Historik
Föregående · 205 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Poffa: Det är inte ofta jag är den som initierar denna tråd om kvällarna. Speciellt inte på en lördag. Men vad gör man inte på den goda sakens skull,
Väl mött kl 03.15.
[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=sleeper.gif&user_id=19][bild]http://www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=sleeperthumb.gif&user_id=19[/bild][/url]
Väl mött kl 03.15.
[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=sleeper.gif&user_id=19][bild]http://www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=sleeperthumb.gif&user_id=19[/bild][/url]
Svenska Hockeyligan > Sv: Elitserien
Alisandali: Kan inte felen bero på att några av "derbymatcherna" som spelats varit "seriematcher" om du fattar vad jag menar.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
westerlind: Näru inte än. Men snart.
Provocera på du, vi vet ju alla vad du tycker hur som helst.
Provocera på du, vi vet ju alla vad du tycker hur som helst.
Svenska Hockeyligan > Sv: Elitserien
Frisco: Conferencerna i NHL har ju samma "lösa" geografiska indelning som grund men dom spelar mindre roll då dom spelar nästa dubbelt så många grundmatcher som ES-lagen. Sen vette f-n om man kan snacka om derby emellan dom heller. Där är det ju mer urgammal rivalitet a´la BIF-LIF, Löven-Schtaan som gör att det blir extra sug på vissa matcher. Om man kan få ett sug till redan utsålda arenor.
Derbygrupperna i ES var ett Djurgården-förslag om jag minns rätt.
Derbygrupperna i ES var ett Djurgården-förslag om jag minns rätt.
Svenska Hockeyligan > Sv: Elitserien
westerlind: Nä derbygrupperna borde ha tagits bort för länge sen. Det var ju Stockholmslagens påfund en gång i tiden för att få in pengar men med ett och ett halv 08-lag som dessutom inte knappt halvfyller sina arenor så är det en relik.
Bort med dom!!!
Bort med dom!!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Ja det var den klart vassaste räddningen jag sett tror jag. Skön scen när medspelaren bara gapar och skakar på huvudet åt det hela.
MoDo Hockey > Sv: ÖA-coachen
Paddan: Jag insåg att detta var så kul som jag trodde det skulle vara dvs inte alls. Så jag glömde bort det hela.
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MoDo 16/10 2005
Backar:
3 Mattias Timander
6 Tobias Enström
7 Jesper Damgaard
8 Oscar Hedman
24 Vladimir Sicak
32 Tobias Viklund
34 Tommy Wargh
Forwards:
89 Jan Pardavy
16 Rastislav Pavlikovsky
13 Morten Green
28 Miloslav Horava
4 Mattias Hellström
15 Andreas Salomonsson
11 Pasi Tuominen
40 Magnus Gästrin
19 Mikael Pettersson
18 Peter Öberg
29 Johan Dahlberg
22 Tommy Enström
Målvakter:
60 Karol Krizan
(1 Christopher Königsson).
60 Karol Krizan
(1 Christopher Königsson).
Backar:
3 Mattias Timander
6 Tobias Enström
7 Jesper Damgaard
8 Oscar Hedman
24 Vladimir Sicak
32 Tobias Viklund
34 Tommy Wargh
Forwards:
89 Jan Pardavy
16 Rastislav Pavlikovsky
13 Morten Green
28 Miloslav Horava
4 Mattias Hellström
15 Andreas Salomonsson
11 Pasi Tuominen
40 Magnus Gästrin
19 Mikael Pettersson
18 Peter Öberg
29 Johan Dahlberg
22 Tommy Enström
MoDo Hockey > Djurgården - MoDo 16/10 2005
Harald Lückner:
Vi måste vara hungriga varje dag
Tre raka segrar, nio poäng och finfina 9-2 i mål efter matcher mot Södertälje, Mora och Leksand gör förstås Harald Lückner, MODO-coachen, mycket nöjd.
- Självklart, men tro inte att vi slår oss till ro. Tvärtom, det gäller för oss att fokusera och vara hungriga inför varje ny uppgift.
MODO-coachen ser likheter med mötena mot Mora och Leksand med den match som väntar i Globen på söndag.
