mikenomad

23250 inlägg · 32164 besäkare

Historik

· 187 ·
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Synct: Ros och Abrahamsson brukar ha på fötterna och agenten säger det agenter säger i såna här lägen. Oavsett substans så det drar jag noll växlar på.

Med det sagt tror jag dock precis som ni att det här är ett jävulskt långskott men äntligen ett sillyrykte värt namnet.

Sist man gick en hel sommar och slets mellan hopp och förtvivlan över en möjlig värvning av den här digniteten hette spelaren också Jonte. Men Hedström i efternamn

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
modomille: Finns bara ett lag i Sverige för Jonte, oavsett division. Och f.n verkar inte nordamerika vara ett alternativ


Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
"Varför håller du på Timrå IK?"

"Ja alltså, jag är ju inte bara hockeyintresserad. Jag är estet också. Jag kan inte motstå det vackra"

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Smokey: Utomlands i hockeylandet Österrike, nä det är sannolikt ingen Nubben suktat efter. Han kan säkert producera en del poäng i HA men verkligen ingen man slantar upp för

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Kelsey Tessier till Västerås

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
John Cena: Med Boyce får jag det till 13 forwards. Max en till isf, sannolikt ingen

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Nästa lag att blanda sig i kvalstriden då 😁

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Kulltorp: Tror Rehnsfeldt var en typisk värvning som inte ville spela hos oss, han kan betydligt bättre. Med det sagt tror jag det kan bli nåt liknande i Örebro, de har en jobbig säsong framför sig. Tror de kan få kvala

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
roger_sundsvall: Miracle on ice 2. 39 år senare kom uppföljaren

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
modomille: 3-4 st om man ska tro Nubben. 1 målvakt, därefter forwards varav 1 lär vara Boyce...

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8437}: Jag tror han försöker skriva på dialekt, det där är nog hans uppfattning om norrländska

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Yay 🤮🤮🤮

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Jag bara älskar när Mike antyder att vi är typ Sverigeledande på att utveckla talanger och att dessa pga det vill till oss. I min bok är det ovärderlig PR

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: "Men ikväll rinn dä lätt..."
Det där skulle du fan ta patent på. Eller kolla om du kan få typ stimpengar el nåt för varje gång det används. Bevingade ord 😂

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
RedStar: Intressant att Timrås bygge ses som spännande av övriga hockey-Sverige men överlag sågas härinne...

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
dr-nix: 3-4 till om man ska tro Nubben som sa att han ville ha 23-24 namn i truppen. En målvakt till, backsidan är väl inledningsvis full så 2-3 forwards där en lär vara Boyce ja

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
OlliJanne: Sverige måste ha undrat vad som drabbade dem i 2:a. Det här ryska laget är så överlägset alla övriga, CCCP-vibbar

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
JobbaPuck: Modo, Västerås och SSK ser på förhand bäst ut. Jag tror som du att vi kommer slåss om platserna 6-9 men tycker samtidigt laget ser tillräckligt intressant ut för att kunna överraska positivt också. Men då krävs full utdelning av talangpotentialen som Nubben värvat

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
IKO växlar upp, jobbar på Fredrik Pettersson-Wentzel

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Ser Schweiz-Ryssland. Rödvit porr

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Håller med. Ska jag vara ärlig så är det i såna här sammanhang han verkligen ser ut som den tanige tonåring han är. Tycker inte han fixar det fysiska, blir lite pojke vs män

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Tikkare: Lite hockeyns J-O Waldner. Appropå vunnen respekt hos supermakter tänkte jag.
Har förresten hört historien om de poliser som var först på plats efter att han kört ihjäl sig, fruktansvärd olycka och tragedi...

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EP har det jobbigt i VM

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
....så tycker jag Henke Lundqvist kan börja kränga shampoo på heltid.....

