Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
Raggaren Putte: absolut, vampola är helt dominant idag! en sniper med honom så...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
klockare behöver uppsöka en glasögonstylist. snygga bågar, men vad fan, det såg ut som en unge som lånat pappas brillor
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
gillar verkligen fribergs första period. tror han skulle kunna växa enormt mycket om han fick peta in ett par-tre puckar på några få matcher.
jonte ser bara speedigare och speedigare ut
vampola ser spelsugen ut (mer än de senaste två-tre matcherna i alla fall)
det kanske kan bli en pinne ikväll ändå
jonte ser bara speedigare och speedigare ut
vampola ser spelsugen ut (mer än de senaste två-tre matcherna i alla fall)
det kanske kan bli en pinne ikväll ändå
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
Jensen_12: och boork gick nog upp i brygga :)
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
Timrå Icon: tror det är dom! det måste vara så, cas är på väg.
Titta bara på den här bilden! 23e-28e personerna på tredje raden ovanför båsen, längden ser ut att stämma.
Titta bara på den här bilden! 23e-28e personerna på tredje raden ovanför båsen, längden ser ut att stämma.
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
pefr: ingenting vittnar om besvikelse som de första 3 minuterna i den här, han behöver inte direkt några ledande frågor från journalisterna. hans kroppsspråk mellan min 3 och min 6 är också fantastiskt.
om någon gör en svensk spelfilm om svensk hockey skulle jag tro att persbrandt skulle få göra bobo. lite som en åldrad, småfull gunvald
om någon gör en svensk spelfilm om svensk hockey skulle jag tro att persbrandt skulle få göra bobo. lite som en åldrad, småfull gunvald
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
söder över: med bobo skulle jag nog kolla på varenda presskonferens :)
i övrigt vet jag inte om jag tycker det är ett speciellt bra namn för timrå...
i övrigt vet jag inte om jag tycker det är ett speciellt bra namn för timrå...
Timrå IK > Sv: KRISEN ÄR TOTAL!
jag hade verkligen trott att pikken skulle gå och brendl kliva in i PP med vampola. samt att en sämre sorterad khl-reject på 100kg+ skulle kliva in i backlinan och, om intet annat, hålla rent framför målvakterna.
i stället katastrofrubriker i aftonbladet och upprorsstämning på hockeysnack...
om nu ekonomin är så fruktansvärt ihålig, varför ställde man inte ett allsvensk lag på isen från första början och sa att ekonomin är riktigt kärv och att det här är det bästa vi kan få för de pengar vi har? var är transparensen? kommunikationen?
nåväl. jag drömmer som jag vill, och fortsätter drömma om det övre scenariot och att den där artikeln är en typisk kvällstidningsanka. fy fan.
i stället katastrofrubriker i aftonbladet och upprorsstämning på hockeysnack...
om nu ekonomin är så fruktansvärt ihålig, varför ställde man inte ett allsvensk lag på isen från första början och sa att ekonomin är riktigt kärv och att det här är det bästa vi kan få för de pengar vi har? var är transparensen? kommunikationen?
nåväl. jag drömmer som jag vill, och fortsätter drömma om det övre scenariot och att den där artikeln är en typisk kvällstidningsanka. fy fan.
+ 1
Timrå IK > Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Kattgubben: högström visar på klass, riktigt fina mackor där, till motståndarna.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
luften gick nog ur hagos där. jäklar. dubbel avstängning?
hoppas de är ok
hoppas de är ok
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
här kommer man hem och slår på matchen, ser att det står 1-0 till timrå följt av en straff och en utvisning en minut senare. Hur har det sett ut?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle: jonte har några matcher att spela av gratis innan jag tycker han hamnar på break even...
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: det enda märkliga i ditt resonemang är att föreningen är just en förening. dvs om supportrarna varit tillräckligt missnöjda, hade de engagerat sig i styret av föreningen, i egenskap av medlemmar. men så har inte skett, märkligt nog.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: absolut dålig reklam. skulle dock tippa att aftonbladet avser de betalningsproblem som var på tapeten i fjol, den här säsongen (än så länge) ska, vad jag förstår, inga sådana problem förekommit.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: det vore dessutom rätt coolt om supportrar från alla seriens lag ställde upp en jycke i rondellen när de kommer på besök, också kan vi pryda rondellen med en gigantisk timråhund.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Woody: situationen var ett helt normalt byte, spelaren som kliver in i båset har båda fötterna inne i båset när jonte (som kommit in) tar pucken några meter in i banan
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
skiter i hur det går nu, kan inte släppa den där utvisningen. den domaren som tog den ska fan degraderas till flaggvakt på valfri orienteringstävling
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
pefr: eller låt linkan göra det så kan vi sparka honom för det efteråt
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
nu vill jag att nubben ska råka "läcka" ett email där han frågar aiks sportchef efter domarbasens kontonummer.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
MEN FY FAN VILKEN DÅLIG UTVISNING! För helvete! Det där ska inte vara utvisning. FY FAN VAD DÅLIGT
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
alltså Ridderwall. Inga direkta tavlor av de AIK gjort, men inget av dem har varit otagbart. Jag hade verkligen trott att han skulle kliva in och övertyga efter några år med andraspade i DIF. Men nej.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Modano: det här med att vara kvinna är verkligen det värsta man kan vara enligt dig? du verkar ha ett komplicerat förhållande till det täckta könet
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
ger mig fan på att de får in en puckjävel innan full tid
+ 1
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
blir alltid glad när timrå för mål. men när jonte gör mål blir jag extra glad.
+ 2
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
straff.
antar att junioren får ta den i vanlig ordning?
antar att junioren får ta den i vanlig ordning?
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
förslag på ny plan i BP:
Två pers ställer sig och täcker stolparna, som vid hörnor i fotboll. En lägger sig mitt på blålinjen för att förhindra pass mellan backar, och den fjärde ägnar sig åt huvudlös puckjakt.
Två pers ställer sig och täcker stolparna, som vid hörnor i fotboll. En lägger sig mitt på blålinjen för att förhindra pass mellan backar, och den fjärde ägnar sig åt huvudlös puckjakt.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
svengelska från kommentatorn i vanlig ordning "you must tighten the defensiv, right?"
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
BP-mål!
tack Pikken, gör 25 såna till innan juluppehållet så får du vara kvar på nåder.
tack Pikken, gör 25 såna till innan juluppehållet så får du vara kvar på nåder.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
det hade inte gjort ont med en tvåa på brynäsbacken som börjar vifta där
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
A51: det har han absolut! tycker även att hedman (!) sett oväntat rapp ut, han har frihjulat genom mittzonen ett par gånger i uppspelsfasen nu.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
hagos är stabil som en jävla gorilla längs sargerna, men så fort han är i slottet ramlar han. en liten reflektion bara.
Föregående · 8 · Nästa