- Vi möter ett vingklippt Djurgården och det är klart att de måste vinna nu, menar Harald. Därför kommer vi att möta ett oerhört disciplinerat hemmalag, som kommer att jobba oerhört hårt för att nå poäng. Men då gäller det för oss att jobba ännu hårdare.
Efter att ha tittat på mötet med Leksandsmatchen en gång till på video är Lückner aningen mera nöjd än direkt efter matchen.
- Så dåligt är inte allt, som en del menar. Vårt försvarsspel är riktigt bra och vi släpper inte till många klara chanser. Vi var riktigt täta framför mål och Krizan får bättre och bättre hjälp.
- Men det vi framförallt måste bli bättre på är att hålla speed i det vi gör. De få frekvenser av matchen senast där vi har riktig driv i åkningen ser vi riktigt bra ut. Nu måste vi komma till det läge där vi ahr högre intensitet i allt vi gör.
Några lagändringar?
- Sicak ska spela, men vi har sju backar i uppställningen som senast. Vem som får vila bestämmer vi först matchdagen. Som det ser ut börjar vi med fyra ytterforwardspar och tre centrar.
MODO Hockey tar samma trupp med sig till Globen som hemma mot Leksand
Vi måste vara hungriga varje dag
Tre raka segrar, nio poäng och finfina 9-2 i mål efter matcher mot Södertälje, Mora och Leksand gör förstås Harald Lückner, MODO-coachen, mycket nöjd.
- Självklart, men tro inte att vi slår oss till ro. Tvärtom, det gäller för oss att fokusera och vara hungriga inför varje ny uppgift.
MODO-coachen ser likheter med mötena mot Mora och Leksand med den match som väntar i Globen på söndag.
- Vi möter ett vingklippt Djurgården och det är klart att de måste vinna nu, menar Harald. Därför kommer vi att möta ett oerhört disciplinerat hemmalag, som kommer att jobba oerhört hårt för att nå poäng. Men då gäller det för oss att jobba ännu hårdare.
Efter att ha tittat på mötet med Leksandsmatchen en gång till på video är Lückner aningen mera nöjd än direkt efter matchen.
- Så dåligt är inte allt, som en del menar. Vårt försvarsspel är riktigt bra och vi släpper inte till många klara chanser. Vi var riktigt täta framför mål och Krizan får bättre och bättre hjälp.
- Men det vi framförallt måste bli bättre på är att hålla speed i det vi gör. De få frekvenser av matchen senast där vi har riktig driv i åkningen ser vi riktigt bra ut. Nu måste vi komma till det läge där vi ahr högre intensitet i allt vi gör.
Några lagändringar?
- Sicak ska spela, men vi har sju backar i uppställningen som senast. Vem som får vila bestämmer vi först matchdagen. Som det ser ut börjar vi med fyra ytterforwardspar och tre centrar.
MODO Hockey tar samma trupp med sig till Globen som hemma mot Leksand
Noterbart:
Tre skador i truppen, målvakten Mikael Zajkowski, backen Hans Jonsson och forwarden PerSvartvadet. Jonsson spelar till veckan, som det ser ut, de övriga två är borta ett bra tag till.
Tre skador i truppen, målvakten Mikael Zajkowski, backen Hans Jonsson och forwarden PerSvartvadet. Jonsson spelar till veckan, som det ser ut, de övriga två är borta ett bra tag till.
Länkar:
http://www.modohockey.se/
http://www.modohockey.se/
Motor > Sv: Polini Australian Grand Prix 2005
Tre förare dominerade träningen. Checa inledningsvis sedan Nicky med Rossi som stack upp här och där. De övriga var hela tiden rätt "mycket" efter. Sete lyckades dock tråckla in sig i 1:a led med ett bra kvalvarv emot slutet.
