Historik
Föregående · 187 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
"Varför håller du på Timrå IK?"
"Ja alltså, jag är ju inte bara hockeyintresserad. Jag är estet också. Jag kan inte motstå det vackra"
"Ja alltså, jag är ju inte bara hockeyintresserad. Jag är estet också. Jag kan inte motstå det vackra"
+ 12
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Kulltorp: Tror Rehnsfeldt var en typisk värvning som inte ville spela hos oss, han kan betydligt bättre. Med det sagt tror jag det kan bli nåt liknande i Örebro, de har en jobbig säsong framför sig. Tror de kan få kvala
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
roger_sundsvall: Miracle on ice 2. 39 år senare kom uppföljaren
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8437}: Jag tror han försöker skriva på dialekt, det där är nog hans uppfattning om norrländska
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: "Men ikväll rinn dä lätt..."
Det där skulle du fan ta patent på. Eller kolla om du kan få typ stimpengar el nåt för varje gång det används. Bevingade ord 😂
Det där skulle du fan ta patent på. Eller kolla om du kan få typ stimpengar el nåt för varje gång det används. Bevingade ord 😂
+ 8
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
JobbaPuck: Modo, Västerås och SSK ser på förhand bäst ut. Jag tror som du att vi kommer slåss om platserna 6-9 men tycker samtidigt laget ser tillräckligt intressant ut för att kunna överraska positivt också. Men då krävs full utdelning av talangpotentialen som Nubben värvat
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
....så tycker jag Henke Lundqvist kan börja kränga shampoo på heltid.....
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
stoff: Det har de inte gjort, det är att gå händelserna lite i förväg. Och på sportsliga grunder lär de inte göra det heller. Däremot har de, igen, noll koll på ekonomin och ligger j ä v l i g t pyrt till som förening.
Jag är inte avundsjuk och skulle aldrig vilja byta mot deras sits i utbyte mot att få lattja med de stora grabbarna
Jag är inte avundsjuk och skulle aldrig vilja byta mot deras sits i utbyte mot att få lattja med de stora grabbarna
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
OlliJanne: Strategin känns igen från senaste säsongen och då besannades tyvärr farhågorna. Men då var det i SHL, det kan väl möjligen kännas en smula skakigt med ett lag som kräver 100% bang for the buck även i HA.
Men men, jag är inte orolig. Det blir självklart succé och avancemang omgående.
Just ja, höll på att glömma: Och Nubben är ett geni
Men men, jag är inte orolig. Det blir självklart succé och avancemang omgående.
Just ja, höll på att glömma: Och Nubben är ett geni
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
palleparling: Tar rygg där, tänkte precis skriva nåt liknande
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Fy faan vilket patetiskt jävla dynglag vi har. Nubben är senildement och allt är åt helvete.
Så. I morgon loggar jag in och andas morgonluft igen för i morgon är en annan dag. Förmodligen är jag övertygad om SHL-avancemang då för det var jag igår.
Så. I morgon loggar jag in och andas morgonluft igen för i morgon är en annan dag. Förmodligen är jag övertygad om SHL-avancemang då för det var jag igår.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{6870}: Tror det där mest var ett slentriansvar. För egen del utmanade jag jinxgudarna bigtime
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8515}: Modo ser bra ut i år, de kan nog kriga om 8:e platsen med lite flyt 👍
+ 9
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8673}: Låter ju bra det. 16 spelare på kontrakt nu, återstår 7-8 st innan truppen är spikad då. 1 målvakt, 2-3 backar och 4-5 forwards (varav 1 lär vara Boyce då)
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Fy fan vilka meningslösa matcher hockey-VM bjuder på. Italien skulle Timrå avfärda enkelt...
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Hahaha den här sidan är fan som onlineträffen för manodepressiva. Ena stunden tjimmar nån för ett par lån och nyförvärv och övriga hänger på i lovsång och hallelujah. Nästa dag har nån annan vaknat på fel sida och drevet går, Nubben är Meatloaftragisk och säsongen mer el mindre körd.
Den ende som är konsekvent är Modano, det får man fan ge honom 😂
Den ende som är konsekvent är Modano, det får man fan ge honom 😂
+ 32
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{3405}: Med tanke på att vi har ca 2 femmor och en målvakt får man ju tycka att artikelförfattaren har höga förväntningar på dessa spelare
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Men alltså Storbritannien, Italien mfl i VM....det är ju som om Hudik och Östersund skulle spela i SHL. Eller Oskarshamn
+ 6
Föregående · 187 · Nästa
Med det sagt tror jag dock precis som ni att det här är ett jävulskt långskott men äntligen ett sillyrykte värt namnet.
Sist man gick en hel sommar och slets mellan hopp och förtvivlan över en möjlig värvning av den här digniteten hette spelaren också Jonte. Men Hedström i efternamn