Historik
Föregående · 7 · Nästaman kan ju tycka att boyce, som ju faktiskt är center borde få spela
edit: Bagarn kliver av, Boyce kliver in
Redigerad kommentar
Bad_Brett: äh, det var inget.
(mata inte trollen)
Redigerad kommentar
Okej, förutsatt att man ska ta Vampola på orden så sticker han till ett lag i Schweiz med ungefär samma tabellplacering för att Timrå förlorade även om han gjorde allt han kunde?
Vidare så säger Nubben att Bremberg hade tillkommit även om Vampola varit kvar.
Vi fpår väl se vart det här landar till slut
Det verkar som att Nubben kanske var i alplandet för att lämna av spelare snarare än att hämta hit?
jahaja...
då får man hoppas på en tre-fyra till av hög kvalitet då
Det blir svårt att sova innan alla truppändringar är officiella
Det kanske är så att flertalet här kanske faktiskt inte tycker det? Du talar som om din egen åsikt är den enda sanningen :)
Gick väl ut på att det inte var så lätt, att man måste ge en sån spelare lite (mycket) utrymme, och att det funkar så länge han presterar på isen. gör han inte det accepteras inte särbehandlingen av gruppen och då måste man göra sig av med spelaren.
För övrigt tror jag både Persson och Jonas Andersson spelar VM i vår.
En snabb sammanställning av elitserielagens representation i tre kronor, sorterad utifrån tabelläge ser ut såhär:
HV71 Kolan, Fasth, Sundh, Falk
Skellefteå Ericsson
Frölunda Kahnberg, Lundqvist, Bäckman
Brynäs Bertilsson, Ekholm, Järnkrok, Silfverberg
Luleå Fransson, Harju, Hjalmarsson, Gustafsson
Linköping Jämtin, Dahlbeck
Färjestad Brodin
Växjö -
Djurgården Wesslau
AIK Fasth
MODO Danielsson, (Hannula)
Sorgebarnet -
(kan mycket väl ha glömt någon, det blev så mycket avstängningar, skador osv här på slutet)
Det är alltså vi och Växjö som inte fått någon spelare uttagen i tre kronor. Växjö har dock Gerber, Iggulden, Moran, Reddox m.fl. Vi har (?) Vampola.
Vem i Timrå är närmast att få dra på sig tre kronor-tröjan? (bortsett juniorer)
Personligen hoppas jag på Hasek!:D
Flyers i öppen protest mot "tråkhockeyn" - NHL - Allt om NHL, svenskarna och stjärnorna!Mighty Ducks 2: Flying V - YouTube
- Han började bra, sen har han haft det tyngre. Men Pierre hade inte kunnat träna ordentligt innan heller. Han var ändå Södertäljes bästa back i fjol och jag tror det finns mer att hämta där. Jag tror att han och Antti Halonen kan bli ett riktigt bra backpar och är intresserad av att titta på en förlängning.
Föregående · 7 · Nästa