Kvalresultat:
MotoGP
Kvalresultat:
MotoGP
| 1 | N. Hayden (USA) | Honda | | 1:29.337 | |||
| 2 | V. Rossi (ITA) | Yamaha | | 1:29.443 | |||
| 3 | S. Gibernau (ESP) | Honda | | 1:29.729 | |||
| 4 | C. Checa (ESP) | Ducati | | 1:29.775 | |||
| 5 | C. Edwards (USA) | Yamaha | | 1:29.943 | |||
| 6 | M. Biaggi (ITA) | Honda | | 1:30.070 | |||
| 7 | A. Elias (ESP) | Yamaha | | 1:30.094 | |||
| 8 | M. Melandri (ITA) | Honda | | 1:30.322 | |||
| 9 | M. Tamada (JPN) | Honda | | 1:30.624 | |||
| 10 | S. Nakano (JPN) | Kawasaki | | 1:30.626 | |||
| 11 | J. Hopkins (USA) | Suzuki | | 1:30.667 | |||
| 12 | A. Barros (BRA) | Honda | | 1:30.757 | |||
| 13 | O. Jacque (FRA) | Kawasaki | | 1:31.079 | |||
| 14 | C. Vermeulen (AUS) | Honda | | 1:31.654 | |||
| 15 | R. Xaus (ESP) | Yamaha | | 1:31.726 | |||
| 16 | R. Rolfo (ITA) | Ducati | | 1:33.495 | |||
| 17 | J. Ellison (ENG) | Blata | | 1:33.959 | |||
| 18 | F. Battaini (ITA) | Blata | | 1:35.933 |
Motor > Sv: Polini Australian Grand Prix 2005
Stoner konsekvent snabb på hemmaplan medans Pedrosa inte hade samma speed. Lär tätna till i titeljakten frågan är hur mycket. Cajback missar racet (107%-gränsen) med en ½sek ungefär.
Kvalresultat:
250cc
Kvalresultat:
250cc
| 1 | C. Stoner (AUS) | Aprilia | 1:32.756 | 19 | |||
| 2 | J. Lorenzo (ESP) | Honda | 1:32.843 | 20 | |||
| 3 | A. De Angelis (SMR) | Aprilia | 1:32.882 | 23 | |||
| 4 | S. Porto (ARG) | Aprilia | 1:33.496 | 15 | |||
| 5 | D. Pedrosa (ESP) | Honda | 1:33.691 | 23 | |||
| 6 | A. Dovizioso (ITA) | Honda | 1:33.733 | 22 | |||
| 7 | H. Barberá (ESP) | Honda | 1:33.760 | 23 | |||
| 8 | H. Aoyama (JPN) | Honda | 1:34.134 | 21 | |||
| 9 | R. De Puniet (FRA) | Aprilia | 1:34.341 | 21 | |||
| 10 | R. Locatelli (ITA) | Aprilia | 1:34.715 | 22 | |||
| 11 | Y. Takahashi (JPN) | Honda | 1:34.739 | 23 | |||
| 12 | S. Jenkner (GER) | Aprilia | 1:34.998 | 21 | |||
| 13 | A. Debon (ESP) | Honda | 1:35.028 | 18 | |||
| 14 | S. Guintoli (FRA) | Aprilia | 1:35.087 | 17 | |||
| 15 | T. Sekiguchi (JPN) | Aprilia | 1:35.104 | 18 | |||
| 16 | S. Corsi (ITA) | Aprilia | 1:35.267 | 21 | |||
| 17 | C. Davies (ENG) | Aprilia | 1:35.710 | 18 | |||
| 18 | J. Smrz (CZE) | Honda | 1:35.891 | 23 | |||
| 19 | A. Ballerini (ITA) | Aprilia | 1:36.107 | 21 | |||
| 20 | A. Baldolini (ITA) | Aprilia | 1:36.161 | 15 |
Motor > Sv: Polini Australian Grand Prix 2005
OBS! Eurosport börjar sända 03.15 imorgon bitti. Ändrade sändningstider alltså.
Kvalresultat
125cc
1. Luthi
2. Pasini
3. Talmacsi
4. Simoncelli
5. Kallio
6. Koyama
7. Di Meglio
8. Pesek
Kvalresultat
125cc
1. Luthi
2. Pasini
3. Talmacsi
4. Simoncelli
5. Kallio
6. Koyama
7. Di Meglio
8. Pesek
Motor > Sv: Polini Australian Grand Prix 2005
Poffa: Har nu sett bilderna på Roberts (och Loris) krasch(er) i Doohan Corner som fullfartshögern kallas. Så platsen är fastställd men orsaken är fortfarande ett mysterium.
