Historik
Föregående · 239 · NästaDagvill är man och värre lär det väl bli när man tvingar upp kroppen före kl 07.00 på en lördag. Att man sedan har 2 dagar ledigt (åhh vad skönt det skall bli) lär ju ställa till det än mer.
ZZZ zzz ZZZ zzz ZZZ
[bild]www.labo.com/images/zzz.gif[/bild]
El Maco: Salsaklubb i Krakow... Trodde det var polska som gällde där.
Dawidovski: Har små förhoppningar om att du fattar detta men kan inte låta bli.
Klart att det inte var SSK som gnällde i denna match. Dom mötte ju FBK...
Klart att det var SSK som var rejäla och tuffa i närkamperna. Dom mötte ju FBK...
ståpäls: Vill inte hjälpa Dream Team med förklaring med det finns ju en viss Steen som är i final iår, fast då skulle det väl stått vinnarcalle.
På tal om vinnare och Steen. Sicken myra rookie-Steen fick in idag. Att inte målisen lyckades Staña den är ju otroligt.
Snart drar den riktiga (där det faktiskt sker omkörningar)
racingcirkusen igång. Här är racekalendern.
| DATES | COUNTRIES | CIRCUITS | |
| 10/04/2005 | SPAIN | JEREZ | |
| 17/04/2005 | PORTUGAL | ESTORIL | |
| 01/05/2005 | CHINA | SHANGHAI | |
| 15/05/2005 | FRANCE | LE MANS | |
| 05/06/2005 | ITALY | MUGELLO | |
| 12/06/2005 | CATALUNYA | BARCELONE | |
| 25/06/2005 | NETHERLANDS | ASSEN | |
| 10/07/2005 | UNITED STATES | LAGUNA SECA | |
| 24/07/2005 | GREAT-BRITAIN | DONINGTON | |
| 31/07/2005 | GERMANY | SACHSENRING | |
| 28/08/2005 | CZEC REPUBLIC | BRNO | |
| 18/09/2005 | JAPAN | MOTEGI | |
| 25/09/2005 | MALAYSIA | SEPANG | |
| 01/10/2005 | QATAR | LOSAIL | |
| 16/10/2005 | AUSTRALIA | PHILLIP ISLAND | |
| 23/10/2005 | TURKEY | ISTANBUL | |
| 06/11/2005 | VALENCIA | VALENCIA | |
lex:
[bild]svt.se/content/1/c6/19/84/54/mora_elitklart290.jpg[/bild]
Då det sket sig förra gången så vill jag se en bild som visar hur starka olika Chilefrukter (i enheter) är.
Frisco: Han ser sugen ut på ES-spel igen Antos. Riktigt snyggt skott i krysset vid 4-0.
Brynäs ser sugna ut men det hjälpte ju föga (småflinar lite granna åt debaclet) MIF är nog så oklara för ES som dom kan bli i nuläget. Finns det hopp för dom i nåt playoff-playoff eller är det de 2 främsta som går upp direkt???
Sickna kompisar man har förresten. Börjar fråga mig om godis på de få timmar av vila från Påsk-eländet man har. Jesu vandring längs Golgata på långfredagen har jag upplevt i dagarna 3 och ännu en väntar imorrn. Så...
ZZZzzzZZZzzzZZZ
[bild]www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif[/bild]
Frisco:
Vill du veta mer om[bild]www.expressen.se/content/1/c6/24/95/22/90503061.jpg[/bild] i vätskeform så kika på denna länk från [url=www.expressen.se/index.jsp?a=249517]www.expressen.se[/url]
Frisco: 8 st (godis)sockerbitar (Cloetta) väger ca 36g och är drygt 4% av innehållet i en 820g låda.
Ingridienser:Stärkelsesirap, socker, gelatin, ytbehandlingsmedel (vegetabilisk olja, karnaubavax), arom.
Några svar, inte så lätt att svara när frågan är frågan.
Tycho:
Här är det [url=www.airstream.net/rallies/03-RockyMtn/chili%20dump.jpg]Chili i stor kastrull[/url]
Apropå Chili så kommer jag osökt att tänka på Chilepeppar. Jag vill se en bild som visar hur starka olika Chile-frukter (i enheter) är.
Frisco: Lite Alias sedan ZZZ zzz ZZZ zzz ZZZ. Kommer troligtvis drömma mardrömmar om påskgodis och 2.90/hg-kuponger men jag behöver vilan.
