i vilket SHL-lag som helst. Grejen är att i Sverige är det bara Timrå IK som passar honom bra
+ 17
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
TimraStockholm: Ögon i nacken har man ju hört talas om men hörsel i ögonen var nytt
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Tonymontana: Ohre kittlar inte nä men jag tror Brattis är tänkt som en uttalad 1:emålis nu äntligen och då tror jag Ohre är en habil backup som köper sin roll
+ 2
Föregående · 185 · Nästa