Café > Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Tjejen med instrumentet spelar egentligen Jai Alai och instrumentet heter Cesta. Men det kan även kallas Pelota som är det spanska ordet för boll.
Jag minns Agent X9 avsnittet dock. Willie Garvin använde Cestas för att kasta handgranater på "the bad guys" Visst var det nåt med en kille i ett exoskelett som bar nåt guld från ett rånat tåg eller så.
Läs mer om [url=www.orlandojaialai.com/whatis.htm]Världens snabbaste bollsport[/url] med bollhastigheter på upp till 300kmt och dess [url=xjaialai.com/explan.html]poängsystem[/url].
Se även [url=media.putfile.com/jai-alai]denna videosnutt[/url] från Jackass som illustrerar Jai Alais farlighet.
Jag minns Agent X9 avsnittet dock. Willie Garvin använde Cestas för att kasta handgranater på "the bad guys" Visst var det nåt med en kille i ett exoskelett som bar nåt guld från ett rånat tåg eller så.
Läs mer om [url=www.orlandojaialai.com/whatis.htm]Världens snabbaste bollsport[/url] med bollhastigheter på upp till 300kmt och dess [url=xjaialai.com/explan.html]poängsystem[/url].
Se även [url=media.putfile.com/jai-alai]denna videosnutt[/url] från Jackass som illustrerar Jai Alais farlighet.
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: 79 tum hög (200 cm) är ju 13 tum högre än min [url=www.carobinson.com/games/CLASSIC%20-%20GIANT%20GUMBALL.jpg]66 tum (176.7cm) höga[/url] och glaskula hade den ju också. Mycket bra!
[bild]ghz.emulationzone.org/sonic/son1/bonuspoint.gif[/bild][bild]http://ghz.emulationzone.org/sonic/son1/bonuspoint.gif[/bild][bild]http://ghz.emulationzone.org/sonic/son1/bonuspoint.gif[/bild][bild]http://ghz.emulationzone.org/sonic/son1/bonuspoint.gif[/bild][bild]http://ghz.emulationzone.org/sonic/son1/bonuspoint.gif[/bild][bild]http://ghz.emulationzone.org/sonic/son1/bonuspoint.gif[/bild]
Önska!
[bild]ghz.emulationzone.org/sonic/son1/bonuspoint.gif[/bild][bild]http://ghz.emulationzone.org/sonic/son1/bonuspoint.gif[/bild][bild]http://ghz.emulationzone.org/sonic/son1/bonuspoint.gif[/bild][bild]http://ghz.emulationzone.org/sonic/son1/bonuspoint.gif[/bild][bild]http://ghz.emulationzone.org/sonic/son1/bonuspoint.gif[/bild][bild]http://ghz.emulationzone.org/sonic/son1/bonuspoint.gif[/bild]
Önska!
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Släpvagn??? Jag såg bara blondinen i bikinin först. :-)
Lägg märke till de avklädda föräldrarna och deras påklädda barn???
Är det inte en piggelin i grabbens mun förresten?
Lägg märke till de avklädda föräldrarna och deras påklädda barn???
Är det inte en piggelin i grabbens mun förresten?
Café > Sv: Hitta bilden!
Portello: Svischade förbi där några gånger en sommar jag jobbade i Piteå. Var jävligt fint när solen precis gått upp och fyren var tokvit.
Jag vill se en personstor tuggummi-automat. Är det en sån där med glaskula på toppen blir det bonuspoäng.
Jag vill se en personstor tuggummi-automat. Är det en sån där med glaskula på toppen blir det bonuspoäng.
Café > Sv: Hitta bilden!
Portello: Ett litet lustigt hus i Jävre var det...
[url=www.javregarden.nu/cityguide/turistcenter.html][bild]http://www.motorphoto.com/picture/javre.jpg[/bild][/url]
[url=www.javregarden.nu/cityguide/turistcenter.html][bild]http://www.motorphoto.com/picture/javre.jpg[/bild][/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Per HApps: [url=www.directlyrics.com/lyrics/show-3b95c0473b96ffc5c707866ded663765.html]Construction time again
What is it this time
We're laying a pipeline
Let the beads of sweat flow
Until the ends have met through
Could take a long time
Working on the pipeline
Taking from the greedy
Giving to the needy
On this golden day
Work's been sent our way
That could last a lifetime
Working on the pipeline
From the heart of our land
To the mouth of the man
Must reach him sometime
We're laying a pipeline
Taking from the greedy
Giving to the needy [/url]
Önska!