[bild]www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif[/bild]
Sannes: Jag vet att det finns bilder där de bara är "slutspels-skäggiga" och en sån bild duger för det är inte "utmärkande" som de långskägg som dom oftast visar upp.
Kuriosa och Hockeyrelaterat fakta.
ZZ Top var både det första och sista bandet som spelade på McNichols Arena (bla Avalanches förra hemmaarena) som öppnade 1975 och stängdes 1999.
Då vill jag se om det går att uppbringa ett ZZ Top utan utmärkande skägg. OBS Inga bilder där Frank Beard inte är med och på så vis gör dom "skägglösa".
Karoliina: "Och Kimi strartar med 3 gamla däck i nästa lopp" Va!?!?!?
Det kan väl inte vara så? Det vore ju en värre KalleAnka-regel än hjälmregeln i ES.
Salle: Renault i toppen igen, Alonsos tur denna gång. Dom ser ruggigt bra ut dom gul-blåa. Trulli tar Toyotan till 2:a och Heidfeld 3:e pallplatsen.
Kul för de båda som inte är bortskämda med placering. Ändå roligare blir det nog när resp team lyckas dessutom, när dom dissats (i brist på ord) inför säsongen.
Räikönnen 9:a efter en stark forcering efter en olycksalig punktering mitt i loppet. Vad månde ha blivit OM inte OM funnits.
Salle: En Renault och en BMW ut när både Fisichella och Webber trodde att den andra skulle ge sig.
Trulle varvar Barrichello... Det italienska fullblodet ser mer & mer ut som en nordsvensk.
Frisco: Fast mest pratar han bara för att prata tycker jag. Han borde ta rollen som bisittare på mer allvar.
3-bilsracing när den 2:a leksaksbilen och 2 bumsar bestämde sig för att dom ville ha samma plats på banan samtidigt. Lattjo...
Poffa: Ja synd om Iceman. Ser ut som läge för ännu en fransk dubbel. För Trulli i leksaksbilen kommer att tappa.
Visst blev det skönt när EJe tappade komunikationen med hemlandet.
65selander: Då dyker självklart frågan upp.
Vilken SVT-glimt vill ni helst se?
Jag vill se namnsdagsserien och "G som i Gemutredningen (eller en dag i Ivar Lo Denisovitj liv)".
El Maco: Ingen bonus till dig förutom att du får önska.
[url=medlem.spray.se/nostalgiccorner/hpbimg/1138_file2419_3.jpg]Så här kunde det sett ut strax innan din bild.[/url]
[bild]medlem.spray.se/nostalgiccorner/hpbimg/dadhemsidalogo.gif[/bild]
lex:
[bild]www.bartender.com/4alcohol/learn2serve/baruniversity1.GIF[/bild]
Jag vill se Stig "Stigge" Pedersen och hans 2-strängade bas. Bonuspoäng för fyrverkeri-hjälmen i aktion.
NuMo: Om jag finge bestämma så skulle denna inte godkännas.
Orsak till detta är att det inte är under match som Frisco önskar.
Frisco: Jag hade ju hoppats få se en Indigo av Jösse Car men Ginettan gjorde dom ju också så rätt till dig.
Önsk away...
El Maco: [url=www.hudsonhotel.com/hudson_hotel_library.html]Här är baren officiella site & bilder.[/url]
Och här kommer en bild...
[bild]www.forbes.com/images/2001/05/30/hudsonbar_245_300.jpg[/bild]
Hmmmm vad vill man se bild på dårå?!?!?!
Jo! Jag vill se bil tillverkad i Arvika.
Stigsson:
[bild]www.acc.se/img/superimage_3.jpg[/bild]
Apropå ingenting så vill jag fortfarande se fem Energy Dome's med tillhörande bandmedlemmar.
NuMo: Vore det inte lättare att säga en bild på [url=www.the-monks.com/album/bmtrecording_roger.htm]Roger Johnston från The Monks[/url]. Tyvärr har han inte bandets säregna frisyr på denna bilden.
Apropå säregna och band så vill jag se fem Energy Dome's med tillhörande bandmedlemmar.
Föregående · 239 · Nästa
knaskamilla: Tack, men jag skulle behöva nåt mer motiverande...
[bild]www.ih.k12.oh.us/hsschroder/Psyc/ManCarrot.gif[/bild]