Historik
Föregående · 23 · Nästa
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
Affe_TIK: Låt mjukisen Molinder gå i pension, låt Drugge spela ordinarie i stället.
+ 2
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
roger_sundsvall: Helt jävla otroligt att vi ligger under.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2018-12-30
{8437}: Glöm inte Molinder...Han är inte bra på nått,Det säger allt om vår backsida när han spelar match efter match.
Hade ganska höga förväntningar på Rensfeldt, tycker han kan bänkas nu när JVM spelarna kommer t-bax.
Håller med att Persson känns riktigt bra , forwardsidan i stort känns ganska ok. Men backarna????????????????????????????????????? Fy faan för kval. Gör nått Nubben, NUUUU!
Hade ganska höga förväntningar på Rensfeldt, tycker han kan bänkas nu när JVM spelarna kommer t-bax.
Håller med att Persson känns riktigt bra , forwardsidan i stort känns ganska ok. Men backarna????????????????????????????????????? Fy faan för kval. Gör nått Nubben, NUUUU!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2018-12-30
Woody Jokinen: Och Svedberg blandar och ger. Otroligt sur förlust pga, bedrövligt backspel.
När ska Nubben presentera en riktig back? Han har sökt sen Maj. Han har väl heltidstjänst?
När ska Nubben presentera en riktig back? Han har sökt sen Maj. Han har väl heltidstjänst?
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2018-12-21
TimraStockholm: Ja den här truppen har nog tyvärr sprattlat färdigt, dom gör vad dom kan efter sina förutsättningar men är inte bättre än så här.
Kanske dags att Nubben flyttar ner i båset för att stötta upp när vi iaf, inte har pengar till värvningar. Stackars oss!
Kanske dags att Nubben flyttar ner i båset för att stötta upp när vi iaf, inte har pengar till värvningar. Stackars oss!
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2018-12-21
roger_sundsvall: Det största problemet är att vi inte har en klubbledning och styrelse som håller måttet, dom verkar mest tycka synd om sig själva att vi gick upp för tidigt. Det behövs nytt blod på många platser.Vi fick chansen men strular troligen bort den.
+ 3
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2018-12-21
roger_sundsvall: Det måste vara på Freddans order att man varenda j-la bortamatch ska spela defensivt och försvara sig. Sen när man ligger under så är det full fart framåt. Prova med det från start nån gång.Man blir gråhårig av backarna i laget, fullständig odugliga de flesta. Nått måste göras omgående!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Tikkare: Lägg ner dunder fiasko lanseringen av Timrå Aktien. Lägsta accepterade volym är på 6-miljoner för att genomföra emissionen. Just nu ca; 1,5 milj. Självklart omöjligt. Fiasko var namnet på denna.
Jag tror att de flesta investerare skulle ligga kvar med sin tilltänkta investering om de används till nödvändiga förstärkningar för att överleva i SHL.
Jag tror att de flesta investerare skulle ligga kvar med sin tilltänkta investering om de används till nödvändiga förstärkningar för att överleva i SHL.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
sargad: Hur faan kunde Nubben värva Jalasvaara, det måste vara den mest otränade SHL-spelaren i historien.....Bedrövligt Nubben!
Hardegård är inte redo för SHL och Låt Brattström stå 3-4 matcher, Svedberg vinner inte matcher åt oss längre.
Hardegård är inte redo för SHL och Låt Brattström stå 3-4 matcher, Svedberg vinner inte matcher åt oss längre.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: Snart JVM och vi tappar 2-ledande spelare i 6-matcher, dom ska ersättas med spelare från Borlänge och Norge. Man gör verkligen ingenting för att undvika ett kval. Var är Guter pengarna? Lägg ner Aktieförsäljningen NUUUU! Lägg det som är sålts på nödvändiga förstärkningar. Det är dag att vakna styrelsen i TIK.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Hoppas verkligen att det är sista gången Nubben värvar en spelare utan att kontrollera spelarens fysiska status. Hur ska han hinna bygga upp nån kondis på det här viset. Tyvärr troligen omöjligt att bli av med, har nog ganska bra pröjs. O -bra värvning.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Kulltorp: AIK Drar igång sin insamling via Pepins nästa vecka, dom ska förstärka laget med 2.3 absoluta toppspelare sägs det. Dom ska upp i år. Vi känns som ett lagomt offer för dom i nuläget.