What is it this time
We're laying a pipeline
Let the beads of sweat flow
Until the ends have met through
Could take a long time
Working on the pipeline
Taking from the greedy
Giving to the needy
On this golden day
Work's been sent our way
That could last a lifetime
Working on the pipeline
From the heart of our land
To the mouth of the man
Must reach him sometime
We're laying a pipeline
Taking from the greedy
Giving to the needy [/url]
Önska!
Motor > Sv: Polini Australian Grand Prix 2005
Frisco: Banan ligger på en liten ö utanför Australiens sydkust ca 15mil sydöst om Melbourne. Ön är både ett [url=www.penguins.org.au/]fågelskyddsreservat/Nationalpark[/url] och [url=www.phillipislandcircuit.com.au/index.php?id=6]motormecka.[/url]
Poffa: Enligt [url=www.phillipislandcircuit.com.au/fileadmin/pdf/circuitmapcolour.pdf]denna pdf[/url] är högfartshögern kurva ett. Vad f-n gjorde Roberts???
Poffa: Enligt [url=www.phillipislandcircuit.com.au/fileadmin/pdf/circuitmapcolour.pdf]denna pdf[/url] är högfartshögern kurva ett. Vad f-n gjorde Roberts???
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Dubbelt tack! :-)
Då jag är helt lyriskt över att fått höra en massa Depeche Mode-klassiker så vill jag se en LÅÅÅÅNG pipeline.
Då jag är helt lyriskt över att fått höra en massa Depeche Mode-klassiker så vill jag se en LÅÅÅÅNG pipeline.
Motor > Sv: Polini Australian Grand Prix 2005
Poffa: Jag tror dom menar den långa vänstern (högst upp på bilden) som "turn one" för som du säger så kan inte jag heller tänka mig att man highsidar i högfarts-högern på/efter startrakan. Men jag lovar att konfirmera detta om dom visar det på morgonens kval-sändning.
[bild]www.bikepassion.it/piste/img/philip-island.gif[/bild]
[bild]www.bikepassion.it/piste/img/philip-island.gif[/bild]
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team:
[url=www.varvshistoriska.o.se/arendal/arendsjosatt.jpg]Sjösättning 1975 på Arendalsvarvet av 240 000 tonaren [/url]
[url=www.varvshistoriska.o.se/arendal/arendsjosatt.jpg]Sjösättning 1975 på Arendalsvarvet av 240 000 tonaren [/url]
Motor > Sv: Polini Australian Grand Prix 2005
Poffa: Kurva ett borde vara vänstern som leder ner till första hårnålen. Så +200 är inget ovanligt i ingången. Men nog är det lustigt. Om man ids pallra sig upp till kvalet i morrn bittida så lär dom ju visa den.
Motor > Sv: Polini Australian Grand Prix 2005
Poffa: Lite läsning tills dess dårå.
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9332/sport_lng0_spo39_evt9332_sto777394.shtml]Chris Vermuelen som tidigare kört SS600 och SBK med framgång får chansen hos Sito Pons och Camel Honda.[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9332/sport_lng0_spo39_evt9332_sto777339.shtml] varken Capirossi eller Roberts rejsar efter hårda krascher.[/url] Robert high-sidar på 4:e växeln (+200km/t) in i kurva ett???
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9332/sport_lng0_spo39_evt9332_sto776942.shtml]Han om nån borde veta...[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9332/sport_lng0_spo39_evt9332_sto775581.shtml]Rossi i "tobaksbråk" (Gauloises vs Marlboro) för att inte störa sina F1-planer[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9332/sport_lng0_spo39_evt9332_sto775761.shtml]Några Silly Season-konfirmationer och -spekulationer.[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9332/sport_lng0_spo39_evt9332_sto777394.shtml]Chris Vermuelen som tidigare kört SS600 och SBK med framgång får chansen hos Sito Pons och Camel Honda.[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9332/sport_lng0_spo39_evt9332_sto777339.shtml] varken Capirossi eller Roberts rejsar efter hårda krascher.[/url] Robert high-sidar på 4:e växeln (+200km/t) in i kurva ett???
