Historik
Föregående · 243 · NästaTik målar genom Mats Hansson. MoDo hade ett pp innan.
Mats Edström:
[bild]www.aftonbladet.se/kultur/0401/08/KULTUR-08s04-asanisse-10.jpg[/bild]
En Coca-Cola-originalflaska är nästa på listan.
Tycho: Du kan få denna bilden av mig istället [url=www.early-birds.com/images/gallery/sandrobmapleont.jpg]för denna måste godkännas[/url].
Så kom med din önskning.
Salle: Varför skrev jag baksida när jag menade framsida.
[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=magnus_och_brasse__varning_for_barnback.jpg&user_id=19]Så här ser baksidan ut[/url]
Mats Edström: Hittade bara pyttesmå bilder så jag la in denna i mitt filarkiv.
[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=magnus_och_brasse__varning_for_barnfront.jpg&user_id=19]Varning för barn (baksida)[/url]
Jag vill se en hårig spindel.
Poffa: Bugar ödmjuk...
Då vill jag se en bild med "Il Buono, il brutto, il cattivo" som nämts i Clintantråden.
Stigsson: Med risk för att bli modererad så kommer Shrek & åsnan. Jag slänger även med fru Shrek som bonus.
Comes with a drive-thru that's for the dog sled.
49. MODO-HV 71 5-1
| Plac. | Namn | Poäng |
1. | Salle | 30 |
| 10. | Frisco | 18 |
Snart är det bara en vecka kvar till F1-premiären som sedvanligt går av stapeln i Melbourne, Australien (Söndag 6 mars)
För första gången så känns F1 hetare och mer oförutsägbart än på flera år med bla nya däcksregler, "nya" förare i flera stall & fler (än ett) stall som kan vinna.
Törs Ferrari & Jean Todt låta Barrichello & Schumacher tävla på lika villkor? Är den uppdaterade fjolårsbilen gångbar fram till deras 2005 är klar?
Spännade att se om Montoya & Räikonnen kommer att kunna "hjälpa" varann till framgång trots, säkert, stor inbördes konkurrens i McLaren-Mercedes.
Kan fjolårets överraskningar Bar-Honda med Button & Sato lyckas lika bra i år?
Har Renaults lyckats utveckla sin nya bil bara lite (mest i toppfart) mot i fjol så kan Alonso bli en tuff nöt att knäcka.
Har Williams ytterligare ett mellanår eller kan Webber & Heidfeld lyckas med det som R. Schumacher & Montoya inte klarade, att hålla sams och hjälpa varandra inom Teamet?
Har Toyota lyckats utveckla nånting bra för de miljoner som dom satsat på F1?
Många är frågetecknen som ni ser men snart börjar nog några av dessa rätas ut medans nya frågor dyker upp när det hela väl drar igång.
| |||
Frisco: "revanschsuget MODO Hockey" "mentalt förberedda och tagga upp rejält" bla bla bla bla Jag är härmed förbered på ännu en plattmatch och tar allt annat som en positiv överraskning. | |||
| Salle | Igår kl. 17:47 | Besvara | |
Frisco: "revanschsuget MODO Hockey" "mentalt förberedda och tagga upp rejält" bla bla bla bla Jag är härmed förbered på ännu en plattmatch och tar allt annat som en positiv överraskning. | |||
| Salle | Igår kl. 17:47 | Besvara | |
Föregående · 243 · Nästa