Tack styrelsen i TIK för att ni sparar oss ur SHL. Bedrövligt.
Tack styrelsen i TIK för att ni sparar oss ur SHL. Bedrövligt.
+ 1
Timrå IK > Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Matsg: Man kan ju undra hur mycket annat dumt och o genomtänkt den här styrelsen sitter och beslutar om. Det är väl dom som bestämmer budgeten för laget också. A'lagets resultat är det som säljer föreningen, inse det.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Ja när styrelsen är så naiva och trott att Aktien ska sälja sig själv. Fantastiskt svagt agerat. Jag trodde att det fanns säljare på marknadsavdelningen men tydligen inte.
Tror att en värvningskampanj hade givit betydligt bättre resultat.
Tror att en värvningskampanj hade givit betydligt bättre resultat.
+ 4
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
{297}: Blev det soppatorsk efter första? Som många gånger tidigare möter vi ett dåligt hemma lag. Vi måste ta vara på det framöver.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Woody Jokinen: Ser flaxig ut och går ner på knä hela tiden.Borde stå upp mer.
Timrå IK > Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
mikenomad: En hund ligger begraven angående den ekonomiska satsningen, ingen ska inbilla mig att detta lag med unga lovande spelare och en handfull föredettingar och överblivna SHL-spelare kostar några större summor. Om så är fallet Nubben kastat bort pengarna på ett AS-lag så vet jag inte vad man ska säga. Det handlar om förtroendet för föreningen. Spela med öppna kort och visa lite handlingskraft. MR, Madhawk brukar visa lönerna i respektive lag, vi får nog vänta och se tills dess.
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
{8608}: Nubben har misslyckats totalt, nu är det bara hans beryktade sista minuten värvningar som kan rädda oss. Det luktar AS-lång väg. Vi har 10-backar men bara 1-2 håller SHL mått. Hur faan tänkte han där? Svedberg ser måttligt intresserad ut, sälj han och spara mer pengar.
+ 2
Timrå IK > Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2018-11-18
Timråit H-sand: Hade man spelat från början så hade man haft chansen....Fegt Freddan! HARDEGÅRD MÅSTE BÄNKAS NÄSTA MATCH!
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora IK 2018-11-15
Bragd-Birger: Ja fy faan vad skönt med seger. Fortsätt med Brattström i mål. Men oj vad våra backar är undermåliga 2-3 stycken måste bytas ut så fort som möjligt.
NHL-Wedin är kung som vanligt, Salomonsson ser bra ut också.
NHL-Wedin är kung som vanligt, Salomonsson ser bra ut också.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora IK 2018-11-15
Kulltorp: Tyvärr verkar du inte bli ensam om att tveka, blir det 3000 pers i dag.
Klubben har snart lyckats att döda intresset. Man börjar att känna igen sig från förra sejouren i SHL. Total handlingsförlamning i allt som händer.
Klubben har snart lyckats att döda intresset. Man börjar att känna igen sig från förra sejouren i SHL. Total handlingsförlamning i allt som händer.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Knylan: Hur faaan skulle det vara om styrelsen inser allvaret och skjuter till det som behövs för att förstärka backsidan? Men det tragiska är att det inte verkar ha någon betydelse om man åker ur SHL. Och åter igen....Vart har pengarna tagit vägen?
Tror ingen tränare i hela världen kan få denna back uppsättning SHL-mässiga. Ett stort under betyg till Nubben och vad kommer det att kosta när publiken ger upp?
Tror ingen tränare i hela världen kan få denna back uppsättning SHL-mässiga. Ett stort under betyg till Nubben och vad kommer det att kosta när publiken ger upp?
+ 3
Föregående · 23 · Nästa