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9332/sport_lng0_spo39_evt9332_sto776942.shtml]Han om nån borde veta...[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9332/sport_lng0_spo39_evt9332_sto775581.shtml]Rossi i "tobaksbråk" (Gauloises vs Marlboro) för att inte störa sina F1-planer[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9332/sport_lng0_spo39_evt9332_sto775761.shtml]Några Silly Season-konfirmationer och -spekulationer.[/url]
Motor > Polini Australian Grand Prix 2005
Poffa: Vi behöver inte spela in nåt (förutom F1-loppet från Shanghai) på söndag. :-)
Lördag
Söndag
Lördag
| 05:15 |
| ||
| 06:00 |
| ||
| 07:15 |
|
| 03:15 |
| ||
| 04:45 |
| ||
| 06:15 |
|
Café > Sv: Ny DM platta till hösten
Helg Ernest: Jag tänkte lyssna på "riktig" radio och P3-konserten med DM. Vill bara hjälpa Stigsson att kunna njuta av det hela oså.
Annars är det ofta jag knappar in Rockklassiker.
Annars är det ofta jag knappar in Rockklassiker.
Café > Sv: Ny DM platta till hösten
Helg Ernest: Klockrent.
Stigsson: Lyssna till Helg Ernest kloka ord så kan lyssna till Depeche Mode anno -83.
Stigsson: Lyssna till Helg Ernest kloka ord så kan lyssna till Depeche Mode anno -83.
Café > Sv: Ny DM platta till hösten
Stigsson: Jag har hittat ett program som skall klara av att spara webradio-utsändningar. Gratis demovariant finns på länk.
[url=www.alivemedia.net/download-mp3-recorder.htm]Alive WMA MP3 Recorder [/url]
[url=www.alivemedia.net/download-mp3-recorder.htm]Alive WMA MP3 Recorder [/url]
MoDo Hockey > Sv: Banner
Poffa: Jag har hur som helst svårt att se hur en Sanny Sapiens skall bli en MoDo Sapiens.
Café > Sv: Ny DM platta till hösten
Stigsson: Glömde lite. Annars kan man ju alltid lyssna på den forna veckans P3-live konserter deras hemsida om man inte kan lyssna live.
Café > Sv: Ny DM platta till hösten
Stigsson: Det finns ett skitbra prog för att "ta" allt ljud som går via ljudkortet men jag kommer inte på vad det hette. Jag provade det för nåt år sen på en webradiosändning från NHL och det funkade ok även fast det buffrade som få. Men med bra hastighet (som P3 har) så borde det bli bra.
Café > Sv: Ny DM platta till hösten
För oss som inte orkar vänta till februari/mars och för er som inte ens fått tag på biljetter...
P3 Live sänder ikväll (14/10) kl 21.00 en konsert från anrika
Hammersmith Odeon, London inspelat 1983-10-08.
P3 Live sänder ikväll (14/10) kl 21.00 en konsert från anrika
Hammersmith Odeon, London inspelat 1983-10-08.
Länkar:
http://www.sr.se/p3/live/
http://www.sr.se/p3/live/
MoDo Hockey > Sv: MODO VS Leksand 13/10
Lumber Jack: Apropå "vedhuggande köpelaget med ryggsäcksmani". Borde inte Haglöfs bli en passande huvudsponsor för Leksand.
MoDo Hockey > Sv: MODO VS Leksand 13/10
Poffa: Är inte KKK ett ganska bra "nick". Han vägrar ju att släppa in svarta över gränsen.
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco:
[url=www.parks.it/parco.po.to/foto/Po.primavera2-800.jpeg]Floden Po[/url]
[url=www.parks.it/parco.po.to/foto/Po.primavera2-800.jpeg]Floden Po[/url]
Föregående · 205 · Nästa
Närå det är bara en trött Salle som skall tippa utfallet i MotoGP.
125cc
1. Pasini
250cc
1. Stoner
MotoGP
1. Hayden
2. Rossi
3. Edwards