mikenomad

23250 inlägg · 32164 besäkare

Historik

· 188 ·
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Tikarn97: Ja för egen del hoppas jag vi passar på båda, tror de är blindskär. Mer en liten oro jag uttrycker, att de skulle kunna vara tänkbara namn

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Vet inte om det uppmärksammats här men såg att både Emmerdahl och Cruseman lämnar löven med vad jag förstår ej ännu officiella adresser. Kan nån av dem tänkas vara på väg hit tro?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Modano: Skål på dig själv

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Modano: Lånen är hos oss säsongen ut så sluta spekulera. Har du förresten sett konkurrenssituationen i Frölunda? Även om det nu inte vore så bestämt så behöver vi knappast oroa oss.
Annars då, farmarklubb till Frölunda. Ja och? Sveriges bästa lag med en framtid som ser fullständigt bländande ut. Att vara farmarlag åt dem är en våt dröm för ett lag i Timrås nuvarande position, inget annat.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Haha det där har gnagt i mitt bakhuvud, "fan, är det inte bara 2 lån man får ha?"
Tack!

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Mig provocerar du inte i det fallet 👍

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Porsberger klar för AIK

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
The great one: Det är klart att man snuddat vid Modanos tankar men det känns inte troligt ändå. Nä jag går nog på linjen att man extremsafear...

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Nä hur skulle man kunna bli lugn efter den såvida man inte vore motståndarsupporter....det var mest negativa besked eller att han inte hade några svar

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
bar mofftak: Inte värva långsiktigt. Bygga långsiktigt....det är en viss skillnad. Jag menar att föreningens fortlevnad och möjlighet att växa sig starkare är prio 1, inte att värva spelare här och nu som ska vara just de som en dag tar oss tillbaka till finrummet. De får väl till att börja med ses som de som kan ta de första stegen i den riktningen

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
OlliJanne: Om ambitionen är att gå direkt upp är Nubbens lagbygge naivt men om tänket är att inte äventyra ekonomin utan ist bygga långsiktigt så tycker jag byggklossarna läggs i rätt ordning. Timrå om nåt lag vet hur snabbt kassan sinar i den här branschen och kommer så långt det är möjligt undvika att nånsin hamna i 2015 års sits igen. Även om det innebär kortsiktiga sportsliga åsidosättanden

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Tikkare: Jag tycker Modano har vissa issues att uttrycka sig sansat i skrift och att hans inlägg kan bli både en smula tjatiga samt lite väl raljerande och nedlåtande vad gäller kvinnoanspelningar. Men för spännvidden och mångfaldens skull tycker jag han kan få hållas

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Luddf: Känns ju troligt eftersom han dessutom varit här tidigare

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Kerstin_k: Han säger typ att han bygger ett lag som ska vara ett stabilt topp 5-lag eftersom man då ständigt ges chansen att gå upp

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Nisse1: Vad gäller Pontus och Emil måste det ligga en smärre kennel begravd där, i relationen mellan dem och föreningen.
Trist också att vi verkar få svårt att behålla Westerlund

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Jag tycker f.ö lagbygget ser riktigt spännande ut så här långt. Självklart behövs både rutin och spets men jag tror det kommer. Det är långt till september och det säger sig självt att de pusselbitarna blir de sista

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Rätt säker på att det blir han nu när det inte blev Skellefteå för honom

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
JobbaPuck: Pontus behöver spela seniorhockey någon annanstans och Emil finns det inte plats för i truppen

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8673}: En gång för alla: Sune har ingen annan agenda härinne än att kläcka ur sig dumheter. Fashinerande att han ens håller på efter ett par decennier, han har a l d r i g bidragit med ens ett konstruktivt inlägg. Antar att det säger nåt om hans liv...

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Älskar Rönnbergs ord om honom: "en otrolig karaktär, väldigt utvecklad för sin unga ålder”

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
RasmusVS: Det är nyförvärv. Alla kontrakt är ju uppsagda 😁

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Propagandus: Inte officiellt va? Står inget om det på hemsidan

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8515}: Tragiskt 😔

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Kerstin_k: Ja mitt ordbajseri liknar väl vinterkräksjukan ibland därav mängden. Kvantitet är inte lika med kvalitét. Säger som SMÅLAND, hä rinn lätt. Ibland

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
lincoln: Ja jävlar i min låda om du inte satte hela HS själ på pränt där. Memory lane...but åffkårs. Låtom oss köra, jag ska genast gå igenom arkivet. Över 13000 inlägg under nuvarande nick så det kan ju ta sin tid 😂

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Öndulat: Du är ett mkt uppskattat nyförvärv på HS 😊

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: Äh, dig känner man igen ändå så det är ingen idé 😂
Själv har jag kört på med nuvarande sedan dec -05

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Han k a n ha blivit vilseledd av Modanos mantra om handväskor och fröknar

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: 20 år snart här med men de första åren under annat nick 😁

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
erathoo: RockRoffe ja.....det var tider det!

