Historik
Föregående · 244 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Är Foppa Överskattad?
Kanske inte helt rätt tråd men tillräckligt nära.
Foppa kommer 1:a på TV4sportens kanonlista "bara" för att "Hockeykungen" imorrn tar bort gipset och åker lite skridskor.
Café > Sv: Hitta bilden!
En Riva vore inte dumt att vila ögonen på. Men det skall vara en gammal klassisk dam av trä annars får det vara.
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Enkel god Whisky och ett enkelt gott svar.
Inte så svår denna heller
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan:
[url=www.forreshighlandgames.fsnet.co.uk/Photographs_2003/Heavies/Highland_Games_03_70.jpg]Sover han???[/url]
Dags för lite sprit... En flaska Tamnavulin.
Café > Sv: Hitta bilden!
mangan:
[url=tradera.spray.se/auction/aid_10858131]Här är 4st bilder på Carna i ankdräkt[/url]
Jag vill se en bild på en Lama-helikoter med hängande last. Svenskregistrerad ger bonuspoäng i min lilla bok.
Café > Sv: Gamla Minnen!!
mangan: Inte nog med att du är i fel tråd du erkänner även "förlust" i bildfrågan. AjAjAj!!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nalle Sjuh: Vad heter stället nurå om det hette så BC...
Café > Sv: Hitta bilden!
På denna bilden syns "Pungen" bättre...
[url=www.sm5sxl.net/~mats/graphics/images/puch/florida/florida_64_2.jpg]Puch Florida med "punglåda"[/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Ahhhh! En låda med hjul i hörnen och dessutom kompressormatning av motorn... Körglädje!
Café > Sv: Hitta bilden!
Hälge: Ursäkten godkännes...
Du får väl önska igen om du hittar en Cooper SS.
Café > Sv: Hitta bilden!
Hälge: Rätt, rätt, rätt...
[url=www.luebeck.de/filmtage/97/filmprogramm/olsen/dynamit_harry.html]Det är det danska originalet[/url]
Café > Sv: Första synthen?
Metal Guru: Thereminen är väl grundstenen medans Moog var den 1:a användarvänliga synthen.
[url=moogmusic.com/history.php?cat_id=2]Thereminens historia[/url]
MoDo Hockey > Sv: Conny Strömberg
Frisco: Vad har Jansson (eller Johansson) gjort för illa mot Luleå för att få Albert Hall att inträda i denna exklusiva församling måntro.
MoDo Hockey > Sv: Conny Strömberg
Frisco: Tackar men för vad har jag ingen aning??? Den enda som jag visste var att gratulera var BäPa-paret Anders & Carro.
MoDo Hockey > Sv: Conny Strömberg
Paddan: Den enda förklaringen till det vore om det var han som fixade fredagsmiddagen för famlijen.
Café > Sv: Favoritgrogg?
Frozen Lemon Daiquiri sittandes i en pool i Key West under den floridanska solen...
MoDo Hockey > Sv: Södertälje SK - MODO Hockey 17/2-2005
Usch och fy sicken match...
Inget Go, inget jävlar anamma (inte ens Hinote), för lite skott, för lite skridskoåkning, för mycket slarv och för mycket onödiga utvisningar.
Vart var revanschlustan som Kent pratar om (det gör han iofs alltid) och den slutspelständning Svarten pratade om inför matchen.
Nog f-n borde MoDo kunna bjuda upp till dans även mot ett "kylskåp" till partner.
Idag så var det iofs jämnt skägg över lag men Sedinarna förtjänar inte sin 2:a kedjestatus om dom spelar som idag. Hade 3:e (& 4:e) kedjan fått igång sitt normala fysiska spel så skulle jag kunnat tänka mig att bänka dom 2 och låta Salle gå in nån annanstans.
Dags att prova nån annan 3:e länk med Sedinarna då Salle börjat falla in i hörnspelet han också. Hinote?
MoDo Hockey > Sv: Arenan klar?
knaskamilla: Blir inte cheerleadisarna (?) avundsjuka/konfunderande om man skulle ta med sig en tamburmajor?
[url=home20.inet.tele.dk/dds-cj/ls-2004/billeder/soendag04/pages/Garden_kommer.htm]Tamburmajor[/url]
Jag sittplats? Inte i nuläget men man kanske måste ställa sig i kö för att få en till pensiondagarna...
MoDo Hockey > Sv: Arenan klar?
Frisco: Jag tycker att nedersta platserna på övre plan ser lovande ut.
Borde få bra överblick utan att koma för långt ifrån plan. Man missar förstås jackkrokpåväggenbakom-möjligheten men man får fiskauppölfrånlogenunder-möjligheter istället. Hmmmm!!!
