Historik
Föregående · 188 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Tikarn97: Ja för egen del hoppas jag vi passar på båda, tror de är blindskär. Mer en liten oro jag uttrycker, att de skulle kunna vara tänkbara namn
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Vet inte om det uppmärksammats här men såg att både Emmerdahl och Cruseman lämnar löven med vad jag förstår ej ännu officiella adresser. Kan nån av dem tänkas vara på väg hit tro?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Modano: Lånen är hos oss säsongen ut så sluta spekulera. Har du förresten sett konkurrenssituationen i Frölunda? Även om det nu inte vore så bestämt så behöver vi knappast oroa oss.
Annars då, farmarklubb till Frölunda. Ja och? Sveriges bästa lag med en framtid som ser fullständigt bländande ut. Att vara farmarlag åt dem är en våt dröm för ett lag i Timrås nuvarande position, inget annat.
Annars då, farmarklubb till Frölunda. Ja och? Sveriges bästa lag med en framtid som ser fullständigt bländande ut. Att vara farmarlag åt dem är en våt dröm för ett lag i Timrås nuvarande position, inget annat.
+ 14
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
The great one: Det är klart att man snuddat vid Modanos tankar men det känns inte troligt ändå. Nä jag går nog på linjen att man extremsafear...
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
bar mofftak: Inte värva långsiktigt. Bygga långsiktigt....det är en viss skillnad. Jag menar att föreningens fortlevnad och möjlighet att växa sig starkare är prio 1, inte att värva spelare här och nu som ska vara just de som en dag tar oss tillbaka till finrummet. De får väl till att börja med ses som de som kan ta de första stegen i den riktningen
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
OlliJanne: Om ambitionen är att gå direkt upp är Nubbens lagbygge naivt men om tänket är att inte äventyra ekonomin utan ist bygga långsiktigt så tycker jag byggklossarna läggs i rätt ordning. Timrå om nåt lag vet hur snabbt kassan sinar i den här branschen och kommer så långt det är möjligt undvika att nånsin hamna i 2015 års sits igen. Även om det innebär kortsiktiga sportsliga åsidosättanden
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Tikkare: Jag tycker Modano har vissa issues att uttrycka sig sansat i skrift och att hans inlägg kan bli både en smula tjatiga samt lite väl raljerande och nedlåtande vad gäller kvinnoanspelningar. Men för spännvidden och mångfaldens skull tycker jag han kan få hållas
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Jag tycker f.ö lagbygget ser riktigt spännande ut så här långt. Självklart behövs både rutin och spets men jag tror det kommer. Det är långt till september och det säger sig självt att de pusselbitarna blir de sista
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8673}: En gång för alla: Sune har ingen annan agenda härinne än att kläcka ur sig dumheter. Fashinerande att han ens håller på efter ett par decennier, han har a l d r i g bidragit med ens ett konstruktivt inlägg. Antar att det säger nåt om hans liv...
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Propagandus: Inte officiellt va? Står inget om det på hemsidan
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: Äh, dig känner man igen ändå så det är ingen idé 😂
Själv har jag kört på med nuvarande sedan dec -05
Själv har jag kört på med nuvarande sedan dec -05
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: 20 år snart här med men de första åren under annat nick 😁
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Se och lär Timrå. Bra kommunikation via sociala medier kan vara guld värt
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8673}: Det krävs i vilket fall mer än att man konsekvent i inlägg efter inlägg vräker ur sig besvikelse över favoritlagets misslyckanden och i denna besvikelse ger spelarna epitet som "handväska" och dyl.
Även om jag tycker ovanstående är fruktansvärt ensidigt och tröttsamt att läsa så är det naturligtvis rätt att avstängningar inte sker på de grunderna.
Även om jag tycker ovanstående är fruktansvärt ensidigt och tröttsamt att läsa så är det naturligtvis rätt att avstängningar inte sker på de grunderna.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Vackra förhoppningar och en vinkling av det hela jag själv så gärna gör. Men jag tycker det luktar försköning och skygglappar (hur såna nu luktar 🤔).
Jag är tyvärr rädd för att Nubben inte har så värst många ess i rockärmen att spela ut. Det skulle förvåna mig oerhört om han ställer ett lag på isen som på förhand kan tippas högre än mittenlag i HA.
Jag är tyvärr rädd för att Nubben inte har så värst många ess i rockärmen att spela ut. Det skulle förvåna mig oerhört om han ställer ett lag på isen som på förhand kan tippas högre än mittenlag i HA.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Puckat: De gör precis alla generalfel man kan göra när man vill marknadsföra en produkt. Det gäller för samtliga led inom föreningen samt oavsett det handlar om aktier eller publik till matcherna. Sedan sitter de där som fågelholkar och konstaterar bittert att publiken sviker eller att man är en för liten klubb i en för liten region. Eller vad fan man nu kan skylla på för lägga utanför sig själv är grejen. Det är ju alltid omständigheternas fel, de man inte själv kan påverka.....
+ 13
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: Men hä rinn lätt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
TimraStockholm: Sune är HS eget Shrek. Älskar att trolla genom att kläcka ur sig nåt han vet rör upp lite känslor. Sen sitter han där och skrockar förnöjsamt åt den lilla virveln i vattenglaset som han skapat. Inget att bry sig om, vi går alla igång på lite olika saker
+ 10
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Nisse1: Vilket ju är helt sant. Men det blir ju lite märkligt när företrädaren för en produkt som är i behov av ökade publika intäkter skriver det på näsan på den potentiella publik som helt uppenbart redan tycker så men som kanske ur ett egoistiskt Timråtänk skulle kunna omvärdera de prioriteringarna lite. Men enligt Backlund ska vi alltså i än större utsträckning prioritera bort Timrå IK. Bra signaler i ambitionen att locka tillbaka publiken. Eller inte.....alltså jag har sagt det förut och säger det igen: Timrå IK:s kommunikation utåt är en fullskalig k a t a s t r o f!
+ 12
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Fansen behöver inte vara oroliga för att det inte jobbas sa Nubben häromdagen.
In Nubben we trust
In Nubben we trust
+ 1
Föregående · 188 · Nästa