Olle är numera oraklet ja

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Kulltorp: 250 har dragit sig tillbaka från offentligheten.

Woddy: Olle har nog nytt nick härinne om jag inte är helt fel ute....

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
GN klar då 👍

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Se och lär Timrå. Bra kommunikation via sociala medier kan vara guld värt

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8673}: Det krävs i vilket fall mer än att man konsekvent i inlägg efter inlägg vräker ur sig besvikelse över favoritlagets misslyckanden och i denna besvikelse ger spelarna epitet som "handväska" och dyl.

Även om jag tycker ovanstående är fruktansvärt ensidigt och tröttsamt att läsa så är det naturligtvis rätt att avstängningar inte sker på de grunderna.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
DJ Abbot: Jodå, vi är flera som blivit avstängda under årens lopp. Inklusive Modano.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Jåkkinen: Ja alltså blir inte de värsta slagpåsen sedan VV är det tidernas hockeyskräll. Om inte de landar några ordentligt tunga värvningar är det en bragd ifall de inte är avhängda vid jul....

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Jåkkinen: Tex Williams ersätter Rifalk i IKO

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Charlie2: Nyförvärv dessutom 😍

Gissar på Tim W

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Vackra förhoppningar och en vinkling av det hela jag själv så gärna gör. Men jag tycker det luktar försköning och skygglappar (hur såna nu luktar 🤔).
Jag är tyvärr rädd för att Nubben inte har så värst många ess i rockärmen att spela ut. Det skulle förvåna mig oerhört om han ställer ett lag på isen som på förhand kan tippas högre än mittenlag i HA.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Jag är nog inte alls lika lugn som du. Tycker den gångna säsongen visade att han hade enorma problem att förstärka och då var vi ju ändå ett SHL-lag. Januarifönstret var ett gigantiskt haveri t.ex.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
modomille: Jag håller faktiskt med dig, tycker hittills de ser ut som ett klassiskt Leksandsbygge. In med lite dyra namn i karriärens utförsbacke och skeppa motsatsen...

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Puckat: De gör precis alla generalfel man kan göra när man vill marknadsföra en produkt. Det gäller för samtliga led inom föreningen samt oavsett det handlar om aktier eller publik till matcherna. Sedan sitter de där som fågelholkar och konstaterar bittert att publiken sviker eller att man är en för liten klubb i en för liten region. Eller vad fan man nu kan skylla på för lägga utanför sig själv är grejen. Det är ju alltid omständigheternas fel, de man inte själv kan påverka.....

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: Men hä rinn lätt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
TimraStockholm: Sune är HS eget Shrek. Älskar att trolla genom att kläcka ur sig nåt han vet rör upp lite känslor. Sen sitter han där och skrockar förnöjsamt åt den lilla virveln i vattenglaset som han skapat. Inget att bry sig om, vi går alla igång på lite olika saker

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Kulltorp: "Hade tänkt åka ut och se matchen ikväll. Men det finns ju viktigare saker att göra så jag skiter i det"

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Nisse1: Vilket ju är helt sant. Men det blir ju lite märkligt när företrädaren för en produkt som är i behov av ökade publika intäkter skriver det på näsan på den potentiella publik som helt uppenbart redan tycker så men som kanske ur ett egoistiskt Timråtänk skulle kunna omvärdera de prioriteringarna lite. Men enligt Backlund ska vi alltså i än större utsträckning prioritera bort Timrå IK. Bra signaler i ambitionen att locka tillbaka publiken. Eller inte.....alltså jag har sagt det förut och säger det igen: Timrå IK:s kommunikation utåt är en fullskalig k a t a s t r o f!

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: #metoo

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Fansen behöver inte vara oroliga för att det inte jobbas sa Nubben häromdagen.

In Nubben we trust

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
josha840: Och Hållander är presenterad av Luleå


· 188 ·
Om mikenomad
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Sydost om Modin-Zetterberghallen