Tre Kronor > Sv: Sweden hockey games
bobbe: Man hoppas ju på det men Huselius och Tallinder lär väl flytta hem till Stockholm eller rentav till USA igen. Hur lätt blir det då...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nalle Sjuh: "En maximal, hederlig svensk urluftentagare som funkar på alla situationer. Rätta som felaktiga situationer."
Var det inte det Friggebo försökte sig på med "We shall overcome"
Tre Kronor > Sv: Sweden hockey games
knaskamilla: Liljas & Moras lösning är nog bättre för båda parter. Spelaren kan fortfarande gå till sitt arbete efter att ha fått smälta och eftertänka det hela. Klubben kan säkert hjälpa till med rätta kontakter för att hjälpa Lilja.
Husse och Talle(?) är ju utlämnade av klubben. Trots att Mård sagt att LHC "värnar för sina anställda" så står dom ju UTANFÖR i nuläget.
Tre Kronor > Sv: Sweden hockey games
slashpuppie: Jag tycker det är fel av klubbarna att avsluta deras kontrakt (läs avskeda).
Dom har betett sig på ett sätt som är förkastligt men dom har ju enligt åkl.myndigheten INTE begått något brott. Det borde kunnats lösa på ett annat sätt. Men det är ju sponsorer, och varumärkesbyggande mm som ligger bakom detta beslutet tror jag.
Linköpings HC > Sv: Där rök LHC´s chanser
Frisco: Utan att lägga några värderingar på vad de 3 spelarna gjorde så kan jag dock tycka att sparka spelarna är att gå lite för långt.
De enda positiva för spelarna med detta är väl att dom har tid att "lappa ihop" saker med familjen.
Får se om Mora hänger på eller om dom har nån annan lösning.
Tre Kronor > Sv: Sweden hockey games
Hälge: Roligt var också Hedströms tacklingar och fysiska spel. När han spelar så här och inte sitter på utv.bänken så är han ju faktiskt riktigt bra trots att han är TIKare. :-)
Weinis mål var osså rätt snyggt. Hoppas att han kan vakna till lite i MoDo efter denna självförtroende-boost.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
El Maco: Visste att nån skulle klara slutklämmen...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Rätt "skiva" men fel sketch. Det är från "Manuscensorerna" som censurerar bort snusk från tidningen.
"I barnprogrammen också... tuppen Joakim sa KUKELIKUKELIKUKELIKUKELIKUKELIKUKELIKU... Sju gånger"
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: "och samt kanske men nej"
Såg du "Det är Serverat" på SVT för nån månad sedan. Missade det själv och lyckades zappa in i "De e bar å åk - I helvete heller" under ett reklamavbrott. Skulle gärna sett hela.
Café > Sv: Hitta bilden!
Vad har hänt med denna tråd?
Har inget med tråden att göra men jag vill visa en fräck bild på en mus. SFW trots första intryck...
[url=www.progsoc.uts.edu.au/~whophd/fd/Best_adverty_ever.jpg]Fräck bild på mus. SFW[/url]
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Emma no15: Och Weinis satte sin, såklart. Snygg plock av Henke på avslutande tjeckstraffen.
Tre Kronor > Sv: Sverige - Tjeckien!!!
Huselius, tallinder och en till spelare har tagits in för förhör av Stockholmspolisen. Dessa 3 spelar såklart inte matchen.
Café > Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Ett dygn och ingen snorig Gunde. Dags för dig att visa upp en bild antar jag.
Svenska Hockeyligan > Sv: Protest mot bortastå i Kinnarps Arena
Poffa: Kempis lilla ståplatsläktare där bla bortastå finns är ju katastrofal. Min förra chef var med sitt företag på senaste MoDo-TIK och stod på lilla ståplats. Han sa att han såg inte "bakribban" på närmaste målet. Och ändå är han nästan 190.
Sen har du ju sitplatser där osså...
Jag har de 4 ggr jag besökt SA inte haft några problem att se och ha överblick. Men jag har ju inte höjdskräck så jag har klättrat lite.
Café > Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Ingen snorig Gunde men en massa coola billder, i dubbel bemärkelse, på det underlag han bemästrade.
Ett exempel
Café > Sv: Hitta bilden!
Poffa: Google började undra varför vi slutat söka efter (konstiga) bilder. Så du får väl påminna Maggan igen innan aktiekursen börjar falla på New York börsen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Låt skylten vara kvar där den är. Så kan ni vallfärda till Kempis nån gång per år för att minnas er imaginära storhetstid.
Café > Sv: Hitta bilden!
Poffa: Kan inte du som fotooffer och GB-ledare fortsätta tråden då Frisco oönskade sig?
Café > Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Duger denna. På länken ser man de vita målarbyxorna om du inte litar på mig...
Nu vill jag se Catwoman.
Café > Sv: Hitta bilden!
Sannes: Håller med och jag bugar ödmjukt inför mästaren.
Paddan: Då får du väl önska dig en ny bild, eller...
Föregående · 244 · Nästa