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
stoff: Det har de inte gjort, det är att gå händelserna lite i förväg. Och på sportsliga grunder lär de inte göra det heller. Däremot har de, igen, noll koll på ekonomin och ligger j ä v l i g t pyrt till som förening.
Jag är inte avundsjuk och skulle aldrig vilja byta mot deras sits i utbyte mot att få lattja med de stora grabbarna

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
OlliJanne: Strategin känns igen från senaste säsongen och då besannades tyvärr farhågorna. Men då var det i SHL, det kan väl möjligen kännas en smula skakigt med ett lag som kräver 100% bang for the buck även i HA.

Men men, jag är inte orolig. Det blir självklart succé och avancemang omgående.

Just ja, höll på att glömma: Och Nubben är ett geni

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
palleparling: Tar rygg där, tänkte precis skriva nåt liknande

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Fy faan vilket patetiskt jävla dynglag vi har. Nubben är senildement och allt är åt helvete.

Så. I morgon loggar jag in och andas morgonluft igen för i morgon är en annan dag. Förmodligen är jag övertygad om SHL-avancemang då för det var jag igår.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
stoff: Hellre det än slösa sig bort som förening. Kul att som giffarna plötsligt kolla kontot och upptäcka ett oväntat minus på 7,4 millar...

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Andre Hult klar för Leksand

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Läste också det och genast känns vår återhållsamhet så oerhört väl genomtänkt. SHL eller inte SHL...

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{6870}: Tror det där mest var ett slentriansvar. För egen del utmanade jag jinxgudarna bigtime

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8515}: Modo ser bra ut i år, de kan nog kriga om 8:e platsen med lite flyt 👍

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Tikkare: Vi kommer vinna alla matcher. Gå soprent, trusten me harden. Köp om du vill men spännande blir det inte.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
TIK-Lund: Måste säga att det känns som att laget trots förutsättningarna är förhållandevis genomtänkt ändå

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8673}: Låter ju bra det. 16 spelare på kontrakt nu, återstår 7-8 st innan truppen är spikad då. 1 målvakt, 2-3 backar och 4-5 forwards (varav 1 lär vara Boyce då)


Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Fy fan vilka meningslösa matcher hockey-VM bjuder på. Italien skulle Timrå avfärda enkelt...

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Kulltorp: Eller menar du att Lööke sett till förväntningarna var en besvikelse här? Isf håller jag inte alls med, jag tycker precis raka motsatsen

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Kulltorp: Ja eftersom Lunds svar avser Lööke så förstår jag det 😉

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
TIK-Lund: Vad gäller Lööke så säger jag ba här haru famnen gosse. Wonderful! Och grabben tycker inte att det känns bra att komma hit, nä han tycker det känns "helt underbart att få komma tillbaka till Timrå igen"
❤️

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
TIK-Lund: Menar inte du Lööke nu? Jag får känslan att Nisse P M kommenterar ditt Lavoierykte...

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Hahaha den här sidan är fan som onlineträffen för manodepressiva. Ena stunden tjimmar nån för ett par lån och nyförvärv och övriga hänger på i lovsång och hallelujah. Nästa dag har nån annan vaknat på fel sida och drevet går, Nubben är Meatloaftragisk och säsongen mer el mindre körd.

Den ende som är konsekvent är Modano, det får man fan ge honom 😂

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{3405}: Med tanke på att vi har ca 2 femmor och en målvakt får man ju tycka att artikelförfattaren har höga förväntningar på dessa spelare

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{3405}: Ok, tack!

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Tikarn97: Vilka lag tippas 1:a och 2:a?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Jag håller med men tänker samtidigt att jag är väl medveten om att motståndet är ett annat kommande säsong. Hade vi suttit lika still i båten med de här backarna inför en stundande SHL-säsong?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Men alltså Storbritannien, Italien mfl i VM....det är ju som om Hudik och Östersund skulle spela i SHL. Eller Oskarshamn

Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Truppen består nu av 14 namn. Nubben har sagt i nån intervju att han vill ha en trupp med 23-24 namn

· 187 ·
Om mikenomad
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Sydost om Modin-Zetterberghallen